qba Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 na 100% orginalna jawka czechoslowacka miala 2 pierscienie wiem bo u mnie w rodzinie jawka jest od nowosci :D Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skizo Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 W takim razie czesi i słowacy sprowadzają chyba tłoki z polski, bo w życiu nie widziałem u nich 3 pierścieniowych tłoków. http://www.inext.cz/jawa_50_typ550/zabeh.htm Po pierwsze:Ta wersja "jawki" to jest tzw. wersja rekreacyjna czyli gorsza i wolniejsza (stąd dwa pierścienie) posiadała ona półautomatyczną skrzynię biegów "niby" (nie posiadała manetki sprzęgła) Wersja mustang 50 posiadała orginalnie 3 pierścienie (nawet na orginalnych tłokach 3 pierścieniowych jest wybite " cech republica " A co do tego problemu jak nie gaźnik to cewki Pożycz sobie od kogoś cewki i sprawdź jak wtedy będzie się zachowywała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 więc tak to co nam zapodał ober to jest silnik od modelu 550 to jest stara jawa która miała 2 pierścienie a o tym modelu co mówimy czyli jawa mustang i pochodny od niej silnik w ogarze jest od modelu 50/223 JUŻ 3 pierścieniowego a te silniki zarówno 1 jak 2 które opisałem wyglądają tak samo więc łatwo się pomyli ale w jawie tej był tłok z trzema pierścieniami a w ogarze z dwoma natomiast te starsze wersje jawy miały 2 pierścienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 A co do tego problemu jak nie gaźnik to cewki Pożycz sobie od kogoś cewki i sprawdź jak wtedy będzie się zachowywała A co do tego maja cewki :D ?? przeczytaj najpierw co napisalem a potem udzielaj odpowiedzi !A co do tych pierscieni to jak narazie przy kazdej jawce mustang jaka mialem to miala tłok z 3 pierscieniami natomiast przy skuterze zwykle tlok był dwupierscieniowy ot juz moja 9 jawka z kolei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvertz Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Wie ktoś czy można wysyłkowo gdzieś dostać tłok do jawki na dwa pierścienie na 4 szlif, ewentualnie ten "tuningowy" :D ?? Sorry za OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 (edytowane) poszukaj tłok do ogara 200 na 4 szlif a jak chcesz ten tuningowy to poszukaj w agmocie i kemocie tam mają takie tłoki Edytowane 7 Maja 2006 przez omka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Wie ktoś czy można wysyłkowo gdzieś dostać tłok do jawki na dwa pierścienie na 4 szlif, ewentualnie ten "tuningowy" :D ?? Sorry za OT. Z tego co mi się zdaje to chyba nie ma 4 szlifu nie wiem moze sie myle ale pierwsze slysze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvertz Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 Jest. Mam teraz taki. Średnica 39 mm. Niestety na trzy pierścienie. Przerabiał ktoś tłok z 3 pierścieniowego na 2 pierścieniowy? Jak osadzić kołki uszczelniające, żeby czasem nie wyleciały? Jeszcze raz sorry za OT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 8 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 witam to chyba nie wina tloka dzis sie przyjzalem cylindrowi i ma on ryse o dlugosci ok 3cm ktora prowadzi do kanalu jest gleboka na jakis 1mm i szeroka na tyle samo !! :) to przez to niewchodzi na obroty czy to dopuszczalne jeszcze ?? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omka Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 DOPUSZCZALNE ALE I TAK PRZYDAłO BY SIę ZROBIć SZLIF BO TAK NIE POWINNO SIę JEżDZIć ALE TO TWóJ WYBóR pozdrawiam OMKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 sprobuj tak jedziesz i nie wchodzi na obroty w trakcje jazdy wcisnij lewa noga przyciska na gazniku do przelewania paliwa jak przestanie sie dusic to wina poziomu paliwa w gazniku Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 sprobuj tak jedziesz i nie wchodzi na obroty w trakcje jazdy wcisnij lewa noga przyciska na gazniku do przelewania paliwa jak przestanie sie dusic to wina poziomu paliwa w gaznikuRaczej prawa noga :buttrock: Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 sprobuj tak jedziesz i nie wchodzi na obroty w trakcje jazdy wcisnij lewa noga przyciska na gazniku do przelewania paliwa jak przestanie sie dusic to wina poziomu paliwa w gazniku juz tak wczesniej probowalem i nic to samo zalewa go tak tylko chyba ale co mi sie zdaje ze to jednak ta rysa w cylindrze a jak sie nagrzeje to ona przeciez zawsze sie powiekszy bo wszystko bo na grzaniu sie minimalnie powieksza a na taki motorower to duzo poczykam innego najwyzej mam jeszcze 3 inne tylko jeden mam zeliwny to tez raczej kupa nawet nie bede go probowal zakladac :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 to muj ogar 200 ile ma pierścieni a jak 2 to gorzej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.