Fazi_Gdańsk Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Witam Chciałbym zapytać jaki wpływ na pracę silnika ma nieodpoweidnie ustawienie składu mieszanki w gaźnikach.Mój moto po rozgrzaniu traci moc. Kompresja na zimnym i gorącym jest taka sama. Gaźniki wyczyszczone i ustawiony poziom pływaków. Czy może być to kwestia synchronizacji? Proszę o pomoc PozdrawiamTomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Mowisz, ze silnik po zagrzaniu traci moc. Winne moga być zbyt gorące świece zaplonowe. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_Gdańsk Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Ale świece są nowe kupione w serwisie NGK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Czolem! Nie chodzi o to czy sa nowe czy stare, tylko czy maja wlasciwe parametry do GSa. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_Gdańsk Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 (edytowane) Kupowałem w serwisie razem z filtrem powietrza i oleju i mówiłem że do GS500 Poza tym indeks na świecy zgadzał się z tym co było na poprzednich notabene wkręcanych w suzuki w niemczech. Ps. Zapomniałem dodać że na poprzednich świecach było tak samo Edytowane 10 Maja 2006 przez Fazi_Gdańsk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Napisz więcej co ma oznaczać "traci moc" w jakim zakresie obrotów, co sie dzieje. A sprawdzałeś luzy zaworowe ? Pawel PS. Synchronizacja nie ma wpływu na takie sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_Gdańsk Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Napisz więcej co ma oznaczać "traci moc" w jakim zakresie obrotów, co sie dzieje. A sprawdzałeś luzy zaworowe ? Pawel PS. Synchronizacja nie ma wpływu na takie sprawy. Cześć Pawle Motocykl po rozgrzaniu przestaje się wkręcać na obroty tak szybko jak na zimnym, podczas jazdy nie można płynnie przyspieszać, zajmuje to dużo czasu, po rozgrzaniu prędkość max to 100 /h. Jak ostatnio jechałem do pracy to podczas przyspieszania przy prędkości koło 90km/h poczułem jak wygląda podczas jazdy moment osłabienia. Otóż w tym momoencie przestał się wkręcać. Luzy zaworowe mam sprawdzone (0.08), kompresja na zimnym i ciepłym prawie 12 barów Może coś z układem zapłonowym. (impulsatory lub cewki) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombrider Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Motocykl po rozgrzaniu przestaje się wkręcać na obroty tak szybko jak na zimnym, ale bez ssania na zimnym...? od zawsze tak było? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_Gdańsk Opublikowano 13 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 (edytowane) No i sprawa się wyjaśniła. Wczoraj sprawdzałem oporności cewek i impulsatorów. Okazało się że impulsatory mają różną oproność jeden miał 0.3k drugi 1,5k jak nim poruszałem i i później zapaliłem moto to nawet na zimnym chodził kijowo. No i wyszło na jaw że spadek mocy to brak pracy na lewy gar. Imulsator zamówiony Pozdrawiam Edytowane 13 Maja 2006 przez Fazi_Gdańsk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.