Skocz do zawartości

HALO WARSZAWA !!!


lobo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemano, co tam dzisiaj porabiata :notworthy: w końcu ten je*any deszczyński przestał padać więc może byśmy troszkę polatali dzisiaj co :notworthy: - Możnaby np. skoczyć do Młodego do Mszczonowa bo chłopaczyna podobno sklecił już filmik z Grandysów :banghead:

co? jak? gdzie?

bo ja nawet bym obejrzal, o ile mojego zagla nie zdmuchnie z drogi i o ile dam rade urztymac wasze tempo skoro jeszcze nie lataliscie od grandysow :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja odpadam jutro jade do Krakowa na meska rozmowe z dealerem :biggrin:

 

btw jakie moto planujecie kupic na przyszly rok GSX-R 600 , 750 a moze 1000? bo ja powaznie mysle o 750 lub 1000 , a i czy wiecie juz moze cos o znizkach?

 

po tych kilku dniach stwierdzilem, ze nie chce mi sie juz latac na ulicach i w przyszlym roku startuje we wszystkich GSX-R Cup + grandysi oczywiscie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha ha ha :biggrin: aż się boje pomyśleć co to się będzie działo w przyszłym sezonie. Damian jeśli chcesz startować w gsxr cup to tylko 600tka albo litr. Ja osobiscie skłaniał się będę ku litrowi, no ale i tak wszystko jak zwykle zależeć będzie od siana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gieniu do zakupu jakiegokolwiek sprzeta przeze mnie jeszcze długa droga, ale jeśli będzie mnie tylko stać to na pewno będzie to litr ;)

 

A skoro już o gixerkach mowa to zastanawia mnie ten wydech, a raczej wydechy w tym litrze na 2007 rok, mam mieszane uczucia :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skoro już o gixerkach mowa to zastanawia mnie ten wydech, a raczej wydechy w tym litrze na 2007 rok, mam mieszane uczucia :biggrin:

IMHO zaj* pomysl - krotki tlumik, przeniesienie ciezaru nizej, wolny tyl (dla plecaka lub skrocenia zadupka na tor)

jesli chodzi o gsxrCup to musze powiedziec ze tez mnie mocno wzielo (oj, bedzie sie dzialo ;) ) post Gienka (o tych 15tys: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...c=52639&st=20#) troche mnie otrzezwia (wiem, ze na oponki pojdzie duzo, ale jak sie widzi ta kwote to jednak robi wrazenie) ale to za male otrzezwienie :D

 

ja osobiscie jak bym mial cos kupowac specjalnie pod cup to bym bral 600 (wrecz zastanawiam sie czy nie wymienic swojej maszynki, ale ona taka fajna... slabo skreca, ale taka fajna...) a to z kilku powodow:

- podzial na do 600 i wyzej IMHO mocno zminiejsza szanse 750 w walce (szczegolnie z litrami K5/K6)

- litry K6 sa chorendalnie drogie - co prawda nowe 600 jest niewiele tansze od 750, ale to juz klasa nizej a przeciez nie mowimy tu o sprzecie na ulice (gdzie przy tak ustawionym cenniku jest tylko jedna sensowna odpowiedz: 750)

- klasa "powyzej" jest dosc mocno obstawiona, co na razie ogranicza moje szanse na osiagniecie wysokich wynikow

- uzywane 600 sa rowniez tansze od litrow

 

jezdzilem (nawet na torze Poznan) nowa 750 - skreca sama, lekko drgneisz i juz nurkuje w zakret (moj trzeba dosc mocno przekonac do skretu), ale jak odkrecasz to daleko jej do litra - lekko odkrecasz i zanim zacznie jechac masz juz odciecie ;) juz chyba te trzy mikro-proste daja litrowi wystarczajaca przewage zeby raczej zapomniec o 750

 

koniecznie sie dowiedzcie szczegolow - wszyscy czekaja z niecierpliwoscia! a najlepiej ich pogoncie zeby jak najszybciej wygenerowali oficjalne info (osobiscie sadze, ze szczegoly beda dopiero ustalane dlatego nic sie jeszcze nie dowiecie, ale trzeba probowac)

Edytowane przez Emil2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Emil dobrze gada - z wyjątkiem odjeżdżania na prostych ;)

 

jeśli w Gixer Cup dopuszczą wszelkie modyfikacje, to się nie ogarniesz przy dobrze zrobionej szejsetce ;)

 

a co do pojemności, to sugeruję wziąć pod rozwagę słowa Kasi Kędzior: nie zamienię sprzęta na mocniejszy, dopóki ktoś na słabszym kręci lepszy czas :biggrin:

 

moje zdanie na temat litra w rękach Sligiera: co drugie okrążenie wypad w zielone :D

 

w sportowym tempie po torze na litrach jeżdżą najlepsi...

 

 

 

pozdro600

Edytowane przez lobo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO zaj* pomysl - krotki tlumik, przeniesienie ciezaru nizej, wolny tyl (dla plecaka lub skrocenia zadupka na tor)

Emil ale nie wiem czy zauważyłeś że oprócz zwykłego wydechu jaki jest teraz w 600 i 750 jest tam jeszcze wydech pod zadupkiem ...
jezdzilem (nawet na torze Poznan) nowa 750 - skreca sama, lekko drgneisz i juz nurkuje w zakret (moj trzeba dosc mocno przekonac do skretu)
Wyjaśnijcie mi o co qrwa chodzi z tym skręcaniem ;) no bo nie powiecie mi że chodzi o wagę przecież litr jest 5 kg cięższy od 600tki i całe 3kg od 750 ;)

 

Emil dobrze gada
chyba cię pogieło, toż to z założenia jest niemożliwe :biggrin:

 

moje zdanie na temat litra w rękach Sligiera: co drugie okrążenie wypad w zielone :icon_mrgreen:
eeee tam od razu w zielone :D na początku jeździłbytm ostroznie :D, tak w granicach 1:45 :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Emil ale nie wiem czy zauważyłeś że oprócz zwykłego wydechu jaki jest teraz w 600 i 750 jest tam jeszcze wydech pod zadupkiem ...

no i? po co mi opiekacz pod siedzeniem? tosty wole robic w kuchni a pod siedzeniem trzymac p-deszcz kombi, blokade, narzedzia, smar, siatki mocujace i miec wolne miejsce na cos jeszcze :icon_mrgreen:

poza tym za inny tlumik trzeba placic dodatkowo a najfajniejsze akcesoryjne tlumiki do nowej 750 sa podobne do seryjnego tylko jeszcze krotsze

 

Wyjaśnijcie mi o co qrwa chodzi z tym skręcaniem ;) no bo nie powiecie mi że chodzi o wagę przecież litr jest 5 kg cięższy od 600tki i całe 3kg od 750 ;)

waga nie ma tu wiele do rzeczy, raczej jej rozklad - a w tym konkretnym przypadku to chodzi raczej o geometrie - z reszta co mnie to obchodzi, wiem ze 2 miesiace kombinowalem z ustawieniami i nauka prowadzenia zeby to zaczelo skrecac (z naketa sie przesiadlem, to byl ten bol); nowa 750, (litr K5 pewnie tez ale nie latalem), R1, CBR, kazda SV - skrecaja same, "jak rower" - moj w tym porownaniu wypada bardziej w przedziale "tankowiec"

 

chyba cię pogieło, toż to z założenia jest niemożliwe :biggrin:

ty sobie uwazaj! poza tym wybaczam Ci - prawdopodobnie mnie nie sluchales, po takiej imprezie miales na pewno przytlumiona koncentracje :D

 

eeee tam od razu w zielone

prawde mowiac mam podobne odczucia i to wcale bez zlosliwosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i? po co mi opiekacz pod siedzeniem? tosty wole robic w kuchni a pod siedzeniem trzymac p-deszcz kombi, blokade, narzedzia, smar, siatki mocujace i miec wolne miejsce na cos jeszcze ;)

Qrwa ale chodzi mi o to że jeśli nowy motocykl będzie wyglądał tak jak ten ze zdjęcia to będziesz miał seryjnie i wydech na dole i jeszcze ten pod zadupkiem i IMO to jest bez sensu bo powinien być albo taki, albo taki. Chyba że ja czegoś nie rozumiem...
waga nie ma tu wiele do rzeczy, raczej jej rozklad - a w tym konkretnym przypadku to chodzi raczej o geometrie - z reszta co mnie to obchodzi, wiem ze 2 miesiace kombinowalem z ustawieniami i nauka prowadzenia zeby to zaczelo skrecac (z naketa sie przesiadlem, to byl ten bol); nowa 750, (litr K5 pewnie tez ale nie latalem), R1, CBR, kazda SV - skrecaja same, "jak rower" - moj w tym porownaniu wypada bardziej w przedziale "tankowiec"
a ile waży ten twój "tankowiec", który to jest w ogóle rocznik ? Ano właśnie więc IMO jeśli taka R1, jak sam mówisz skręca jak rower, to uważam że taki GSXR1000 K7, czy też K6 też będzie tak samo skręcał, oczywiście po odpowiednim wyregulowaniu zawieszenia.
ty sobie uwazaj! poza tym wybaczam Ci
Luzik, luzik :D

 

prawdopodobnie mnie nie sluchales
Coś w tym jest :biggrin: ;)
prawde mowiac mam podobne odczucia i to wcale bez zlosliwosci
Heh, pożyjemy zobaczymy... :icon_mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrwa ale chodzi mi o to że jeśli nowy motocykl będzie wyglądał tak jak ten ze zdjęcia to będziesz miał seryjnie i wydech na dole i jeszcze ten pod zadupkiem i IMO to jest bez sensu bo powinien być albo taki, albo taki. Chyba że ja czegoś nie rozumiem...

 

pewny jesteś że to pod zadupkiem to wydech??? Takiego patentu z wydechem z boku i z tyłu jeszcze nie widziałem...

 

Niestety nie ma zdjecia tyłu tego moto - ale to może być taka obudowa tylniego reflektora. GSR600 ma podobnie

 

tu zbilżenie: CLICK

Edytowane przez radez9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmm...

 

Arek, chcesz jeździć coraz szybciej=lepiej ??? chcesz !!! to będziesz się walał co najmniej raz na sezon ;)

 

chcesz to robić nowym gixerem1L za ciężko zarobione pieniądze :biggrin: bad idea moim zdaniem ;)

 

lepiej kupić pozdroszejset w dobrym stanie technicznym i pałować na maxa :D

 

przy odrobinie szczęścia naprawa sprzęta wyniesie cię 5 do 1000 zł, te 5 to na taśmę :icon_mrgreen:

 

 

 

pozdro600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...