kojotkurier Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 czesc to znowu ja kojot :clap: pamietacie moze temat starej suzuki gs 650 g -obiecalem pisac czy sie udalo reanimowac sztuke ,i radzono mi wtedy aby sobie dac spokuj z tym zlomem ,dziekuje wam za pomoc w tamtym temacie ,ale niestety sie nie posuchalem a moze stety bo sprzet chodzi pierscienie od samochodu -suzuki alto tlok wymagal tylko poprawienia rowkow wal korbowy zmasakrowany wraz z korbami trafil do regeneracji pozostale prace sa typowe czyli : -regulacja zaworow (niestety plytkowa) -synchronizacja ,mucie ustawienie gazniolkow(niekoniecznie w tej kolejnosci jak juz dran zapalil okazalo sie ze rozrusznik serca byl reanimowany przez poprzedniego mechanika wlasciciela i ten jegomosc zapomnial podlutowac szczotki ,dobra nie bede zanudzal PONIEWAZ CHCIALEM POWIEDZIEC TYLKO ZE SPRZET CHODZI BEZ ZARZUTU zobaczymy jak dlugo ale o ewentualnych wpadka tez was poinformuje :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Heheheheheh, informuj, informuj, jestem ciekawy ile to pochodzi jeszcze, życze by jak najdłużej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Nom, nic dziwnego. Zawsze mozna cos wykombinowac. Kumpel wwstawil korby od kaszla do CX500 i śmiga juz 5 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_pl Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Pozdrawiam zaciętego mechanika i gratuluję efektu :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Pamietam ten watek - o ile zgadzalem sie, ze zastosowanie samochodowych pierscieni Suzuki moze sie sprawdzic to chyba nie wierzylem ze rzemieslnicze panewki na wale zdadza egzamin.Jezeli nie sa rzemieslnicze to napisz o tym, moze cos pokrecilem.Bardzo dobrze ze sie odezwales - daj znac jak miniesz pierwsze 3 tys km. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojotkurier Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 oczywiscie ze bede informowal co i jak narazie jest ok chce zrobic pomiar cisnienia i porownac z nastawami fabrycznymi z tym walem moze byc krucho - naprawa zostala dokonana w zakladzie specjalizujacym sie naprawa walow korbowych i korbowodow i tam tez dorobiono panewki nie mam zaufania do takich robutek recznych ale nic sie zlego nie dzieje jak mowi stare pozekadlo - npozyjemy zobaczymy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.