molic Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Mam pytanie czy oplaci sie kupic ten cylinder: http://allegro.pl/item105800303_simson_cyl...eca_gratis.html lub ten: http://allegro.pl/item103967528_tuning_cyl...0_promocja.html Który lepszy?? Czy te zestawy chociaz pochodza i czy nie beda puchly po niedlugim czasie uzytkowania?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Nie powinno się nie dziać. Już sporo osób jeździ na taki cylindrach i nie słyszałem żeby narzekali. Na pewno co to ten cylinder zmniejszy żywotność silnika ale niewiele. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 wszystko powinno być oki pod warunkiem ze bedzesz dobrze eksploatował moto;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 wez te padla zostaw bo natrzaskasz 5000tys i bedziesz musial remont robic ja radze rowiercic orginalna 50 do 60 (da rade jeszcze zostana 2 szlify) okolo 35-40zl orginalny tlok okolo 40zl orginalne 2 pierscienie 10zl wiec ci wychodzi okolo 90zl bardziej sie to oplaca wieksza moc niz tych polskich ..... i o wiele wieksza zywotnosc wiec radze ZROBIC TO CO NAPISALEM pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałek Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 tym bardziej że najczęsciej te cylindry nie maja tych 60 ccm mają coś koło 55-57 ccmWięc lepiej samemu dac na szlif i wyjdzie ci taniej oraz wiesz co masz w moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 To jest napewno wykonywane prywaciarsko, tłok z takiego zestawu puchnie pewno po nagrzaniu a żeliwo z jakiego sa wykonane pierscienie czy też tuleja cylindra moga byc wykonane z kiepskich materiałów nieodpornych na temp. i scieranie.. A wogule to od kiedy zwiekszone kanały przelotowe daja wiekszy wydech...?? :D ten koles co sprzedaje te zestawy albo jest młody i głupi, albo mysli że uda mu sie wciskac kit młodym kolesiom co maja Simsony i nie znaja sie jeszcze na tym że np tłok może spuchnac...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 Napisano 25 Maj 2006 - 23:13 Od tego czasu juz chyba kupił cylinder :D Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 Co do tych cylindrów ja kupiłem taki zestaw do swojej jawki i długo nie pojeździłem bo mi spuchł tłok i poszły pierścienie więc nie opłaca sie tego kupować lepiej zrobic szlif i się będzie jeszcze długo jeździło na pożądnym cylindrze a nie na polskim dziadostwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuz1 Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 No widzisz.. czyli jednak miałem racje z tym że tłok prywatny łatwo może spuchnac.. Kolego "zaxxx", może nie w temacie ale chciałes spytac.. co ty masz na swoim awatarze?? czyżby mieszanka rometa, jawki i WSK?? ... no komment Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.