pac1man Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Mam takowy problem jakis (dłuzszy ) czas temu rozebrałem silnik aby wymienic rozzad w mojej Hondzie cb 700sc "nighthawk S" z 1986roku (rc20) ale zagubiłem kartke na której miałem zapisaną pozycje znaków na kołach wałków rozrzadu .teraz nie jestem 100% pewien jak to spowrotem ustawić.serwisówki na necie nigdzie nie ma jesli ktos ma jakis rysunek pogladowy lub mógłby pomóc byłbym niezmiernie szczęśliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Jak masz znaki na kołach, to powinny być też znaki na silniku przy kołach. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pac1man Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Jak masz znaki na kołach, to powinny być też znaki na silniku przy kołach. POZDROtak znaki na kołach sa tyle ze oba koła napedzane sa jednym łańcuchem rozrzadu.na silniku nie zauwazyłem zadnych markerów/znaków.kwestia jeszcze ustawienia cylindrów mam odkrecona pokrywe od impulsatorów i sa zaznaczone jakies znaki T i F ktory jest oznacznikiem GMP ? nie rzecz w tym zeby zgadywac bo ustawilem rozrzad tak ze nic nie koliduje podczas krecenia wałem. ale nie jestem pewny czy nie jest przestawiony o 180stopni.najlepszy bylby dla mnie rysunek pokrywania sie znaków na kołach bo tam jest ich pare i na wale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Przed rozebraniem takiego silnika należy się zaopatrzyć w manuala lub zlecić naprawę w warsztacie.Rozebrałeś silnik i nie pamiętasz jak to było ?Znak "T" to po polsku GMPZnak "F" to punkt zapłonuW tym silniku nie da się przestawić rozrządu o 180 stopni bo to nie Fiut 125p.Tak więc pac1man zdecyduj się co chcesz robić w życiu jezdzić motocyklem naprawianym w warsztacie czy naprawiać coś czego nie znasz ?Zarób kasę na tym cego się nauczyłeś i daj zarobić innym.Nie obrażaj się na moje uwagi tylko pomyśl czy nie mam racji.W tym kraju posiadanie i jazda motocyklem NIE JEST OBOWIĄZKOWA !!! Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 taaa, pac1man.... piotr ma rację. siadasz do rozbiórki silnika, którego nie znasz bez manuala.... chyba nie tak...ten silnik jest prosty jak młotek, ale coś tam trzeba o nim wiedzieć. tak dla poczytania odwiedz stronę: www.cb1100f.net i ściągnij sobie manuala. dla poczytania, nie naprawiania.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Tak więc pac1man zdecyduj się co chcesz robić w życiu jezdzić motocyklem naprawianym w warsztacie czy naprawiać coś czego nie znasz ?Zarób kasę na tym cego się nauczyłeś i daj zarobić innym.Nie obrażaj się na moje uwagi tylko pomyśl czy nie mam racji.W tym kraju posiadanie i jazda motocyklem NIE JEST OBOWIĄZKOWA !!! Wiesz co może i masz trochę racji ale ja wole siedzieć w garażu dzień dłużej i nauczyć się czegoś, a co do serwisów to nie mam zbytnio zaufania. Jak sam np. wleje olej do silnika to wiem na 100% że go wlałem a jak wlewają mi mechanicy to nieraz nie jest ten za który zapłaciłem (to był tylko przykład a znam dużo poważniejsze rzeczy na temat mechaników). POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Wiesz co może i masz trochę racji ale ja wole siedzieć w garażu dzień dłużej i nauczyć się czegoś, a co do serwisów to nie mam zbytnio zaufania. Jak sam np. wleje olej do silnika to wiem na 100% że go wlałem a jak wlewają mi mechanicy to nieraz nie jest ten za który zapłaciłem (to był tylko przykład a znam dużo poważniejsze rzeczy na temat mechaników). POZDROi wcale mnie to nie dziwi bo piszesz z miasta słynącego z cwaniactwa chociaż wcale nie mam na myśli ekipy rządzącej obecnie :icon_twisted: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 i wcale mnie to nie dziwi bo piszesz z miasta słynącego z cwaniactwa chociaż wcale nie mam na myśli ekipy rządzącej obecnie :icon_twisted: wiesz co wszędzie się to zdarza Ja wierze najlepiej sobie :icon_twisted: POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pac1man Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 (edytowane) Przed rozebraniem takiego silnika należy się zaopatrzyć w manuala lub zlecić naprawę w warsztacie.Rozebrałeś silnik i nie pamiętasz jak to było ?Znak "T" to po polsku GMPZnak "F" to punkt zapłonuja rozumiem cie piotrze ale widzisz ja sobie sam z tym poradze zaplecze do takich rzeczy mam wystarczajace (warsztat samochodowy) kwestia tylko informacji i wiedzy i nie powiesz mi ze sie z ta wiedza urodziłeś.po to sa właśnie service booki. wiem ze schemat rozrzadu jest bardzo podobny niemalze identyczny do CBX 750 F.ale napisz szczerze czy naprawiałeś juz wczesniej właśnie honde cb 700 sc "nighthawk S" (rc 20) z 1986roku bo to motocykl dość rzadki i moze w polsce te konkretne modele są z 3 (krótki okres produkcyjny 1984-1986 na dodatek wersja USA) . P.S. Troche to głupio by dla mnie wygladało ze mechanik samochodowy przywozi motocykl (na dodatek dosc stary konstrukcyjnie ) do mechanika motocyklowego. Edytowane 16 Maja 2006 przez pac1man Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.