Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Prawdą jest to że kupując w komisie za rok dwa jak będziesz chciał sprzedać to lipa.... No i 18 tyś ok z 92 to jest NIEMOZLIWE!!! Powiedzcie jak to jest że wszystkie moto w Polsce mają mniej niz 30 tyś prawie że WSZYSTKIE!!! później już sie nimi nie jeździ? :biggrin: :biggrin:

 

Bo potem każdy kolejny wlasciciel sprzedaje z mniejszym przebiegiem wiec nie mozna przekroczyć :cool: :clap:

 

Ja sie tylko zastanawiam, co jak moto ma 5 lat i przebieg 50 tys. Czy brać, wiedząc, że przebieg jest prawdziwy, czy jak moto ma naszafie 50, to realnie przejechało 100 :icon_exclaim: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tu masz namiary http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M199410 na kolesi którzy ściagaja tylko gs z Niemiec (ich znajomy pracuje w serwisie) wszystkie maja udokumentowanie przebiegi i naprawy, wymiany sa ksiaki - w prawdzie sa z tarnowskich Gór (slskie) ale dowaza moto za mała opłata gdzie chcesz sam miałem u nich brac gs ale jednak postawiłem na xj 600 s, a mieli pieknego gs z 1996 za niecałe 6000pln do tejestracji motor wygladał jak z fabryki po prostu miód, zreszta ten z linka tez niczego sobie w takiej cenie z pena owiewka

pozdrawaiam i miłych zakupów gs 500 :icon_exclaim:

 

Brałem u nich swojego GS. Sprzęt jakby z salonu wyjechał , jakiś grosz tam jeszcze spuścił. Polecam brać u nich GS :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

no to musze powiedzieć, ze w takim razie, dzięki waszym opiniom nie napalam sie na tego gs'a, i jutro zaczne dopytywać się o tego: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M199410 , co, gdzie, jak, kiedy. i za ile.

Mam nadzieje że to solidny sprzedawca, i tu mam pytanie do Nab'a możesz napisać coś wiecej o tym sprzedającym i jak jest z papierami, jakie dostaje papiery ? przetlumaczone ? itp. z gory dzieki.

Pozdrawiam.

Edytowane przez maciek87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

no to musze powiedzieć, ze w takim razie, dzięki waszym opiniom zrezygnuje z kupna tego gs'a, i jutro zaczne dopytywać się o tego: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M199410 , co, gdzie, jak, kiedy. i za ile.

Mam nadzieje że to solidny sprzedawca, i tu mam pytanie do Nab'a możesz napisać coś wiecej o tym sprzedającym i jak jest z papierami, jakie dostaje papiery ? przetlumaczone ? itp. z gory dzieki.

Pozdrawiam.

Jak się będziesz pytał o tego sprzęta z linku, to dowiedz się o ile mocniejsza jest ta wersja Slingshot :icon_exclaim:

Chętnie sam się dowiem :biggrin:

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze pamiętam to też od nich brałem swojego GS-a w zeszłym roku. Takich dwóch młodych chłopaków i jeden chyba w okularach z kozią bródką. Rocznik '92 i niecałe 18000 przebiegu, ale z papierów wynikało, że był w Niemczech wyrejestrowany przez 5 lat i każdego roku rejestrowany tylko na sezon, czy jakoś tak. Był w bardzo dobrym stanie i budził zdziwienie u ludzi, którzy pytali o jego wiek. Cena tez była dosyć wysoka, ale się opłacało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

wróciłem z kolejnych oględzin tego gs'a i dowiedziałem sie:

- opony firmy Bridgestone model jakis G-550 czy jakoś tak, rok 2003 obie

- górna półka firmy Spiegler

- zmacałem tarcze i nie ma na nich żadnych głębszych rowków, jedynie takie tyci, tyci

- zapalił od kopa, pochodził minutke na ssaniu i złapał obroty

- te wszystkie gumki na nóżkach itp. (wiem pierdoły) jak nowe

 

W razie czego są w stanie przy mnie zmierzyć ciśnienie sprężania, wszystkie wymiany, regulacje udokumentują, ogólnie znajomy bardzo polecał, i nie wiem czy sie nie skusze po moich kalkulacjach wyszło że biorąc motocykl od innego sprzedawcy musze sam sobie załatwiac wszystkie tłumaczenia, przeglądy, vaty, i te sprawy, tutaj mam wszystko na miejscu nawet mialem te wszystkie papiery w rękach, i nie musze nigdzie biegać, wychodzi na to samo jakbym mial to sam załatwiać, a tu mam wszystko na miejscu. Więc już sam nie wiem ? Doradźcie :icon_exclaim:

Pozadrawiam.

 

 

Edit: dzwoniłem na to ogłoszenie z linka i koleś chce 4700pln, z tym ze napęd do wymiany, i pewnie należałoby wymienić filtr oleju z olejem, czyszczenie, synchro gaźników, zawory u mnie w serwisie za to wszystko 950zł, do tego wszystkie tłumaczenia, vat. Wszystko to wychodzi tyle samo co za ten z komisu. W obu przypadakach książki serwisowej brak. Coś mi sie zdaje że klamka zapadała :biggrin:

 

PS. Boniek zapomniałem zapytać.

Edytowane przez maciek87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M199410

O gościach z Tarnowskich Gór mogę coś powiedzieć, bo kupiłem po świętach Wilekiej Nocy u nich GSa 1994.

To, że dają rachunki i jakieś tam książki to bujda (przegląd z Dekry z 2003 miałem), poza tym nic, a pytałem.

Motor kupiłem i musiałem oczywiście wyregulować, wymienić łańcuszek rozrządu, świece no i 700zł w dupie. Ale silnik generalnie bez zarzutu i w napradę dobrym stanie.

Trzeba przyznać, że chłopaki nie są do końca szczerzy. Nie powiedzieli mi, że mój moto miał kiedyś fioletowy bak (jest czarny), bo cikło mi po przewodzie paliwowym.

Mechanik odpiął przewody i zobaczył, że ktoś dał nieoryginalne podkładki i dlatego się "pocił" no i w tamtym teżmiejscu fioletowy metalik był.

Przyglądałem się bakowi i nie widziałem tego na miejscu, dopiero przy pełnym słońcu widać przy wlewie do baku troszq fioletowej farby.

Jednakże moto jeździ prosto :wink:

Patrzajcie na bak i niechaj ktoś Wam wsłuchuje się czy rozrząd nie kwiczy :)

 

JA osobiście utargowałem 200zł i w cenie motoru miałem transport, więc 5200zł za '94 ni ma źle.

Edytowane przez Vatzeque
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w tamtym roku za swojego z 94r dałem 6100,- przebieg był w maire prawdziwy 60tys/km i nic do niego nie dokładałem ale to było w tamtym roku na dzien dzisiejszy jest tyle GS-ow na rynku ze starch sie nie bac :wink: ja sadze ze przepłaciłem rok temu za swojego no ale jak narazie nim jezdze i jest ok! pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje motto poparte troche zyciowym doswiadczeniem (okazja juz kilka razy uciekly mi sprzed nosa bo dlugo sie zastanawialem) to jak widzisz cos co chcesz i masz na to kase to brac. Jesli upewniles sie ze lux chodzi i ktos kto sie zna juz go obadal to o co chodzi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Przy każdym ładnym moto nie można węszyć spisku dziejów :wink:

Są ludzie, którzy dbają. A te dwie suzuczki z tarn. gór też brzydkie nie są, tym bardziej, że w cenie MUSISZ (conajmniej) wytargować transport :)

Ode mnie z tarn. gór jest 60km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

byłem dziś tam jeszcze raz już z zamiarem kupna, i kazałem sobie zmierzyć kompresje i wyszło nie za ciekawie chyba:

 

-na zimno:

*lewy 9 bar *prawy 10

 

-na ciepło

*lewy 9 bar *prawy nie całe 10 bar

 

Przy przebiegu 18000 to chyba cienko wypada.

 

i tu mam pytanie do mechaników, czy to źle czy dobrze ? Wg. serwisówki powinno być od 10 - 14 bar.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez maciek87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

pisze posta pod postem abyście zauważyli, znalazłem note w serwisówce:

 

*Note: If only one cylinder record less than 10bar then the engine is good, as long as that cylinder is not below 8bar, and the difference between the two cylinders is less than 2bar.

 

Czyli w takim razie silnikowi nic nie jest. Już nie wiem co o tym myśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

pisze posta pod postem abyście zauważyli, znalazłem note w serwisówce:

 

*Note: If only one cylinder record less than 10bar then the engine is good, as long as that cylinder is not below 8bar, and the difference between the two cylinders is less than 2bar.

 

Czyli w takim razie silnikowi nic nie jest. Już nie wiem co o tym myśleć.

 

 

Wychodzi na to ze nie jest w najgorszej kondycji i ja za duzo nie marwilbym sie na twoim miejscu. Zastanawiajace jest tylo ze masz takie cisnienia po zaledwie 18kkm'ach :crossy: widocznie i ten motocykl odszedl szybka kuracje odmadzajaca.....

:buttrock:

 

 

P.S. Rozumiem ze przepustnice byly otwarte podczas proby kompresji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...