Skocz do zawartości

Zdjęcie Alternatora


art
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, uzupelnie post kolegi.. W wirnik wkreca sie srube M10 (z normalnym gwintem), trzymasz sztywno wirnik i wkrecasz srube az w pewnyym momencie wirnik sam zejdzie z walu:) Niemcy jak to projektowali dobze wymyslili!

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, uzupelnie post kolegi.. W wirnik wkreca sie srube M10 (z normalnym gwintem), trzymasz sztywno wirnik i wkrecasz srube az w pewnyym momencie wirnik sam zejdzie z walu:) Niemcy jak to projektowali dobze wymyslili!

Pozdro

 

Sprawdze to rano dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha Czesi też na to wpadli.

 

No raczej! Mam w WSK 175 alternator od Jawy TS i tam tez jest to tak rozwiazane:) Jak trzeba zdjac to nie trzeba sie bawic w zadne sciagacze.. wystarczy srube wkrecic i wszystko na temat!

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...