rad3k Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Wracając 2 dni temu do domu zauważyłem dziwną w miarę rytmiczną wibrację w moim motocyklu.Postawiłem moto na centralke, wrzucam 1 bieg i łańcuch tak jakby się przycina na chwilę. :icon_twisted: Jest to bardzo nieregularne. Cały zestaw napędowy jest w db stanie.Dodam ,że łańcuch jest naciągnięty i regularnie smarowany. Co to może być ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Mi się wydaje że to wina łańcuch. Może być dobrze nacjągnięty ale jest poprostu tak rozwleczony żę niemieści się w ząbkach. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrew Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 1) Pomimo tego, ze smarowany to jakies ustrojstwo moglo sie "do srodka" lancucha dostac - tak czy siak powinno sie raz w roku lancuch zdjac, wyczyscic, zanurzyc w oleju na kilka godzin (niektorzy robia to w goracym oleju - 50 - 60 st. C) 2) Odkrecila sie (lub nawet juz uszkodzila) mala zebatka na walku zdawczym 3) Pod pokrywka malej zebatki zebralo sie full starego smaru wymieszanego z piaskiem a moze nawet cos jeszcze 4) Lancuch sie wyciagnal 5) Kilka z powyzszych wystepuje na raz ;-) Cytuj ******************** Triumph Speed Triple :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Sprawdż kolejno wszystkie ogniwka łańcucha, mogły się wysypać tulejki. Są hartowane i w gorszych jakościowo łańcuchach pękają. Mogło się tak przytrafić, że nierównomiernie wyciągnoł Ci się łańcuch i wpada w wibracje. No i jeszcze jedno jak łańcuch jest za bardzo naciągnięty to też może być przyczyną wpadania w wibracje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 (edytowane) Ja bym obstawiał nierównomierne wyciągnięcie łańcucha. To się często zdarza, zwłaszcza w łańcuchach firmy krzak. Postaw moto na podstawce, kręć kołem i patrz jak ci się luz zmienia. W jednym miejscu możesz mieć nawet zerowy, a w innym taki jak trzeba. Popękane rolki raczej bym wykłuczył, chociaż jest to możliwe. Ale wtedy żeby mieć takie objawy, musiałbyś mieć wywalone ze 3 pod rząd. Edytowane 10 Maja 2006 przez roger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 mialem to samo. powodem bylo to, iz lancuch na niektorych ogniwach na swoj sposob si ezapiekl- strasznioe ciezko chodzil. pomoglo czyszczenie w benzynie przez pare minut. wrzucilem lancuch do baniaka, zalalem waha i trzaslem gora dol itd. potem pedzelkiem, tak, zeby wszystko z niego wyleciualo. teraz lancuch chodzi jak nowka. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Cały zestaw napędowy jest w db stanie Nie wykluczone że łańcuch do wymiany .Niedawno też miałem w dobrym stanie tzn. na 21 ogniwach długość OK , wyciągnięcie w miare równomierne . Objawem było szarpanie i chałas . Okazało się że na cały dobry łańcuch jest kilka ogniw które miały bardzo duży luz .Przebieg wynosił 20kkm . No i trzeba było wydać trochę kasy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 mogł sie albo nirowno wyciągnąć, albo przyblokowały sie niektore ogniwa Nie wykluczone że łańcuch do wymiany .Niedawno też miałem w dobrym stanie tzn. na 21 ogniwach długość OK , wyciągnięcie w miare równomierne . Objawem było szarpanie i chałas . Okazało się że na cały dobry łańcuch jest kilka ogniw które miały bardzo duży luz .Przebieg wynosił 20kkm . No i trzeba było wydać trochę kasy . a jakiej firmy był ow pechowy częściowo napędzacz?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Firmy RK ,kupiony w Larssonie ,typ dedykowany do tego motocykla , był to mój drugi łańcuch tej firmy . Pierwszy , fabryczny przejechał 30kkm .Tyle że wtedy jazda była spokojniejsza . A na tym drugim jeździłem dynamicznie , jakiś czas z podniesionym tyłem przez co luz łańcucha musiałem regulować na 50 mm .I może przez to skończył się właśnie po 20 kkm . Obecnie mam również RK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Łańcuch jest równomiernie wyciągniety. Najprawdopodobniej jest za mocno zakuta zakuwka albo są zapieczone ogniwa. W każdym razie podlece do Pawla żeby rzucił na to fachowym okiem. PzdrRadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 e tam, wyplukaj go w nafcie, bo zapewne o/x ringowy. wyplucze syf i bedzie git:D pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.