Nitomen Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 jak w temacie plyn w chlodnicy zawsze byl na full (pod korek), ostatnio zagladam i widze ze dolac musze, wiec ok widze ze w zbiorniku wyrownawczym mam plynu na full az sie wylewa (kapie) przelewem za moto wiec odlalem i wlalem do chlodnicy,po ok 6 km sytuacja sie ponowila:/ .Czy to normalne ?? , wyciekow zadnych nie ma, wiec czy to poszla uszczelka pod glowica ?? :biggrin: :icon_exclaim: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Sprawdź lepiej tą uszczelke kiedyś koledze ubywało w rs-ce i okazało sie że płyn leje sie do cylindra i niestety zatarł moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Olej jest czysty ,brak gazowania w chlodnicy .Glowice wlasnie dokrecilem, jutro zobacze czy sutyacja sie ponawia . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Możliwe ,że masz uszkodzony korek chłodnicy,ale poczekaj na wypowiedzi bardziej doświadczonych mechaników. pzdrRadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 chyba masz racje z tym korkiem ,czy przykladajac korek do otworu zamykajacego chlodnice powinno sie czuc opor na sprezynie ?? pozatym ta czesc korka gdzie zamyka przelew do zbiorniczka wyrownawczego ma luz na sprezynie ok 5 mm ,nie wiem czy to powinno tak byc :?: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 ja tu czegos nie rozmumiem przybywa ci i ubywa samoczynnie??? Uszczelka to na pewno nie bo bys jezdzil na plynie a nie na paliwie za duzo ci ubywa moze uklad jest gdzies zapowietrzony??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 (edytowane) tak ubywa w chlodnicy i przeplywa do zbiorniczka wyrownowarzajacego , wyglada mi to na nieszczelny korek (zmeczenie sprezyny) ,dlatego napisalem wyzej czy to ma tak byc Pit - ostatnio bylo pare postow z podobnymi objawami w innych moto i winna byla uszczelka pod glowica, z ty mze tam jeszcze bylo widoczne gazowanie spalin w chlodnicy czego umnie nie ma Edytowane 7 Maja 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 U mojego kolesia było podobnie , bo pan w serwisie pomylił wężyki, ten do zbiorniczka z odpowietrzającym układ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 tu akurat pomylki nie ma, nic nie bylo ruszane od roku ;/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 no wlasnie zawsze mialem pod korek i od roku nie ruszane ,poziom byl na stalym poziomie , a ostatnio coraz mniej juz zebra w srodku bylo widac . Ale i to bralem pod uwage ,jutro zaloze dodatkowo gumke pod korek aby zmniejszyc na nim ten jalowy luz bo w 90% jestem przekonany ze to korek,dalej sie zobaczy ,moze pozycze korek od znajomega co ma KLR 600 mam nadzieje ze bedzie pasowal, bo tam sa 2 mniejsze chlodnice a ja mam 1 duza Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alien162 Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 a jakie sa objawy moto jak plyn z chlodnicy by lecial do cylindra?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 kopcenie na bialo i olej koloru kawy z mlekiem Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 tak ubywa w chlodnicy i przeplywa do zbiorniczka wyrownowarzajacego , wyglada mi to na nieszczelny korek (zmeczenie sprezyny) ,dlatego napisalem wyzej czy to ma tak byc Pit - ostatnio bylo pare postow z podobnymi objawami w innych moto i winna byla uszczelka pod glowica, z ty mze tam jeszcze bylo widoczne gazowanie spalin w chlodnicy czego umnie nie maNo tak ale tobie naglwe ubywa za duzo to by moto w ogole nie palilo Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 hm mimo testow plynu ciagle ubywa ,jakie jest prawdopodobienstwo ze to korek chlodnicy jest winny ?? bo pozatym nic sie nie dzieje olej czysty ,plyn chlodniczy czysty i nie gazuje na wlaczonym silniku,gdzie szukac przyczyny . Wyglada to tak, ze plyn chlodniczy nie zostaje spowrotem zassany ze zbiorniczka wyrownawczego do chlodnicy ,wiec gdzies lapie powietrze a z tego co sie orientuje powinna byc prozna w chlodnicy ?? . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 jeden z kumpli mial podobnie, raz przegrzala sie maszyna, okazalo sie ze nie ma za duzo plynu w chodnicy, a ze byla to wczesna zima, no to dziwne sie wydalo, ale nic, uzupelnilismy, po kilku dniach to samo, ale pozniej spuscil to co bylo i wlal tylko plyn lekko rozrobiony i ustalo, no i po pol roku roz**balo tlok a pierscienie zmielilo, okazalo sie ze uszczelka byla padnietaobjawy podobne (tam to byl jednak 2T), albo po prostu zatkal Ci sie gdzies kanalik czy tez przygrzmociles gdzies i sie pogiely, a gdy sie rozgrzeje i wzrosnie cisnienie, to po wybija w zbiorniczek wyrownawczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.