Emil2 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Siemano, co tam dzisiaj porabiata :notworthy: w końcu ten je*any deszczyński przestał padać więc może byśmy troszkę polatali dzisiaj co :notworthy: - Możnaby np. skoczyć do Młodego do Mszczonowa bo chłopaczyna podobno sklecił już filmik z Grandysów :banghead:co? jak? gdzie?bo ja nawet bym obejrzal, o ile mojego zagla nie zdmuchnie z drogi i o ile dam rade urztymac wasze tempo skoro jeszcze nie lataliscie od grandysow :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syska Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Sligierku gratulacje!! :banghead: wiedzialam, ze bedziesz the best :notworthy: :notworthy: ja nadal, niestety, nie latam, moze kiedys? :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Sligierku gratulacje!! :notworthy: wiedzialam, ze bedziesz the best :notworthy: :notworthy: He he, dzięki Sysia. Co do latanai to wstępnie przełożone na jutro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 ja odpadam jutro jade do Krakowa na meska rozmowe z dealerem :biggrin: btw jakie moto planujecie kupic na przyszly rok GSX-R 600 , 750 a moze 1000? bo ja powaznie mysle o 750 lub 1000 , a i czy wiecie juz moze cos o znizkach? po tych kilku dniach stwierdzilem, ze nie chce mi sie juz latac na ulicach i w przyszlym roku startuje we wszystkich GSX-R Cup + grandysi oczywiscie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Ha ha ha :biggrin: aż się boje pomyśleć co to się będzie działo w przyszłym sezonie. Damian jeśli chcesz startować w gsxr cup to tylko 600tka albo litr. Ja osobiscie skłaniał się będę ku litrowi, no ale i tak wszystko jak zwykle zależeć będzie od siana... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Arek moze kup szejsete. na literka przyjdzie czas. poza tym nie chce sie wkurwiac jak bedziesz krecil ponizej 1.35 :biggrin: hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Gieniu do zakupu jakiegokolwiek sprzeta przeze mnie jeszcze długa droga, ale jeśli będzie mnie tylko stać to na pewno będzie to litr ;) A skoro już o gixerkach mowa to zastanawia mnie ten wydech, a raczej wydechy w tym litrze na 2007 rok, mam mieszane uczucia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil2 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 (edytowane) A skoro już o gixerkach mowa to zastanawia mnie ten wydech, a raczej wydechy w tym litrze na 2007 rok, mam mieszane uczucia :biggrin:IMHO zaj* pomysl - krotki tlumik, przeniesienie ciezaru nizej, wolny tyl (dla plecaka lub skrocenia zadupka na tor)jesli chodzi o gsxrCup to musze powiedziec ze tez mnie mocno wzielo (oj, bedzie sie dzialo ;) ) post Gienka (o tych 15tys: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...c=52639&st=20#) troche mnie otrzezwia (wiem, ze na oponki pojdzie duzo, ale jak sie widzi ta kwote to jednak robi wrazenie) ale to za male otrzezwienie :D ja osobiscie jak bym mial cos kupowac specjalnie pod cup to bym bral 600 (wrecz zastanawiam sie czy nie wymienic swojej maszynki, ale ona taka fajna... slabo skreca, ale taka fajna...) a to z kilku powodow:- podzial na do 600 i wyzej IMHO mocno zminiejsza szanse 750 w walce (szczegolnie z litrami K5/K6) - litry K6 sa chorendalnie drogie - co prawda nowe 600 jest niewiele tansze od 750, ale to juz klasa nizej a przeciez nie mowimy tu o sprzecie na ulice (gdzie przy tak ustawionym cenniku jest tylko jedna sensowna odpowiedz: 750)- klasa "powyzej" jest dosc mocno obstawiona, co na razie ogranicza moje szanse na osiagniecie wysokich wynikow- uzywane 600 sa rowniez tansze od litrow jezdzilem (nawet na torze Poznan) nowa 750 - skreca sama, lekko drgneisz i juz nurkuje w zakret (moj trzeba dosc mocno przekonac do skretu), ale jak odkrecasz to daleko jej do litra - lekko odkrecasz i zanim zacznie jechac masz juz odciecie ;) juz chyba te trzy mikro-proste daja litrowi wystarczajaca przewage zeby raczej zapomniec o 750 koniecznie sie dowiedzcie szczegolow - wszyscy czekaja z niecierpliwoscia! a najlepiej ich pogoncie zeby jak najszybciej wygenerowali oficjalne info (osobiscie sadze, ze szczegoly beda dopiero ustalane dlatego nic sie jeszcze nie dowiecie, ale trzeba probowac) Edytowane 31 Sierpnia 2006 przez Emil2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo Opublikowano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 (edytowane) Emil dobrze gada - z wyjątkiem odjeżdżania na prostych ;) jeśli w Gixer Cup dopuszczą wszelkie modyfikacje, to się nie ogarniesz przy dobrze zrobionej szejsetce ;) a co do pojemności, to sugeruję wziąć pod rozwagę słowa Kasi Kędzior: nie zamienię sprzęta na mocniejszy, dopóki ktoś na słabszym kręci lepszy czas :biggrin: moje zdanie na temat litra w rękach Sligiera: co drugie okrążenie wypad w zielone :D w sportowym tempie po torze na litrach jeżdżą najlepsi... pozdro600 Edytowane 1 Września 2006 przez lobo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 IMHO zaj* pomysl - krotki tlumik, przeniesienie ciezaru nizej, wolny tyl (dla plecaka lub skrocenia zadupka na tor) Emil ale nie wiem czy zauważyłeś że oprócz zwykłego wydechu jaki jest teraz w 600 i 750 jest tam jeszcze wydech pod zadupkiem ... jezdzilem (nawet na torze Poznan) nowa 750 - skreca sama, lekko drgneisz i juz nurkuje w zakret (moj trzeba dosc mocno przekonac do skretu) Wyjaśnijcie mi o co qrwa chodzi z tym skręcaniem ;) no bo nie powiecie mi że chodzi o wagę przecież litr jest 5 kg cięższy od 600tki i całe 3kg od 750 ;) Emil dobrze gada chyba cię pogieło, toż to z założenia jest niemożliwe :biggrin: moje zdanie na temat litra w rękach Sligiera: co drugie okrążenie wypad w zielone :icon_mrgreen: eeee tam od razu w zielone :D na początku jeździłbytm ostroznie :D, tak w granicach 1:45 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil2 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Emil ale nie wiem czy zauważyłeś że oprócz zwykłego wydechu jaki jest teraz w 600 i 750 jest tam jeszcze wydech pod zadupkiem ...no i? po co mi opiekacz pod siedzeniem? tosty wole robic w kuchni a pod siedzeniem trzymac p-deszcz kombi, blokade, narzedzia, smar, siatki mocujace i miec wolne miejsce na cos jeszcze :icon_mrgreen:poza tym za inny tlumik trzeba placic dodatkowo a najfajniejsze akcesoryjne tlumiki do nowej 750 sa podobne do seryjnego tylko jeszcze krotsze Wyjaśnijcie mi o co qrwa chodzi z tym skręcaniem ;) no bo nie powiecie mi że chodzi o wagę przecież litr jest 5 kg cięższy od 600tki i całe 3kg od 750 ;) waga nie ma tu wiele do rzeczy, raczej jej rozklad - a w tym konkretnym przypadku to chodzi raczej o geometrie - z reszta co mnie to obchodzi, wiem ze 2 miesiace kombinowalem z ustawieniami i nauka prowadzenia zeby to zaczelo skrecac (z naketa sie przesiadlem, to byl ten bol); nowa 750, (litr K5 pewnie tez ale nie latalem), R1, CBR, kazda SV - skrecaja same, "jak rower" - moj w tym porownaniu wypada bardziej w przedziale "tankowiec" chyba cię pogieło, toż to z założenia jest niemożliwe :biggrin: ty sobie uwazaj! poza tym wybaczam Ci - prawdopodobnie mnie nie sluchales, po takiej imprezie miales na pewno przytlumiona koncentracje :D eeee tam od razu w zielone prawde mowiac mam podobne odczucia i to wcale bez zlosliwosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 no i? po co mi opiekacz pod siedzeniem? tosty wole robic w kuchni a pod siedzeniem trzymac p-deszcz kombi, blokade, narzedzia, smar, siatki mocujace i miec wolne miejsce na cos jeszcze ;) Qrwa ale chodzi mi o to że jeśli nowy motocykl będzie wyglądał tak jak ten ze zdjęcia to będziesz miał seryjnie i wydech na dole i jeszcze ten pod zadupkiem i IMO to jest bez sensu bo powinien być albo taki, albo taki. Chyba że ja czegoś nie rozumiem... waga nie ma tu wiele do rzeczy, raczej jej rozklad - a w tym konkretnym przypadku to chodzi raczej o geometrie - z reszta co mnie to obchodzi, wiem ze 2 miesiace kombinowalem z ustawieniami i nauka prowadzenia zeby to zaczelo skrecac (z naketa sie przesiadlem, to byl ten bol); nowa 750, (litr K5 pewnie tez ale nie latalem), R1, CBR, kazda SV - skrecaja same, "jak rower" - moj w tym porownaniu wypada bardziej w przedziale "tankowiec" a ile waży ten twój "tankowiec", który to jest w ogóle rocznik ? Ano właśnie więc IMO jeśli taka R1, jak sam mówisz skręca jak rower, to uważam że taki GSXR1000 K7, czy też K6 też będzie tak samo skręcał, oczywiście po odpowiednim wyregulowaniu zawieszenia. ty sobie uwazaj! poza tym wybaczam Ci Luzik, luzik :D prawdopodobnie mnie nie sluchales Coś w tym jest :biggrin: ;) prawde mowiac mam podobne odczucia i to wcale bez zlosliwosci Heh, pożyjemy zobaczymy... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radez9 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 (edytowane) Qrwa ale chodzi mi o to że jeśli nowy motocykl będzie wyglądał tak jak ten ze zdjęcia to będziesz miał seryjnie i wydech na dole i jeszcze ten pod zadupkiem i IMO to jest bez sensu bo powinien być albo taki, albo taki. Chyba że ja czegoś nie rozumiem... pewny jesteś że to pod zadupkiem to wydech??? Takiego patentu z wydechem z boku i z tyłu jeszcze nie widziałem... Niestety nie ma zdjecia tyłu tego moto - ale to może być taka obudowa tylniego reflektora. GSR600 ma podobnie tu zbilżenie: CLICK Edytowane 1 Września 2006 przez radez9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo Opublikowano 1 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 hmmmm... Arek, chcesz jeździć coraz szybciej=lepiej ??? chcesz !!! to będziesz się walał co najmniej raz na sezon ;) chcesz to robić nowym gixerem1L za ciężko zarobione pieniądze :biggrin: bad idea moim zdaniem ;) lepiej kupić pozdroszejset w dobrym stanie technicznym i pałować na maxa :D przy odrobinie szczęścia naprawa sprzęta wyniesie cię 5 do 1000 zł, te 5 to na taśmę :icon_mrgreen: pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzR1 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Lobo w zupełności masz racje litr z naszymi umiejętnościami jest nie do ogarnięcia :biggrin: . Ja już się zdecydowałem sprzedaje R1 i kupuje gixera 600 na przyszły sezon to jest na Gixercup. Pozdrawiam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.