foks Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Problemem moim sa wibraje lusterek. Kiedy stoje na swiatlach to drgania sa tak duze, ze trudno mi cos ujrzec w lustrze, lekki dodanie gazu i wprowadzenie moto na wyzsze obroty jakby zmniejszalo drgania. Lusterka mam takie lezki (http://www.bikepics.com/members/foks/), srednio chcialbym je wymieniac ;)Jak moge zniwelowac uciazliwe drganie? slyszalem o mozliwosci dociazenie lusterek, lecz kompletnie nie wiem jak to zrobic :bigrazz: Pomocyyyyyyyyyyyyyy! ps: jesli zamiescilem temat w zlym podforum to przepraszam i prosze moderatora o zmiane. Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Miałem ten sam problem i powiem szczerze że zmieniłem z powrotem na metalowe orginały do mojej hondzi ..fakt że super wyglądają ale powyżej 100 km/h nic nie widać było .....sam jestem ciekaw czy da radę coś z tym zrobić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Oryginaly do mojej kawy tez sa plastikowe, wiec pewnie podobnie sie trzesa ;) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 W XJ oryginalne lusterka miały w środku przyklejony cieżarek, który redukował drgania. Jak się odkleił to pomagało wypełnienie wnętrza lusterka silikonem (trzeba było lekko nawiercić plastikową obudowę lusterka)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komalo Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Hej foks, ja nie mam tego problemu w mojej kawie. Co prawda przy większych prędkościach jest to zauważalne ale to raczej wynik nierówności na drodze (o co u nas w Polsce nietrudno) niż samego moto. A lusterka mam oryginalne. Może owiewka lub same lusterka są źle zamocowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AsiekHonda Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Hehe własnie kilka dni temu z Maxv o tym rozmawialiśmy (tez chciałąm założyc łezki) Pewnie wytarczy zmienić lusterka na orginalne i bedzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 By nie bylo, ze jestem wiejski tjuner to informuje, iz moto kupilem juz z takimi lusterkami :icon_razz:Moze ma ktos komplet uzywanych lusterek do sprzedazy? Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kulus Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 heh.. ja mialem kawe gpz500s i nie mialem problemu z drgajacymi lusterkami... jedyna ich wada bylo to ze przy predkosci ponad 140-170 km/h mi sie przestawialy(skladaly troszke do srodka) i w nich nic nie widzialem ... ale nie trzesly sie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Z tym silikonem można spróbować......jutro może jak wrócę z pracki....dam znać jak mi poszło bo i tak leżą w szafie ..... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobrewino Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 a może to wina tego że są zamontowane na zbyt długich "ramionach" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 jedyna ich wada bylo to ze przy predkosci ponad 140-170 km/h mi sie przestawialy(skladaly troszke do srodka) i w nich nic nie widzialem ... ale nie trzesly sie.... Ten problem tez mam :icon_razz: Zapominam ich przykrecic ampulem, na siekierkach mi sie z 2 razy zlozyly :) Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemoo Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 (edytowane) U mnie jest wszystko ok z widocznością ale możesz spróbować przykręcić lusterka na podkładrę z gumy wyciętą może akurat to rozwiąże problem!!To akurat nic nie kosztuje a może się spawdzi co o tym myślicie??pozdrawiam zakręconych!! :icon_razz: Edytowane 26 Maja 2006 przez Przemoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 (edytowane) W XJ oryginalne lusterka miały w środku przyklejony cieżarek, który redukował drgania. Jak się odkleił to pomagało wypełnienie wnętrza lusterka silikonem (trzeba było lekko nawiercić plastikową obudowę lusterka)Pozdrawiamwłaśnie nawaliłem silikonu na full aż lustra zaczeły mi wychodzić jak wyschnie i przetestuje czy coś dało napiszę co i jak ..... z podkładkami też spróbuję ale nie wiem bo gwint i tak przeniesie drgania:icon_mrgreen: Edytowane 26 Maja 2006 przez Maxv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Poprawa cholerna ale dalem też podkładki gumowe do 100 km/h bajka....polecam dobry patent z silikonem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=Mefisto=- Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Witam, sugestia, że sa za długie "ramiona" od lusterek jest jak najbardziej prawdopodobna !!!! Sam w swoim skuterku mam zamontowane lusterka z okadziną karbonową i ich ramiona są dośc długie (dłuższe niż oryginały) i też mi lataja jak stoję na światłach. Też wystarczy dodać gazu i wibrację zanikają !! Patent z kawałkiem gumy jest dość dobry...ale mnie szybko sie ta guma tam luzuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.