qciu Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Mam DT z rozłozonym silnikiem, z wałem bez korby i bez tłoka. Nie wiem czy bardziej opłaca się kupic silnik niesprawny w niewiadomym stanie za 260zł czy kupic częsci do niego za okolo 200+ przesyłka i tlok 100zł?? Poradzcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 jak by byly te czesci co potrzebujesz to ja bym bral caly silnik poniewaz cos ci sie sypnie to masz prawie zawsze czesci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Ja bym był za tym aby kupić nowe części. Zawsze wiesz co masz. A silnik również ale nikt Ci nie da gwarancji na stary silnik ile pochodzi i w jakim jest stanie, dlatego wolałbym kupić nowe części. A poza tym pikuś Yamaha jest tak twarda że nie ma sie co posuć. Oczywiście zarcik. Ale lepiej nowe części. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 remontujac stary silnik zapłacisz: łozyska i simerinigi komplet ok.50zł,uszczelka głowicy ok.10zł, tłok 100zł, korbowód w jakims sklepie widziałem za 80zł, szlif cylindra i regeneracja razem ok 80zł. Jak dobrze poszukasz to wiele czesci znajdziesz duzo taniej w innych sklepach niz motocyklowe(np.łozyska, simeringi), regeneracja cylindra i wału tez sa rozne ceny. Za około 350zł masz praktycznie nowy silnik który jest w stanie przjechac 30tys km, za 260zł masz silnik który najprawdopodobniej jest dojechany i ktos sie go chce pozbyc. No ale wybór nalzey do Ciebie :buttrock: Pikus91 ma troche racji ze kupic stary silnik zeby w razie W kompletowac czesci z drugiego, ale z doswiadczenia wiem ze to najczesniej utopienie kasy, bo elementy które sie zzuzywaja(tłok, łozyska, itd) i tak trzeba kupowac nowe a nie najczesciej równie zniszczone przekładac, a pozostałe elementy jak zebatki, cewki, itp psuja sie bardzo rzadko i nie zzuzywaja wiec nie warto kupowac na zapas chyba ze jest to rzadki/zabytkowy motocykl to tak ale do yamaszki dt jest opór czesci w ogłoszeniach , na allegro itp :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Na własnym przykładzie wiem ze nowego korbowodu do yamaha dt80 lc2 nigdzie nie kupisz. ja szukałem ponad miesiac i nigdzie takiego nie mają. pozostaje kupić używany albo orginalny wał yamaha za ok 1700zł. Pozatym koszt simmeringów i uszczelek to koszt ok 120zł. Większość dostępnych części można kupić na kemocie. Polecam sprawdzić ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.