dylon Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 mam vn-15 z 92, miernik pokazuje na akumulatorze 12,6 po odpaleniu 12,4 jak dodaje gazu to tylko troszkę się zwiększa, ale żarówka troszeczkę jaśniej świeci. przewody i kostki raczej są ok, co może być? podpowiedzcie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 Walniety alternator, albo regulator, albo polaczenie miedzy nimi, albo wszystko razem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 kumpel ma takiego, regler z modulem juz wymienial 2 lub 3 razy-podobno to jest jedna (z wielu) wad VN 1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylon Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 teraz tęż z przodu świateł nie mam. Może ktoś wie od jakiego typu kawasaki pasujemagneto(alternator) do vn-15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Przed wymianą elementów uk. ładowania proponuję sprawdzić poszczególne elementy. Na pierwszy ogień weź uzwojenia alternatora. Sprawdz rezystancje pomiędzy 3 fazami, sprawdz też przebicie do masy poszczególnych faz.Wartośc rezystancji znajdziesz w manualu. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Jezeli czujesz sie na silach toserwisowka i miernik w reke i sprawdz cala instalacje oprocz podzespolow o ktorych mowil viperpl.Sa jakies przyczyny, dla czego cos w instalacji padlo i prosta wymiana elementow uszkodzonych moze sie skonczyc nastepnym uszkodzeniem wymienionych elementow.Najczestsza przyczyna jest kiepska jakosc polaczen w samej instalacji i kiepskie polaczenia na mase motocykla. Kostki trzeba porozpinac, poczyscic, naladowac smarem diaelektrycznym, polaczenia masowe rozkrecic, oczyscic z rdzy, zabezpieczyc smarem i skrecic. To samo przelaczniki na kierownicy ( kilka strzalow z "Liquid Wrench" w spray`u czyni cuda ) i polaczenia w lampie. To jest szczegolniee wazne, jezeli motocykl ma juz kilka latek i jakis czas temu przybyl droga morska z USA. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylon Opublikowano 8 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 porozłączałem wszystkie kostki wypszikałem wd-40 i światło sie pojawiło po jakimś czasie ale ładowania nadal nie ma. (pomocy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylon Opublikowano 31 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 udało się!!!!!!!!!!!!teraz tak najpierw przewinąłem alternator-wydałem 120zł ładowania nie mano to wyczytałem na naszych forach że na 100% regler- kupiłem 139+ wysyłka dalej nie maale wcześniej popsułem swój orginalny regler bo się bawiłem (mechanicznie)wkońcu cudem znalazłem przepalone przewody wychodzące od alternatora (w gumie co jest przy silniku) oczywiście gość który mi robił ater powinien to zobaczyć i poprawić ale wiadomo (każdy mechanik czy elektryk to też człowiek)teraz ładowanie jest na wolnych 13.5 wyżej do 14.5sprawdzajcie pierw przewody i łączenia na mase!!!!! :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.