japan000 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 (edytowane) Witam ! jestem swiezym posiadaczem hondy ns-1 (75ccm montesa). motorek posiada 30 tys. przebiegu , jest 6-cio biegowy. Mam maly problem poniewaz motorek nie chce iść więcej niż 80 km/h. na 5-tym biegu mam 6 tys i to jest max. obrotów i dalej sie nie chce wkręcić, 6-tego biegu nawet nie wrzócam bo mi jeszcze niżej obroty spadają. Na postoju motorek wkręca sie na 12 tys. obrotów. U poprzedniego właściciela motor ten sta przez 6 lat w garażu. Wyczyściłem świece , przedmuchalem gażnik. Czy ktoś moze mi pomóc? co mam zrobić aby motorek szybciej smigał ? dziekuje i pozdrawiam . Gdzie mogą znajdować sie ewentualne blokady ? Edytowane 18 Maja 2006 przez japan000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor_ Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 moze remont jest potrzebny com? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japan000 Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Już mam zamówione nowy tłok... jutro powinien przyjść...wymienie ,dotre, i zobacze czy to coś pomoże :clap: może ktoś ma inne sugestie co do tego tematu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 A ile ty chcialeś z 75 ccm :clap::P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 A ile ty chcialeś z 75 ccm :clap:Te motory latają 130 km\h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Gdzie :O? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Gdzie :O ? z tego co wiadomo to honda NS1 to najszybszy(ze o mocy nie wspomne) seryjny motorek. mniejsza o to, ze o czesci jest gorzej niz przesrane, ale i tak jest najszybszy:P:P:P juz sama fabryka dala 16 kucykow :icon_rolleyes: pzdr:) a poza tym to i tak jest 80ccm a nie 75. nie wiem, czemu pisza ze to 75... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 a moze pierw wyreguluj? gaznik? nie wiem jak z zaplonem? moze jest blokada? a jak to juz nic nie da to wtedy szlif cylindra!!! a pozniej zakladaj tlok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 a poza tym to i tak jest 80ccm a nie 75. nie wiem, czemu pisza ze to 75... Na cylindrze pisze 74cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 ..witaj! .. jesli stał przez 6 lat i nie byl ruszanu to i faktycznie tlok do wymiany nie wiem jak cylinder... ... moze twoj model ma jeszcze fabryczna blokade ? .. nie wiem dokladnie gdzie ona sie moze znajdowac ale slyszalem ze w tlumiku? gaznik lub zapłon? ... powodzenia zycze i szerokosci! pozdrawiam piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japan000 Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 na zaplonie raczej nie ma blokady...motorek na postoju wkreca sie na cos okolo 12 tys obrotów. Gażnik mialem rozkrecone i wyczyszczone i nie zaowazylem tam jakiegos specyficznego guffna co by niepozwalalo gaznikowi dobrze chodzic.....Mozliwe ze jest w tłumiku...teraz tylko pytanie gdzie? :icon_rolleyes: sama koncowka jest dosyc ciezka (czy " przewiercenie" jej cos pomoze?) . Gdzies wyczytalem ze w tlumiku a dokladniej w "gruszce" niby jest jakies guwno...ale ja nie posiadam takiego sprzetu zeby to rozciac i zobaczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hbr Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 a poza tym to i tak jest 80ccm a nie 75. nie wiem, czemu pisza ze to 75... to jest dokladnie 74 ccm !!!! no chyba ze sobie wierciles :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zenon165 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Dziwne że na postoju wkręca się na 12 tys. a w trakcie jazdy tylko na 6 tys. :lapad: Jakby cały czas na ok. 6 tys. to by oznaczało blokadę na module. Żadne rozwiercanie , czy coś takiego nie pomoże. Jeśli Ci ciągnie 80 km/ h , to po zrobieniu paru dziurek w tłumiku, napewno nie poleic Ci 130 km/h (czyli tyle ile takie sprzęty potrafią osiągnąć) Napisz jak zachowuje się silnik przy tych 6 tys. , czy się nie dławi jakoś czy coś ?? I jak jest jak go wkręcash na te 12 tys. na postoju, czy w silniku nic nie dzwoni, wyje itp. ?? PozdroOo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HONDA_ NS-1_FREAK Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Prawdopodobnie jest to elektroniczna blokada na module ! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Modul odcina obroty przy 8 tys . jak moze byc on zablojkowany jak na postoju wykreca 12 tys .Mozesz miec dojechany tlok i cylek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.