gurufarmi Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 po tym jak moto nagle zaczeło wchodzić na max obroty i nie reagowało na rączke gazu odkręciłem w rx50 (80) gaźnik.... noi luzem było tam - po wyciągnięciu przepustnicy- takie złote triko.. od środka gwintowane, dolna część kwadratowa , górna okrągła.. ;/ niewiem coto i w jakiej pozycji powinno tam być (niewiem gdzie).... no ale z nikąd sie nie wzięło, 1 raz rozbieram taki gaźnik i niewiem jak to ułożyć- gdzie. nie wiem też czy to to (raczej tak) było powodem wchodzenia moto na max obroty- cos nie zamykało dopływu pliwa widocznie... :clap: nie wiem co tera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 albo odkrecila ci sie dysza od wysokich obrotow,albo srubka ktora trzyma zaworek iglicowy;]ale raczej dysza;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 gorzej :) śruba od skrzynki z filtrem powietrza wpadła przez rure przelotową do gaźnika ;)... na dodatek miała taki mylący kolor :D... robra.. teraz operacja sprzegło :clap: no chcesie dostac do szprszegła ... odkręciłem śruby , troche misie rozlało tego płynu zielonego (chłodniczego?) . wylałem z silnika a w chlodnicy jest nbadal... ja neiwiem jakie te połaczenia są... a potem którędy to wlać? :| http://www.bikepics.com/pictures/403123/ nie wiem też czemu nieche pokrywa zejść po odkręceniu wszystkich srubek .. :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 ech widze ze jeszcze laik jestes. Gdzie uzupelniasz plyny: z lewej strony , pod lewa owiewka baku masz zbiorniki ktore wyrownuja poziom plynu w ukladzie chlodzenia, jeden jest do oleju do dozownika, drugi do tego plynu. Pewnie na chlodnicy masz korek, tam tez mozesz uzupelniac plyn. Ale nie jestem do konca tego przekonany bo nie mialem rx, tylko tyle ze ze zdjec sie domyllam. A co zdjecia pokrywy sprzegla. To pewnei trzyma ja mocno uszczelka. Poszukaj na okolo tej pokrywy czy nie ma takiej kieszeni na srubowkret plaski, i przekrecasz i juz idzie. Podobne rozwozanie ma simson. Jezeli tego nie znajdziesz, to popukaj nie za mocno mlotkiem gumowum z kazdej strony tej kapy i powinna juz isc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurufarmi Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 spoko spoko :icon_rolleyes: jedynie pasowałaby mi instrukcja do silnika minarelli am6 , czyli z rx rs i ponoć nowych yamah dt zeby niezakładac nowego wątku... chyba ktos to miał na forum.. (?) cięzko znalesc :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortal Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 odezwij sie domnie na gg to ci przesle schematy silnika minarelli am i książke serwisową do aprilii rx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.