Skocz do zawartości

Wibracje lusterek


foks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problemem moim sa wibraje lusterek. Kiedy stoje na swiatlach to drgania sa tak duze, ze trudno mi cos ujrzec w lustrze, lekki dodanie gazu i wprowadzenie moto na wyzsze obroty jakby zmniejszalo drgania. Lusterka mam takie lezki (http://www.bikepics.com/members/foks/), srednio chcialbym je wymieniac ;)

Jak moge zniwelowac uciazliwe drganie? slyszalem o mozliwosci dociazenie lusterek, lecz kompletnie nie wiem jak to zrobic :bigrazz: Pomocyyyyyyyyyyyyyy!

ps: jesli zamiescilem temat w zlym podforum to przepraszam i prosze moderatora o zmiane.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem i powiem szczerze że zmieniłem z powrotem na metalowe orginały do mojej hondzi ..fakt że super wyglądają ale powyżej 100 km/h nic nie widać było .....sam jestem ciekaw czy da radę coś z tym zrobić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginaly do mojej kawy tez sa plastikowe, wiec pewnie podobnie sie trzesa ;)

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W XJ oryginalne lusterka miały w środku przyklejony cieżarek, który redukował drgania. Jak się odkleił to pomagało wypełnienie wnętrza lusterka silikonem (trzeba było lekko nawiercić plastikową obudowę lusterka)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej foks, ja nie mam tego problemu w mojej kawie. Co prawda przy większych prędkościach jest to zauważalne ale to raczej wynik nierówności na drodze (o co u nas w Polsce nietrudno) niż samego moto. A lusterka mam oryginalne. Może owiewka lub same lusterka są źle zamocowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By nie bylo, ze jestem wiejski tjuner to informuje, iz moto kupilem juz z takimi lusterkami :icon_razz:

Moze ma ktos komplet uzywanych lusterek do sprzedazy?

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh.. ja mialem kawe gpz500s i nie mialem problemu z drgajacymi lusterkami... jedyna ich wada bylo to ze przy predkosci ponad 140-170 km/h mi sie przestawialy(skladaly troszke do srodka) i w nich nic nie widzialem ... ale nie trzesly sie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyna ich wada bylo to ze przy predkosci ponad 140-170 km/h mi sie przestawialy(skladaly troszke do srodka) i w nich nic nie widzialem ... ale nie trzesly sie....

 

Ten problem tez mam :icon_razz: Zapominam ich przykrecic ampulem, na siekierkach mi sie z 2 razy zlozyly :)

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest wszystko ok z widocznością ale możesz spróbować przykręcić lusterka na podkładrę z gumy wyciętą może akurat to rozwiąże problem!!To akurat nic nie kosztuje a może się spawdzi co o tym myślicie??

pozdrawiam zakręconych!! :icon_razz:

Edytowane przez Przemoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W XJ oryginalne lusterka miały w środku przyklejony cieżarek, który redukował drgania. Jak się odkleił to pomagało wypełnienie wnętrza lusterka silikonem (trzeba było lekko nawiercić plastikową obudowę lusterka)

Pozdrawiam

właśnie nawaliłem silikonu na full aż lustra zaczeły mi wychodzić jak wyschnie i przetestuje czy coś dało napiszę co i jak ..... z podkładkami też spróbuję ale nie wiem bo gwint i tak przeniesie drgania:icon_mrgreen:

Edytowane przez Maxv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

sugestia, że sa za długie "ramiona" od lusterek jest jak najbardziej prawdopodobna !!!!

 

Sam w swoim skuterku mam zamontowane lusterka z okadziną karbonową i ich ramiona są dośc długie (dłuższe niż oryginały) i też mi lataja jak stoję na światłach. Też wystarczy dodać gazu i wibrację zanikają !!

 

Patent z kawałkiem gumy jest dość dobry...ale mnie szybko sie ta guma tam luzuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...