bann Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 witam szanowne grono wyjadaczy ;) nadarza mi sie okazja kupienia KTM od szefa :D , motocykiel stoi u niego w garazu, kilka krotkich info na jego temat:1) kraj: Egipt2) motor jezdzony przez kobiete3) od ostatniej kapitalki (zagrzany silnik, rok albo 2 lata temu) podejrzewam, ze przejechal nie wiecej jak 500-700km po plaskim, zadnych piachow, terenow - po prostu motorek dla dziewczyny4) nieznany rok produkcji, ani przebieg5) opony w idealnym stanie i nowe6) 125ccm i 2T7) maszyna na chodzie - na oko padniety akumulator, dawno nie jezdzona8) jesli bede przejawial dalsze zainteresowanie, pojedzie na pace do serwisu na przeglad i wycene i tu pojawia sie pole do popisu dla forumowych ekspertow, nalezaloby stwierdzic:1) co to za model2) w jakich latach byl produkowany3) czy warto sie za niego brac?4) za ile ;) 5) jestem "nawet-nie-poczatkujacy-driver", wiem jak sie jezdzi motorem, mam glowe, a w niej dzialajacy mozg ;) wiem co mnie moze czekac na motorze, wiem tez czego sie spodziewac po 2T 125cmm oto foty zrobione dzisiaj w garazu, jesli bedzie potrzeba (szukalem jakiejs tabliczki na ramie czy silniku - niestety nie wiem gdzie to moze byc, a nie chcialem odwracac sprzeta do gory kolami) moge zrobic dokladniejsze, doradzcie tylko czego szukac i na co zwrocic uwage przy kupowaniu takiego sprzeta. KTM 125ccm 2T Ps. Szef baknal cos o ok 700eur, wiem ile warta jest sama marka KTM, ogladam czasem Paryz-Dakar :eek: - czy chociazby dlatego warto inwestowac w takie cos - do nauki, ewentualnie lajtowych popierdółek po terenie i pozniejszej odsprzedazy?Ps2. zdjecia chwilowo umiescilem pod 125 EXC z 1996 - prosze o pomoc i wskazanie wlasciwego modelu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 (edytowane) KTM LC2 :D miałem taka sztukę i na początek spokojnie ci powinien wystarczyć. Silnik od DT więc części jest pełno, tylko niestety niektóre są oryginalne KTM więc trochę kosztują. Co do ceny, to chyba trochę za dużo jeśli 700 EUR, można u nas za 4 tysiące kupić już chyba w lepszym stanie. Ale może w Egipcie inaczej się zarabia i inaczej płaci ;) pozdro Edytowane 11 Maja 2006 przez kristi_rx125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bann Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 (edytowane) KTM LC2 ;) ...Ale może w Egipcie inaczej się zarabia i inaczej płaci :eek: dzieki za pierwsza podpowiedz - faktycznie placi sie inaczej :D - zwlaszcza w turystyce mam kolejne pytanie: da sie tym wyprzedzic srednio rozpedzonego rowerzyste po plaskim pod wiatr? Zycie nie sklada sie tylko z terenu, a motor sluzylby rowniez do kulania sie do pracy po asfalcie... ile mozna na nim nadrobic w porannym spoznieniu do roboty? :biggrin: Edytowane 11 Maja 2006 przez bann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 moc MZ 250 (20 kuni) a waga pewnie mniejsza o 10 - 20 kilo ,do 120 ladnie idzie ale powyzej juz slabiej v max jakies 140 km/h stan widac ze zapuszczony ,ale warto osluchac silnik bo moze byc dobity ,cena faktycznie dosc wysoka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bann Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 (edytowane) do 120 ladnie idzie ale powyzej juz slabiej v max jakies 140 km/h :D starczy... przy sposobie jazdy lokalesow lepiej nie jezdzic szybciejstan widac ze zapuszczony ,ale warto osluchac silnik bo moze byc dobity ,cena faktycznie dosc wysoka z owym zapuszczeniem sprawa wyglada nastepujaco - w tym klimacie rzeczy zostawione na dworzu - nie zamkniete szczelnie w pomieszczeniach w ciagu 2och dni wygladaja wlasnie w taki sposob, pyl jest wszedzie wiec motor moze wygladac na o wiele bardziej zaniedbany niz jest w rzeczywistosci jesli chodzi o cene: jest to rownowartosc mojego miesiecznego wynagrodzenia + koszty paliwa, zarcia i mieszkania, normalny rynek motocyklowy istnieje 400-500km stad, mieszkam i pracuje w miescie typowo turystycznym ze wszystkimi tego plusami i minusami, motocykle w okolicy - to albo jakas plastikowa chinszczyzna a'la chopper, albo zatluczone enduro/cross robione "na drut" - albo nowki za duzo wieksze pieniadze nie chce sie z nikim klocic - staram sie jak najwierniej przedstawic realianie chce rowniez, zeby wygladalo to tak jakbym juz zadecydowal o kupnie a tu szukal tylko potwierdzenia swoich marzen ps. co w tym modelu pada najszybciej? ma jakies slabe punkty?ps2. w zeszlym roku znajomi sprzedali za tyle jakas swoja chinszczyzne 4T 250-300ccm (zwyczajny motocykl, takie niewiadomoco) - bo wygladala jak nowa ======= podsumowujac:1) dla poczatkujacego drajwera - moc i osiagi sa wystarczajace, moze nawet za wysokie2) silnik znany i prosty - czesci niektore drogie, ze wzgledu na marke3) cena - jak na razie dyskusyjna4) stan - nie do ustalenia bez odpalenia czy powyzsze zgadza sie z rzeczywistoscia? Edytowane 11 Maja 2006 przez bann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 a mieszkasz tam na stale ?? co z rejestracja/sprowadzeniem moto ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bann Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 a mieszkasz tam na stale ?? co z rejestracja/sprowadzeniem moto ?? od jakiegos miesiaca albo 2 lat, zalezy jak liczyc :Dmotocykiel bedzie ujezdzany tutaj, nie planuje przywozu - najwyzej na palete i frachtem przez morze ... ale to w przypadku ostatecznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 to zorientuj sie z przepisami ,czy mozesz moto zarejestrowac na siebie , czy twoje prawko jest tam wazne Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bann Opublikowano 12 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 przepisy to najmniejszy problem - szef jest europejczykiem i przebywa na tych samych zasadach, kodeks ruchu drogowego nie istnieje w praktyce, za przekroczenie predkosci zabierane jest prawo jazdy i stawiane sa 2 alternatywy: natychmiastowa lapowka (50USD) albo wykupienie legalnie na komisariacie. Tolerowane sa europejskie PJ - z tym ze nikt ich nie oglada - majac B moglbym jezdzic C i A. gdzie znajde na tym forum porady przydatne przy kupnie moto? na co patrzec, gdzie nacisnac itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 Poszukaj w dziale Przepisy tam powienieneś znaleść (opcja szukaj) już widziałem nawet taki temat!pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bann Opublikowano 13 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 haaalo! forum ma 5tys uzytkownikow - naprawde nikt nie mial do czynienia z tym modelem i nic nie moze na jego temat napisac? moze ktos ma manual serwisowy do niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 a co ty chcesz wiedziec jeszcze?? fajny motorek 20 kilka koni i dobra rama pali pewnie od 4 do 7 :icon_razz: v max zalazny od przlozen ale 140 poleci pewno i co jeszcze?? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Moze to Ci pomoze :icon_razz: :http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=34794&st=0http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...6731&hl=ktm+lc2 pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bann Opublikowano 13 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 (edytowane) Moze to Ci pomoze : i wszystko jasne - danke szyn :icon_razz: Edytowane 13 Maja 2006 przez bann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bann Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 (edytowane) wlasnie dowiedzialem sie kolejnej ciekawostki (dla mnie to nowosc - dla was moze nie),mianowicie: motocykle chlodzone ciecza nie sa dobrym nabytkiem w cieply klimat, a tymbardziej do jazdy po pustyni - najlepiej sprawdzaja sie chlodzone powietrzem ;) Zwlaszcza w przypadku tego 2T 125ccm o ktorym mowa w watku - przy upalaniu w terenie,zbyt szybko lapie temperature i trzeba robic przystanki :) Edytowane 15 Maja 2006 przez bann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.