Pimpek Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Witam! Dlugo nie wiedzialem gdzie zamiescic ten post ale zamieszczam go tutaj :clap: Zakupiłem w sobotę 13 maja komarka z papierkami za 60zł + heineken :). Komarek dlugo stał w garażu nie ruszany gdyż poprzedni wlasciciel nie wiedzial co mu dolega bo nie palił. Mial tez przebita przednia dentke. Zdjełem pokrywe od sprzegła i byla pęknieta jedna zawleczka sprzegłowa ale przy okazji zmienilem tarczki sprzegłowe złozylem ustawilem mu zapłon i komareczek chula :clap: i moje pytanie jest takie bo mam silnik w komarku tzw balon jajo itp typowy silnik z komarka ale ten silniczek ma fabrycznie wbudowane biegi w nodze a nie jak reszta na linke i zastanawia mnie co to za typ silnika silnik zgadza sie z danymi w dowodzie. Aha to nie jest silnik kwadraciak jak w motorynce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Noo pięknie :clap: Gratuluję :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 uuu klasyka..........może kiedyś takiego sobie zapodam ...... :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 uu odlegle wspomnienia :clap: ja od takiego zaczynalem swoja przygote z motocyklami, tyle ze moj mial pedaly i biegi w raczce :) Co do noznej zmiany biegow to nie wiem czy to juz nie jest jakis tjuning poprzedniego wlasciciela... :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Witaj! .. Dlugo nie wiedzialem gdzie zamiescic ten post ale zamieszczam go tutaj Zakupiłem w sobotę 13 maja komarka z papierkami za 60zł + heineken . Komarek dlugo stał w garażu nie ruszany gdyż poprzedni wlasciciel nie wiedzial co mu dolega bo nie palił. Mial tez przebita przednia dentke. Zdjełem pokrywe od sprzegła i byla pęknieta jedna zawleczka sprzegłowa ale przy okazji zmienilem tarczki sprzegłowe złozylem ustawilem mu zapłon i komareczek chula i moje pytanie jest takie bo mam silnik w komarku tzw balon jajo itp typowy silnik z komarka ale ten silniczek ma fabrycznie wbudowane biegi w nodze a nie jak reszta na linke i zastanawia mnie co to za typ silnika silnik zgadza sie z danymi w dowodzie. Aha to nie jest silnik kwadraciak jak w motorynce. .. rowniez przylaczam sie do gratulacji :) .. he chyba kazdy zaczynał swoja przygode (pasje) nie tylko motocyklowa ale jak i mechaniczna od komara (komarzyka) :clap: .. zakup naptawde udany--> 60 zł za komarka+dokumenty gzgz! :D .. jesli bys potrzebował jakis czesci zamiennych posiadam troche tego sporo (oryginalnych) .. pisz na priv w razie czego .. dogadamy sie ;) szerokosci komarkiem ! :clap: pozdrawiam piotrek! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 (edytowane) Co do noznej zmiany biegow to nie wiem czy to juz nie jest jakis tjuning poprzedniego wlasciciela... Własnie w tym sęk ze nie czytalem o tym ze to wyszla mala ilosc tych silniczków postaram sie w niedlugim czasie zapodac foto na forum .. jesli bys potrzebował jakis czesci zamiennych posiadam troche tego sporo (oryginalnych) .. pisz na priv w razie czego .. dogadamy sie Jak najbardziej sie zgłosze :clap: szerokosci komarkiem ! dzieki planuje zrobic se go na oryginał :clap: Edytowane 18 Maja 2006 przez Pimpek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 hehe tez mialem komarka z tym okraglym silnikiem, palony byl kopniakiem a biegi mial w raczce. Musze Ci powiedziec ze lepiej to chodzilo od tych wszystkich rometow z kwadratowymi silnikami. Jeszcze gdzies mam w garazu pare fantow do niego m.in. prawie nowy cylinder/tlok oraz glowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Gratulacje dobrego zakupu :icon_rolleyes: Chyba szukałeś takiego komarka pare latek albo masz nosa do tanich dobrych sprzętów. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 (edytowane) Jeszcze gdzies mam w garazu pare fantow do niego m.in. prawie nowy cylinder/tlok oraz glowice. Jakbyś mial to moze w przyszlym miesiącu albo w lipcu bym sie dogadali co do kupna (narazie problemy finansowe :bigrazz: ) Gratulacje dobrego zakupu Chyba szukałeś takiego komarka pare latek albo masz nosa do tanich dobrych sprzętów. Dziekuję :icon_rolleyes: Kupno tego komara to czysty przypadek tak szczerze mowiac :notworthy: P.S. Zaczelem go juz odrestaurowywać. Rozebrałem go w mak :biggrin: Edytowane 19 Maja 2006 przez Pimpek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Wazne ze z papierami, za taka kase jak najbardziej sie opłacało moim zdaniem!! Moze masz jakies fotki?? a jak nie to po odrestaurowaniu nam zapodaj:)!! Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 20 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 jednak zapodam po odrestaurowaniu ale sfotografuje jeszcze czesci i ten nietypowy silniczek :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erynio Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Przylaczam sie do gratulacji :D Podeslij fotki jak mozesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Empire Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Historie komarka to ja znam na pamięć:) Silnikow S38 NIE BYLO z biegami nożnymi...Były jedynie z odśrodkowym sprzęgłem..roznily sie one, ze miały odpręznik na glowicy i właśnie odśrodkowe sprzęgło-automat:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 Były silniki jajowate z biegami nożnymi a nie za pomocą manetki, tylko silnik ten chyba już nie miał symbolu S38 tylko nieco inny (teraz już nie pamiętam) . Moto ogólnie jest naprawdę zajebiste!!!! Sam zaczynałem od takiego komarka i mam go do dziś tylko środków na odrestaurowanie ciągle brak, ale napewno na przestrzeni dwóch lat stanie w idealnym stanie koło tv w moim pokoju :( na komarze zrobiłem 40 tyś km i ten okres najmilej wspominam, takie bezstresowe życie i tankowanie za 12 pln do pełna, istna bajka...pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimpek Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 no moge sie juz troszke pochwalić postempami w pracy :D 1. Polakierowalem bak i osłonki gaźnika. Bak na czarno a osłonki na zielono ;)2. Wypolerowalem filcem felgi (świecą sie jak nowe)3. Pospawałem elementy przedniego widelca :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.