Skocz do zawartości

4T w trasie. Co robić?


kris02
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

filtr + olej - jeżeli w porę się zorientujesz że paliwo przeciekło do miski olejowej..

gorzej jak najpierw zajedziesz silnik - nie wiedząc o przecieku ;-)

 

dlatego warto dbać o szczelność zaworka iglicowego, i na wszelki wypadek zamykać kranik..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiekszosc nawet starej japonii ma kraniki podcisnieniowe, tak wiec musi byc popsuta membrana w kraniku i do tego nie trzymajacy zaworek aby paliwo dostalo sie do oleju.

Ale tak zdaza sie i kilku forumowiczow mialo takie przypadki.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem jak w dużych japoniach, ale w skuterach najczęściej kranik idzie się gwizdać jak właściciel wyjeździ paliwo do dna i na pewien czas odstawi skuter (z pustym bakiem i wysuszonym kranikiem podciśnieniowym) do garażu: częstokroć z biegiem czasu błonka się skleja i kranik przestaje trzymać (a niekiedy podawać..) paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Raz mi się zdarzyło ,że moto zgasło mi w trasie

nie wiem co mu wtedy było, przypuszczam ,że coś z elektryką -jakaś zaśniedziała końcówka przy pompie paliwa albo coś innego.

Moja reakcja pomimo jakiegoś pojęcia w temacie ograniczyła się do obejrzenia moto i sprawdzenia bezpieczników.

W sporcie w trasie raczej nic więcej nie da się zrobić -żeby sprawdzić świece trzeba ściągać plastiki ,tak samo czy dochodzi tank.

Chociaż po chwili odpoczynku moto zagadało to i tak po powrocie postawiłem go do mechanika na przgląd instalacji elektrycznej i ogólny wszystkich podzespołów.

To jest podstawa moim zdaniem przy ruszaniu w jakiekolwiek trasy.

Samemu na drodze z w obcym terenie i zaniedbanym moto to można tylko usiąść i płakać :D

pozdrawiam i oby jak najmniej takich zdarzeń :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kris02-z takim podejściem,to bym się bał wychodzić z domu bo mi cegła na głowę spadnie...Co ma być to będzie... A jak masz starszawą japonię to dbaj , przewiduj ,serwisuj i zminimalizujesz ryzyko.Poza tym mamy telefony,kumpli itd. Jak chcesz się wybierać na jakieś wyprawy,to musisz miec sprzet sprawdzony,pewny i najlepiej nowszy...

 

Co do kraników i zaworków,to ważny jest filterek paliwa w baku,żeby papry pod ten zaworek nie podlazły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...