Skocz do zawartości

trakcja


&REW
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

sprawdzalem luzow nie ma tylnia fela jest delikatnie rozcentrowana w 1 miejscu , ale juz wiem co jest grane przednia opona juz ma dosc - nowa w drodze :icon_razz: tylnią rowniez wywalam - chinskim oponą juz dziekujemy ....

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj miałem złożyć identyczny temat. Motocykl z bardzo stabilnego i pewnego w prowadzeniu zrobił się „gumowy”. W zakrętach jakaś padaczka, przy przejeżdżaniu przez koleiny tak samo. Nawet na równej drodze przy większych prędkościach (140kph) shimmy. Ciśnienie w oponach dobre, łożyska w kołach nowe, wahacz jakieś 5 tys. km temu tez był sztywny i bez luzów. Rozbierałem przód żeby nasmarować główkę ramy. Pewnie źle dokręciłem główkę ramy. Dziś przed przejażdżką zrobiłem korektę (tak na oko dokręciłem bardzo mocno a potem poluzowałem z 1/8 obrotu). Jest chyba dobrze ( Roger nie bujało mnie w zakrętach? :icon_razz: ). Czy może jest jakąś inna metoda prawidłowego dokręcenia główki ramy? Bo nie chciałbym kupować za 1000 km nowego łożyska.

 

A co do ustawień łańcucha/paska to ja robię to suwmiarką. Minimalna różnica nie będzie wyczuwalna przy napędzie łańcuchem ale przy pasku będzie słychać skrzypienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przed przejażdżką zrobiłem korektę (tak na oko dokręciłem bardzo mocno a potem poluzowałem z 1/8 obrotu). Jest chyba dobrze ( Roger nie bujało mnie w zakrętach? ;) ).

Na zakrętach absolutnie nie. Tylko przy jeździe na wprost troszeczkę... ale to chyba dlatego że się cały czas rozglądałęś czy Ci się coś nie odkręca... :icon_mrgreen: Ale nie dziwię się, też bym pewnie tak robił jakbym jeżdził stołem wibracyjnym :bigrazz: :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się pośpieszyłem z oceną, że jest dobrze. Jest lepiej bez wątpienia, ale do warunków takich jak odbierałem Suzi z salonu jeszcze trochę brakuje. Nadal odnoszę wrażenie w trakcie jazdy, jakby mi moto pływało. Brejdak powiedział, że jak jeździłem chwilę z nieśladowym tylnym kołem, to guma zeszła nierówno i to może być jeszcze przyczyną. Ale raz, że jeździłem tak tylko dwa dni (jakieś 100km), a dwa, że w długi łykend machnąłem jakieś 500 km i już teraz powinno być chyba dobrze. A nie jest. Ech, ckni mi się za tym ustawieniem przed serwisem. Suzi jechała jak po sznureczku, dokładnie tam gdzie chciałem, a teraz pływa i mam wrażenie, że się wali w zakręt (może wali to za mocne słowo, ale składa się tak, że muszę w zakręcie mocniej się napracować nad kontrolą trakcji). Podjadę do Pawła (jak mnie przyjmie ofczywiście :icon_mrgreen:) i zapytam eksperta, bo ja jestem taki lajkonik, braki w wykręconych kilometrach wychodzą :buttrock:

 

Pozdrowienia,

 

&REW. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja takze ostatecznie ustalilem czemu moto plywa... okazuje sie ze lozyska glowki ramy sa do wymiany :/

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u Pawła (sęks Pawle za przyjęcie :D). Odpytał, obejrzał, posprawdzał, przejechał, podregulował. I wlał mniód w serce me. Jest OK :D. A poza tym atmosfera u Pawła jest bardzo sympatyczna. Przy takim podejściu to nawet człowiek żałuje, że ma moto na gwarancji i musi biegać do ASO :D :D.

 

Pozdrawiam serdecznie,

 

&REW.

 

PS. Jeszcze raz Pawle dzięki :D

Edytowane przez &REW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

&REW albo Pawel: i co to w koncu bylo? Zle ustawiony tyl? Glowka? Wszystkiego po trochu?

 

Dajcie znac to sie przyda dla potomnych! :D Sam bym sie ostro wkurzal gdyby SVka przestala sie mnie sluchac wiec tak na wszelki wypadek dobrze wiedziec gdzie szukac przyczyny!

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

&REW albo Pawel: i co to w koncu bylo? Zle ustawiony tyl? Glowka? Wszystkiego po trochu?

 

Dajcie znac to sie przyda dla potomnych! :D Sam bym sie ostro wkurzal gdyby SVka przestala sie mnie sluchac wiec tak na wszelki wypadek dobrze wiedziec gdzie szukac przyczyny!

 

Pozdrawiam!

 

Przyczyna to nieustawienie koła tylnego w śladzie. Po ustawieniu było dużo lepiej. Późniejsze moje odczucia to myślę raz przewrażliwienie, a dwa, jak mój Brejdak rzekł, pewnie nierówne starcie oponki. Ale już jest OK. Oponka siem dotarła już równo. A Paweł zdalnie postawił bardzo dobrą diagnozę. Ale i tak chciałem podjechać do niego, żeby rzucił okiem na wsiakij pażarnyj. Strzyżonego pan Bóg strzyże :D, a ja się nie znam, więc co ekspert to ekspert :D.

 

Pozdrowienia,

 

&REW. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...