Gość Anonymous Opublikowano 30 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2003 Ostatnio mój moto (XT600) zjarał 0,5 l oleju na trasie 500 km. Nie ma wycieków z silnika. Wydech trochę wilgotny. Co to może być ? :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2003 Albo silnik ma już trochę dość (pierścienie i te sprawy) ale mogą być też uszczelaniacze zaworowe - to one najczęściej powodują duże branie oleju i mokry wydech. Inna sprawa - jak dawałeś mocno ognia i jechałeś z prędkością zbliżoną do maksa, to tak się zdaża, jak sprzęt ma trochę przejechane. A czy moto dymi olejem ? Jak bardziej tuż po uruchomieniu, to uszczelniacze (bo olej spływa po zaworach np. w nocy się od razu kopci), a jak po rozgrzaniu, to raczej pierścienie (bo olej rozgrzany jest rzadki, już nie jest w stanie uszczelnić tak jak w pocżątkowej chwili). Najlepiej sprwadź kompresję, zarówno na ciepło, jak i na zimno. Wtedy wszystko wyjdzie. Takie dawanie rad na odlegośc to tylko "gdybanie" czego nie lubię. Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 1 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2003 mojego kolesia GSX potrafi spic 0.7L na 1000 ale to przy ostrej jezdzie :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek1 Opublikowano 1 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2003 To nic strasznego, znajomy mechanik ma Kawasaki Zephir 750 i literek oleju na 1000km, to standard u niego. Ale XT nie powinien tyle palić zwłaszcza że to singiel, może go cisnąłeś na trasie i pierścienie już nie zgarniały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 1 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2003 To nic strasznego, znajomy mechanik ma Kawasaki Zephir 750 i literek oleju na 1000km, to standard u niego. Ale XT nie powinien tyle palić zwłaszcza że to singiel, może go cisnąłeś na trasie i pierścienie już nie zgarniały? to to nic strzasznego znam kolesie miszka na wsi i ma jakies stare Kawasaki Kz czy cos takiego nie wiem dokładnie co to jest, i bierze mu więcej oleju niz paliwa :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 1 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2003 Albo silnik ma już trochę dość (pierścienie i te sprawy) ale mogą być też uszczelaniacze zaworowe - to one najczęściej powodują duże branie oleju i mokry wydech. Takie dawanie rad na odlegośc to tylko "gdybanie" czego nie lubię. *** No ale innych mozliwosci nie ma, wiec takie za duze gdybanie to to nie jest.:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 3 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2003 *** No ale innych mozliwosci nie ma, wiec takie za duze gdybanie to to nie jest.:)))Zgadza się, wiadomo co i gdzie sprawdzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.