Olsen Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Czy ktoś biegły w temacie potrafi mi podać kilka przyczyn, dla których może pojawiać się dziura w mocy w skuterze 50 ccm, objawiająca się tym, że do 35-40 km/h skuter przyspiesza w miarę żwawo, potem się "zamula", a od ok. 50 km/h znowu ciągnie równo? Zjawisko to wyraźnie odczuwalne jest zwłaszcza przy jeździe pod wiatr/lekką górkę. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Masz odblokowany silnik?? Bo czesto przez blokady chrakaterystyka sie jest skopana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Masz odblokowany silnik?? Bo czesto przez blokady chrakaterystyka sie jest skopana. Nie tyle odblokowany, ile "nieco" podrasowany. :) Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Napisz co zmieniales:PTo mzoe byc wszystko,zle ustawienie mieszanki.zle dobranie gaznika do cylindra,zle dobranie rolek do vario,zle sprezynki na sprzegle:Pwszystko napisz jaki masz silnik jakie czesci pozmieniane?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Przedewszystkim twardość sprężynek sprzęgłowych i gaźnik.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2006 Napisz co zmieniales:PTo mzoe byc wszystko,zle ustawienie mieszanki.zle dobranie gaznika do cylindra,zle dobranie rolek do vario,zle sprezynki na sprzegle:Pwszystko napisz jaki masz silnik jakie czesci pozmieniane?pzdr Kolejny już z rzędu sezon jeżdżę na zestawie MALOSSI 70 ccm; obecnie mam założone rolki 12-ki, a więc jedne z cięższych (jeżeli nie najcięższe). Być może silnik wskutek naturalnego zużycia stracił minimalnie na mocy i obecne rolki są ciut za ciężkie, co objawia się występującą czasami dziurą w mocy przy jeździe pod silniejszy wiatr/górę. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Oznajmiam wszem i wobec, że w dniu dzisiejszym zostały w skuterku wymienione rolki na lżejsze o 1 g i problem zniknął, jak ręką odjął, i znów mogę w pełni czerpać przyjemność z jazdy (wierzcie mi, że takim maleństwem też się fajnie śmiga, zwłaszcza w korkach). ;) :bigrazz: :P Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 (edytowane) Sprawdź rolki to samo miał kumpel ;):):bigrazz::) Sorrki nie doczytałem do końca a problem już rozwiązany... Edytowane 24 Maja 2006 przez hubertmtx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.