PomyK Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Dlaczego jak najciensze ?A złóż sobie teraz 100 to ci kopara opadnie jak TSka będzie szła(chodzi o opór toczenia).To po jakiego chu*a ja zakłdam 100,jak Yz ma 40 kucy i by się zmieściła 140.Pomyśl czym węższa tym moto lepiej idzie,nie mówiąc już ja się o wiele lepiej "chodzi"po bandach na gumie 100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Jak bedzie szla na 100 to nie wiem ale wiem, ze nie bedzie miala na co przelozyc moc. Jak na tej 140 na 3 jeszcze kopie i lapie boki przy przyspieszaniu. Ale dobra, jak bede mial to zaloze ciensza i sie przekonam.A po kiego chu*a Ty zakladasz 100 czy tam ktos inny to skad ja mam wiedziec ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 A po kiego chu*a Ty zakladasz 100 czy tam ktos inny to skad ja mam wiedziec ?Przeczytaj mój poprzedniejszy post to będziesz wiedział... nie bedzie miala na co przelozyc moc Błeeheheh to TS ile ma koni 20 i nie ma na co przełożyć mocy hahah Zresztą chłopcze jeszcze mało wiesz . . . Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 "Pomyśl czym węższa tym moto lepiej idzie"No jak ku*wa osle idzie lepiej jak sie slizga/kopie caly czas a nie odpycha ? Normalne, ze czym szersza tym wiecej zagarnie tej ziemi i wyrzuci do tylu bo ma wieksza przyczepnosc nawet przy hamowaniu. "Przeczytaj mój poprzedniejszy post to będziesz wiedział..."Przeczytaj moj to tez bedziesz wiedzial, ze chodzilo mi o to, ze jak ty zakladasz 100 to nie znaczy, ze tak ma byc. "Błeeheheh to TS ile ma koni 20 i nie ma na co przełożyć mocy hahah"Jak TS ma 20 to YZ 30 bo TS ma 10 mniej. "Zresztą chłopcze jeszcze mało wiesz . . . "No sory ale k***a sie nie mozna normalnie zapytac dlaczego pajac ma zalozona opone 100 w moto :| paranoja jakas. Pepek swiata bo ma YZ i pozjadal wszystkie rozumy.... Jak dla mnie to teraz sie zachowales jak jakis jebniety burak ktoremu rodzice kupili yz i se wali nad nia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 "Pomyśl czym węższa tym moto lepiej idzie"No jak ku*wa osle idzie lepiej jak sie slizga/kopie caly czas a nie odpycha ? Normalne, ze czym szersza tym wiecej zagarnie tej ziemi i wyrzuci do tylu bo ma wieksza przyczepnosc nawet przy hamowaniu. "Przeczytaj mój poprzedniejszy post to będziesz wiedział..."Przeczytaj moj to tez bedziesz wiedzial, ze chodzilo mi o to, ze jak ty zakladasz 100 to nie znaczy, ze tak ma byc. "Błeeheheh to TS ile ma koni 20 i nie ma na co przełożyć mocy hahah"Jak TS ma 20 to YZ 30 bo TS ma 10 mniej. "Zresztą chłopcze jeszcze mało wiesz . . . "No sory ale k***a sie nie mozna normalnie zapytac dlaczego pajac ma zalozona opone 100 w moto :| paranoja jakas. Pepek swiata bo ma YZ i pozjadal wszystkie rozumy.... Jak dla mnie to teraz sie zachowales jak jakis jebniety burak ktoremu rodzice kupili yz i se wali nad nia. pewien zawodnik z Łodzi, Bukrzyński zakłada do swojej yzf250 na tył kapcia o szerokości 90, po to aby moto miało lepsze przyspieszenie gdyż taka opona jest dużo lżejsza i lepiej się w zakręty składa.A poza tym chyba mylisz szerokości opon enduro i motocross , to motocrossu montujemy dość wąską ze względu na kontrolą nad maszyną. W enduro zakładamy szeroką aby była odporniejsza na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne. P.S.opona oponie nie równa, mitas c-02 o szerokości 120 jest szerszy od michelinka 140. Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Web Master Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 im grubsza opona tym wiekszy spadek na mocy a w drce jak kazdy wie nie mam jej za duzo... daj normalny rozmiar 100.....ja proponuje model bodajze C-016 (o ile dobrze pamietam ze to ten to na niego sie napalilem :buttrock: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 100 wyglada jak rowerowa, na dodatek jak jezdzilem na 100 to kopala sie niemilosiernie na poligonie na glebokim piachu, teraz mam 110 to juz sie tak nie zapada i jak na razie to tylko pod jedna gore nie podjechalem, ale tam nawet inni nie daja rady, jeden dziadek na KTM 250 dal rade, a miejsca na rozpedzenie za duzo nie ma a gora od poczatku do konca to gleboki piach, przekopywana na dodatek systematycznie przez jeepy (ale oni zjezdzaja a nie podjezdzaja) generalnie wole u mnie 110, ale szanowni koledzy wiedza lepiej bo w koncu posiadaja ów motocykl (w koncu DR stwozona do motocrossu wiec pakujmy 90 i na tor) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 szanowni koledzy wiedza lepiej bo w koncu posiadaja ów motocykl (w koncu DR stwozona do motocrossu wiec pakujmy 90 i na tor) chciałem wyjaśnić pewne niedomówienie :buttrock: nie widzę sprzeciwu ładowania szerokich kapci, każdy robi jak chce Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 więc tak zamówiłem oponke mitas model c-10, czekam na opone pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 więc tak zamówiłem oponke mitas model c-10, czekam na opone pozdroJaki rozmiar?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 30 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 rozmiar 110/90/18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 no i bedziesz zadowolony bo jak widzialem to po blocie jezdzisz, a tam raczej 100 wchodzi jak w maslo (chodzi o rozklad ciezaru na powierzchni) czyli majac szerszego kapcia zmniejszasz nacisk/cisnienie motocykla na podloze ( Ciśnienie to wielkość skalarna określona jako wartość siły działającej prostopadle do powierzchni podzielona przez powierzchnię na jaką ona działa, co przedstawia zależność: p=F/S gdzie p-cisnienie, F-sila, S-powierzchnia)a co do predkosci, to mala czesc opony ma stycznosc podczas jazdy na nawierzchni bitumicznej czy tez innej twardej, wiec nie sadze ze osiagi spadna o duzo, zmieni sie to jedynie na kopkim piachu czy tez na grzaskim terenie, poniewaz wtedy wlasnie opona bedzie miala duza stycznosc do podloza, przez co motocykl moze stracic troche na przespieszeniu w skutek tarcia/oporow toczenia ale za to lepiej bedzie wybieral piach/bloto etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Do dr 125 najlepsza 140 bo jak palisz kapcia to dużo dymu idzie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>DANIEL< Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 (edytowane) A opone na przód jaka byście polecali, oczywiście mitas bo najtańszy :icon_twisted: Nie chce teraz kupować, kupię jak bede miał kase może na wakacje, ale jestem ciekaw co polecacie P.S mam prośbe czy jakiś moderator mógłby zmienić podps dodatkowy do tematu, żeby było oponka na tył i przód Edytowane 31 Maja 2006 przez >DANIEL< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 mitas ef-05 wystarczy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.