Skocz do zawartości

opony do Suzuki GS500


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czeka mnie wymiana przedniej opony w moim GSie,wiem tylko tyle co podaje serwisówka - że ma to być opona 110/70-1754H. Domyślam się ( może jestem w błędzie :buttrock: ), że pierwsze cyfry to rozmiar opony - co oznacza 1754H? Nie znam się na oponach kompletnie - nie wiem, czy mam szukać sportowych, turystycznych ( czy w ogóle można mówić o takim podziale?) ?

Na forum jest wielu użytkowników GSów, liczę więc na wasze porady wynikające z doświadczeń - opony jakiej firmy polecacie, jaki typ konkretnie itp....Zaznaczam, że jeżdżę spokojnie, wręcz "geriatrycznie" :crossy: ....Oczywiście myślę o kupnie opony nowej, nie używanej.

 

pozdrawiam

 

Olga

 

PS. Aha, jeszcze jedno pytanie - czy opona z przodu powinna być tej samej firmy i tego samego typu co tylna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

110/70-17 54H-110szerokość,70 profil opony,17 wielkość w calach,54 indeks nośności,H indeks prędkości.Co do opon do GS masz wybór z tańszych-Heidenau K63 i 64,Maxxis Promaxx,z troche droższych np.Pirelli Sport Demon,Metzeler Lasertec i wiele innych.Co do tego czy opona przednia powinna być tej firmy co tylna-najlepiej jak jest z przodu ten sam model jak z tył ale zwłaszcza spokojnie można tez jeżdzić na róznych oponach z przodu i z tył.

Edytowane przez Domel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

ostatnio kupiłem opone do tylu a do przodu juz zamowiona dunlop sp maxx(jak pisalem wczesniej temat to pomylilem sie w modelu tam pisalem arrow max d 103 ale jednak nie :>) , do tylu zalozylem 140/70/17 opona bardzo dobrze trzyma sie drogi (wczesniej byly zalozony opony 10-letnie[w marcu kupione moto])

a przód jak fabryka dala 110/70/17 zobaczymy jak bedzie smigac... :crossy:

 

Pozdrawiam, bolo :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach