patrykr1 Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 yamaha r1 03r czy to normalne ze podczas hamowania silnikiem gdy puszcze kierownice przy predkosci ok 100kmh do 90 kmh na tą chwile wchodzi mi lekkie shimmy!! kolo wywarzone łozysko glowki ramy nie stuka! przy odkrecaniu do oporu shimmy rowniez wystepuje nio ale to jak wiadomo normalna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Takie zjawisko występuje nagminnie w wielu moto, jeśli chwycisz kiere i przestaje szymić to chyba ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 mi miedzy 70 a 90 wpada w shimmy a z moto jest jak najbardziej ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 a jak tam twoja oponka z przodu?? w jaki jest stanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 yamaha r1 03r czy to normalne ze podczas hamowania silnikiem gdy puszcze kierownice przy predkosci ok 100kmh do 90 kmh na tą chwile wchodzi mi lekkie shimmy!! kolo wywarzone łozysko glowki ramy nie stuka! przy odkrecaniu do oporu shimmy rowniez wystepujeto sprobuj poluzowac pol obrotu Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 zaraz, cos jest tu nie tak. shimmy to shimmy i koniec. wystepuje samo z siebie nie wazne co robisz na moto, mozesz nawet kiere z calych sil trzymac. w przypadku agresywnego hamowania silnikiem dupa lata na boki i glupim byloby pomyslem puszczenie kierownicy i wmawianie sobie, ze to shimmy. jezeli chcesz sprawdzic, czy masz rybke, to rozpedz sie do 100 i pusc kierownice np. na 6 biegu. wtedy zobaczysz co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykr1 Opublikowano 1 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 poluzowac lozysko w glowce ramy?? ja je predzej lekko dokrecilem ale zadnego efektu! nio ale jesli to jest normalne to spoko!! a co do opony to zmiana nic nie pomogla! oczywiscie gdy trzymam kierownice to nie ma problemu!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Jakie opony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykr1 Opublikowano 1 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 przod pireli dragon tyl brigstone bt010r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Ja bym zaczął od sprawdzenia wszstkich łożysk zawieszenia (koła, wahacz itp), a nie tylko główki. A co do rzeczonego łożyska główki, to wyrabia się ono w dość specyficzny sposób, tzn punktowo w miejscach gdzie się wałeczki opierają o bieżnię. Dzieje się tak z powodu iż większość czasu w trakcie jazdy łożysko jest ustawine w jednej pozycji (jazda na wprost). W takim układzie można sobie dokręcać do "usa" z bardzo mizernym skutkiem. Co do luzowania o pół obrotu, to bym nie polecał. Ma być dokręcone z odpowiednim momentem i koniec. Spróbuj poluzować o pół obrotu łożysko piasty przedniego koła w samochodzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykr1 Opublikowano 2 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 nio brzmi madrze :icon_mrgreen: wodki mu dac :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.