Skocz do zawartości

Problem z zaciskiem hamulcowym w XJ 600 S


mateuszm
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem wczoraj Yamaszkę XJ 600 S Diversion i mam pewien problem. Z początku myślałem, że tłucze mi się owiewka, jednak po głębszej analizie okazało się, że problem tkwi w przednim zacisku hamlucowym, który to na dziurach zaczyna się tłuc. Po wciśnieciu klamki stuki ustają. Rozebrałem dzisiaj zacisk i już wiem co jest przyczyną, jednak nie wiem jak ją usunąć. Do rzeczy: zacisk jest skręcany z jednej strony śrubą imbusową a z drugiej strony jest dany na stałe taki jakby trzpień, który to wyrobił się i powoduje ruszanie się zacisku na tarczy. Nawet kiedy zacisk jest dokręcony na tarczy, rusza się i obija o tarczę. Patrzyłem dziziaj u kolegi w Diversionce i zaczyna się mu to samo, jednak narazie jest to w mniejszym stopniu. Może ktoś z Was miał taki problem? Jak go rozwiązać? Da się wymienić sam trzpień czy trzeba będzie cały zacisk ? Dodaję zdjęcie na którym jest widoczny ten trzpień: http://www.bikepics.com/pictures/574671/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wyrobila ci sie prowadnica (trzpień). A skoro prowadnica to i w zacisku sie pewnie tez wyrobilo. Poszukaj, moze sa do kupienia same prowadnice, powinno troche pomoc, ale jezeli w zacisku jest duzy stopien zuzycia to chyba bez wymiany zacisku sie nie obejdzie.

 

 

Pozdrawiam

marian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...