EnduroMax Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 fajnie dibo. Tylko malossi ma 57,5mm a nie 55mm.Malossi ma 110cm3 a polini równe 100cm3Koniec Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Dla tych co nie wierzą, że przy średnicy tłoka = 55mm i skoku =42mm pojemność wynosi w przybliżeniu 100ccm to proponuję sobie to wyliczyć ze wzoru na pojemność. Poj= skok tłoka*powierzchnia tłoka= 42mm*3,14*(27,5mm)*(27,5mm)=99,734ccm. Wszystko w tym temacie. Przy średnicy tłoka 49,75mm i skoku 42mm nie ma szans na 92ccm. Wtedy jest około 82ccm. Kto nie wierzy niech zmierzy. A co do tego 120km/h to wszystko zależy od zębatek. Wg serwisówki DT 80 LC/2 ma 120km/h przy około 12 000rpm A więc tyle co skala na obrotomierzu. Tylko moto musi byc dosc mocne aby na 6 biegu oiągnąc obroty maksymalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 12 000rpm A więc tyle co skala na obrotomierzu. Tylko moto musi byc dosc mocne aby na 6 biegu oiągnąc obroty maksymalne.moto musy byc wyjebiscie mocne zeby na standardowycg przelozeniach wkrecac na takei obroty ktore niemal kreci na biegu jalowym.praktycnzie jest to niemozliwe.mojego kolegi Tzr 80 na biegu jalowym krecila 14tys obrotow co pozwolilo jej na 6 biegu wejsc na 12;]gdyby Dt na jalowym zakrecila cos kolo 14tys bym w to uwierzyl.tyle tylko ze jest to fizycznie ciezkie aby dac wiare;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Ale możliwe jest. Zabiegi które wykonał Tannenberg są dobre, zwiększają moc moto i możliwe jest aby tyle mu jechała. Jestem skłonny w to uwierzyć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tannenberg Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 To co robilem oipieralo sie nie na zapieprzaniu do serwisu po gar z tlokiem tylko na jak to nazwal kolega wioskowym tuningu ortografi nie lubilem nigdy moze dlatego jestem programista i wole cyferki mije motto wycisnac jak najwiecej przy minimalnym koszcie, dl ludzi ktorzy maja pieniazki niech beda poloni i inne wloskie wynalazki mnie caly zabieg kosztowal cale 340 zł remont silniuka i pozdejmowanie wszelkiego talatajstwa fabrycznie zamontowanego. A tak pozatym to na forom przewaznie wszycy pisza ile to oni nie wiedza ale krok po kroku opisu zdjecia blokad czy zamiennika lozyska KOYO 39299 S9 nie znalazlem wiec wniosek z tego prosty klucze w lapke i sami cos zrobcie a nie zawod syn wziac kase od starych posiedziec na warsztacie posluchac pie**ol i rznac fachowcow pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qciu Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 To co ty zrobiłes to wcale nie jest wioskowy tuning. Jeśli chodzi o planowanie glowicy to to jest nie głupi pomysł bo DT ma małą kompresje 6,6:1 to bardzo słaba kompresja.. Zabiegi kosmetyczne takie jak polerka sprawiają ze mieszanka porusza się szybciej i bez zbędnych zawirowań, wszystko to poprawia kulturę pracy oraz osiągi. Zakładam ze pomyliłes się wpisując 92cmm przy tłoku 49,75 bo to niemożliwe. A czemu masz na wał dwa różne łożyska?? W serwisówce pisze ze mają 6204 obydwa. Mozesz wyjasnić?? Jakbyś mógł wyślij mi schemat tego modułu na [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tannenberg Opublikowano 17 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 U mnie bylo 6304 od stony kola zamachowego i 6204 od strony sprzegla, byc moze roznica wynika ze nie jest to dt na europejski rynek w serwisowce zeczywiscie jest mowa o dwoch identycznych lozyskach zreszta w tej mojej roznic jest troche wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Jesli masz mozliwosc to nakrec film z ta DT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo1984_21 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 (edytowane) Mam YAMAHE DT50, sprowadzana z Japonii, rocznik 91r.Nie chce przyniej grzebac za duzo jesli chodzi o sprawy silnikowe itp. ale jak sadzicie, czy moge splanowac glowice i jakie to niesie za soba plusy i minusy? Jakie sa koszta takiego zabiegu? Edytowane 27 Lutego 2007 przez neo1984_21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Pojemośc skokowa silnika, pojemnośc komory sprężania i pojemnośc komory spalania to zupełnie inne czynniki. poj skokowa to 3,14 x r2 x hi to jest poj skokowa, wszystko musi być w jednakowych jednostkac i masz pojemnośc. Z tego forum wielu naprawia motocy nie tylko swoje ale i także innym , a nawet fury(jaLOL) i nie mów że ktoś się nei zna, bo warsztat niktórzy mają od dzieciaka, i Dibo zna się i też troche pierdzików przeżył i wie czym to pachnie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manius606 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 prosił bym o shemat modułu do yamahy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabud Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 prosił bym o shemat modułu do yamahyWidzisz date poprzedniego postu??? :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.