Skocz do zawartości

Honda Ns1 (75ccm)


japan000
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! jestem swiezym posiadaczem hondy ns-1 (75ccm montesa). motorek posiada 30 tys. przebiegu , jest 6-cio biegowy. Mam maly problem poniewaz motorek nie chce iść więcej niż 80 km/h. na 5-tym biegu mam 6 tys i to jest max. obrotów i dalej sie nie chce wkręcić, 6-tego biegu nawet nie wrzócam bo mi jeszcze niżej obroty spadają. Na postoju motorek wkręca sie na 12 tys. obrotów. U poprzedniego właściciela motor ten sta przez 6 lat w garażu. Wyczyściłem świece , przedmuchalem gażnik. Czy ktoś moze mi pomóc? co mam zrobić aby motorek szybciej smigał ? dziekuje i pozdrawiam .

Gdzie mogą znajdować sie ewentualne blokady ?

Edytowane przez japan000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie :O ?

 

 

z tego co wiadomo to honda NS1 to najszybszy(ze o mocy nie wspomne) seryjny motorek. mniejsza o to, ze o czesci jest gorzej niz przesrane, ale i tak jest najszybszy:P:P:P juz sama fabryka dala 16 kucykow :icon_rolleyes:

 

pzdr:)

 

a poza tym to i tak jest 80ccm a nie 75. nie wiem, czemu pisza ze to 75...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..witaj! .. jesli stał przez 6 lat i nie byl ruszanu to i faktycznie tlok do wymiany nie wiem jak cylinder... ... moze twoj model ma jeszcze fabryczna blokade ? .. nie wiem dokladnie gdzie ona sie moze znajdowac ale slyszalem ze w tlumiku? gaznik lub zapłon? ... powodzenia zycze i szerokosci! pozdrawiam piotrek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zaplonie raczej nie ma blokady...motorek na postoju wkreca sie na cos okolo 12 tys obrotów. Gażnik mialem rozkrecone i wyczyszczone i nie zaowazylem tam jakiegos specyficznego guffna co by niepozwalalo gaznikowi dobrze chodzic.....Mozliwe ze jest w tłumiku...teraz tylko pytanie gdzie? :icon_rolleyes: sama koncowka jest dosyc ciezka (czy " przewiercenie" jej cos pomoze?) . Gdzies wyczytalem ze w tlumiku a dokladniej w "gruszce" niby jest jakies guwno...ale ja nie posiadam takiego sprzetu zeby to rozciac i zobaczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dziwne że na postoju wkręca się na 12 tys. a w trakcie jazdy tylko na 6 tys. :lapad: Jakby cały czas na ok. 6 tys. to by oznaczało blokadę na module. Żadne rozwiercanie , czy coś takiego nie pomoże. Jeśli Ci ciągnie 80 km/ h , to po zrobieniu paru dziurek w tłumiku, napewno nie poleic Ci 130 km/h (czyli tyle ile takie sprzęty potrafią osiągnąć) Napisz jak zachowuje się silnik przy tych 6 tys. , czy się nie dławi jakoś czy coś ?? I jak jest jak go wkręcash na te 12 tys. na postoju, czy w silniku nic nie dzwoni, wyje itp. ?? PozdroOo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...