Skocz do zawartości

rozrzad w cb 650 sc z 1986roku (rc20)


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takowy problem jakis (dłuzszy ) czas temu rozebrałem silnik aby wymienic rozzad w mojej Hondzie cb 700sc "nighthawk S" z 1986roku (rc20) ale zagubiłem kartke na której miałem zapisaną pozycje znaków na kołach wałków rozrzadu .teraz nie jestem 100% pewien jak to spowrotem ustawić.serwisówki na necie nigdzie nie ma jesli ktos ma jakis rysunek pogladowy lub mógłby pomóc byłbym niezmiernie szczęśliwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz znaki na kołach, to powinny być też znaki na silniku przy kołach.

 

POZDRO

tak znaki na kołach sa tyle ze oba koła napedzane sa jednym łańcuchem rozrzadu.na silniku nie zauwazyłem zadnych markerów/znaków.kwestia jeszcze ustawienia cylindrów mam odkrecona pokrywe od impulsatorów i sa zaznaczone jakies znaki T i F ktory jest oznacznikiem GMP ? nie rzecz w tym zeby zgadywac bo ustawilem rozrzad tak ze nic nie koliduje podczas krecenia wałem. ale nie jestem pewny czy nie jest przestawiony o 180stopni.najlepszy bylby dla mnie rysunek pokrywania sie znaków na kołach bo tam jest ich pare i na wale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed rozebraniem takiego silnika należy się zaopatrzyć w manuala lub zlecić naprawę w warsztacie.

Rozebrałeś silnik i nie pamiętasz jak to było ?

Znak "T" to po polsku GMP

Znak "F" to punkt zapłonu

W tym silniku nie da się przestawić rozrządu o 180 stopni bo to nie Fiut 125p.

Tak więc pac1man zdecyduj się co chcesz robić w życiu jezdzić motocyklem naprawianym w warsztacie czy naprawiać coś czego nie znasz ?

Zarób kasę na tym cego się nauczyłeś i daj zarobić innym.

Nie obrażaj się na moje uwagi tylko pomyśl czy nie mam racji.

W tym kraju posiadanie i jazda motocyklem NIE JEST OBOWIĄZKOWA !!!

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaa, pac1man.... piotr ma rację. siadasz do rozbiórki silnika, którego nie znasz bez manuala.... chyba nie tak...

ten silnik jest prosty jak młotek, ale coś tam trzeba o nim wiedzieć. tak dla poczytania odwiedz stronę: www.cb1100f.net i ściągnij sobie manuala. dla poczytania, nie naprawiania....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc pac1man zdecyduj się co chcesz robić w życiu jezdzić motocyklem naprawianym w warsztacie czy naprawiać coś czego nie znasz ?

Zarób kasę na tym cego się nauczyłeś i daj zarobić innym.

Nie obrażaj się na moje uwagi tylko pomyśl czy nie mam racji.

W tym kraju posiadanie i jazda motocyklem NIE JEST OBOWIĄZKOWA !!!

 

Wiesz co może i masz trochę racji ale ja wole siedzieć w garażu dzień dłużej i nauczyć się czegoś, a co do serwisów to nie mam zbytnio zaufania. Jak sam np. wleje olej do silnika to wiem na 100% że go wlałem a jak wlewają mi mechanicy to nieraz nie jest ten za który zapłaciłem (to był tylko przykład a znam dużo poważniejsze rzeczy na temat mechaników).

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co może i masz trochę racji ale ja wole siedzieć w garażu dzień dłużej i nauczyć się czegoś, a co do serwisów to nie mam zbytnio zaufania. Jak sam np. wleje olej do silnika to wiem na 100% że go wlałem a jak wlewają mi mechanicy to nieraz nie jest ten za który zapłaciłem (to był tylko przykład a znam dużo poważniejsze rzeczy na temat mechaników).

 

POZDRO

i wcale mnie to nie dziwi bo piszesz z miasta słynącego z cwaniactwa chociaż wcale nie mam na myśli ekipy rządzącej obecnie :icon_twisted:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wcale mnie to nie dziwi bo piszesz z miasta słynącego z cwaniactwa chociaż wcale nie mam na myśli ekipy rządzącej obecnie :icon_twisted:

 

wiesz co wszędzie się to zdarza

Ja wierze najlepiej sobie :icon_twisted:

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed rozebraniem takiego silnika należy się zaopatrzyć w manuala lub zlecić naprawę w warsztacie.

Rozebrałeś silnik i nie pamiętasz jak to było ?

Znak "T" to po polsku GMP

Znak "F" to punkt zapłonu

ja rozumiem cie piotrze ale widzisz ja sobie sam z tym poradze zaplecze do takich rzeczy mam wystarczajace (warsztat samochodowy) kwestia tylko informacji i wiedzy i nie powiesz mi ze sie z ta wiedza urodziłeś.po to sa właśnie service booki. wiem ze schemat rozrzadu jest bardzo podobny niemalze identyczny do CBX 750 F.ale napisz szczerze czy naprawiałeś juz wczesniej właśnie honde cb 700 sc "nighthawk S" (rc 20) z 1986roku bo to motocykl dość rzadki i moze w polsce te konkretne modele są z 3 (krótki okres produkcyjny 1984-1986 na dodatek wersja USA) .

P.S. Troche to głupio by dla mnie wygladało ze mechanik samochodowy przywozi motocykl (na dodatek dosc stary konstrukcyjnie ) do mechanika motocyklowego.

Edytowane przez pac1man
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...