PROC Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Witam interesują mnie takie parametry jak skoki zawieszeń a przede wszystkim rozmiary kół w dorosłych trialach.Mile widziane też takie parametry jak moment obrotowy i obroty przy jakich występuje. Niestety te dane nie są łatwo dostępne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 http://www.gasgas.pl/motocykle/trial/300/06txt300.jpg Silnik: Pojemność:294,1 cc, Dwusuwowy, Jednocylindrowy, Chłodzony cieczą, Gaźnik - Dell'Orto PHBHL 26 BS, Zapłon - kokusan CDI Skrzynia biegów: 6 biegów Zawieszenie: Przód - Marzocchi 40 mm, Tył - progresywny system Hamulce: Przód - tarcza 185 mm Tył - tarcza 150 mm Koła: Przód: 2,75 - 21" Michelin, Tył: 4,00 - 18" Michelin Wysokość siedzenia: 665 mm Waga: 68 kg Zbiornik paliwa 3,1 litrów Rozstaw osi: 1330 mm Podałem jako przykład ! http://www.gasgas.pl/txt_pro_300.html tu jest więcej ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 piasektt dzięki to mi już wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Jakie jest racjonalne wytłumaczenie faktu istnienia sześciu biegów? Ja sobie nie wyobrażam jak można dojść do dwójki na zawodach (moja wiedza ogranicza siędo kilju obejżanych imprez na eurosport więc proszę o wyrozumiałość) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 podobno na 6 biegu to 120 leci z tego co mi wiadomo to masz te biegi tak skonstruowane ze sobie dostosowujesz do przeszkody, masz tam taki moment ze z 1 i 3 ruszy tak samo ale ta 3 jest dluzsza - tak to zrozumiałem , jezeli sie myle to niech ktos poprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 osobiście widziałem jak koleś testował gasa po regulacjach na parkingu przed serwisem, do skakania po paletach używał 4ki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Widziałem kiedyś na Discovery zawody na otwartym terenie i tam były odcinki gdzie zawodnicy lekko się rozpędzali zanim dotarli do kolejnej przeszkody – na takie zawody chyba przydają się wyższe biegi :icon_twisted: Szczególnie efektowne są próby na halach - wyścig równoległy, chłopaki przeskakują po kilka małych hopek lub dosłownie w ułamku sekundy wskakują na rampę startową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Tu macie stronke mojego kolegi z ulicy http://www.tblazusiak.pl/ pierwszego biegu w trialu się raczej nie uzywa do startowania spokojnie wystarczy 3 bieg miałem okazje pojezdzić na takim motocyklu i nie widze góry na niego z którą by sobie nie poradził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.