Skocz do zawartości

Pytanie o podstawowe parametry motocykli TRIAL


Rekomendowane odpowiedzi

Witam interesują mnie takie parametry jak skoki zawieszeń a przede wszystkim rozmiary kół w dorosłych trialach.

Mile widziane też takie parametry jak moment obrotowy i obroty przy jakich występuje.

 

Niestety te dane nie są łatwo dostępne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.gasgas.pl/motocykle/trial/300/06txt300.jpg

 

 

 

Silnik:

Pojemność:294,1 cc, Dwusuwowy, Jednocylindrowy,

Chłodzony cieczą,

Gaźnik - Dell'Orto PHBHL 26 BS,

Zapłon - kokusan CDI

 

Skrzynia biegów:

6 biegów

 

Zawieszenie:

Przód - Marzocchi 40 mm,

Tył - progresywny system

 

 

Hamulce:

Przód - tarcza 185 mm

Tył - tarcza 150 mm

 

Koła:

Przód: 2,75 - 21" Michelin,

Tył: 4,00 - 18" Michelin

 

Wysokość siedzenia:

665 mm

 

Waga:

68 kg

 

Zbiornik paliwa

 

 

3,1 litrów

 

Rozstaw osi:

1330 mm

 

Podałem jako przykład !

 

 

http://www.gasgas.pl/txt_pro_300.html tu jest więcej !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie jest racjonalne wytłumaczenie faktu istnienia sześciu biegów? Ja sobie nie wyobrażam jak można dojść do dwójki na zawodach (moja wiedza ogranicza siędo kilju obejżanych imprez na eurosport więc proszę o wyrozumiałość)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno na 6 biegu to 120 leci

z tego co mi wiadomo to masz te biegi tak skonstruowane ze sobie dostosowujesz do przeszkody, masz tam taki moment ze z 1 i 3 ruszy tak samo ale ta 3 jest dluzsza - tak to zrozumiałem , jezeli sie myle to niech ktos poprawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem kiedyś na Discovery zawody na otwartym terenie i tam były odcinki gdzie zawodnicy lekko się rozpędzali zanim dotarli do kolejnej przeszkody – na takie zawody chyba przydają się wyższe biegi :icon_twisted:

 

Szczególnie efektowne są próby na halach - wyścig równoległy, chłopaki przeskakują po kilka małych hopek lub dosłownie w ułamku sekundy wskakują na rampę startową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu macie stronke mojego kolegi z ulicy http://www.tblazusiak.pl/ pierwszego biegu w trialu się raczej nie uzywa

do startowania spokojnie wystarczy 3 bieg miałem okazje pojezdzić na takim motocyklu i nie widze góry na niego z którą by sobie nie poradził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...