Pawel Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Ja bym sie tu spierał Adam - czy aby na pewno zawsze wahacz jest symetryczny ?? Po jednej stronie masz łańcuch, pas napędowy czy co tam jeszcze innego. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 sprawdzalem luzow nie ma tylnia fela jest delikatnie rozcentrowana w 1 miejscu , ale juz wiem co jest grane przednia opona juz ma dosc - nowa w drodze :icon_razz: tylnią rowniez wywalam - chinskim oponą juz dziekujemy .... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 i żeście mnie Panowie mechanicy zaciekawali z tym naciaganiem łańcucha :icon_razz:- to w koncu jak to jest - jakich metod uzywacie? :icon_razz: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Wczoraj miałem złożyć identyczny temat. Motocykl z bardzo stabilnego i pewnego w prowadzeniu zrobił się „gumowy”. W zakrętach jakaś padaczka, przy przejeżdżaniu przez koleiny tak samo. Nawet na równej drodze przy większych prędkościach (140kph) shimmy. Ciśnienie w oponach dobre, łożyska w kołach nowe, wahacz jakieś 5 tys. km temu tez był sztywny i bez luzów. Rozbierałem przód żeby nasmarować główkę ramy. Pewnie źle dokręciłem główkę ramy. Dziś przed przejażdżką zrobiłem korektę (tak na oko dokręciłem bardzo mocno a potem poluzowałem z 1/8 obrotu). Jest chyba dobrze ( Roger nie bujało mnie w zakrętach? :icon_razz: ). Czy może jest jakąś inna metoda prawidłowego dokręcenia główki ramy? Bo nie chciałbym kupować za 1000 km nowego łożyska. A co do ustawień łańcucha/paska to ja robię to suwmiarką. Minimalna różnica nie będzie wyczuwalna przy napędzie łańcuchem ale przy pasku będzie słychać skrzypienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Ustawienie osiowości kół sprawdzam aluminiową listwą czyli zwyklą "łatą" murarską. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Dziś przed przejażdżką zrobiłem korektę (tak na oko dokręciłem bardzo mocno a potem poluzowałem z 1/8 obrotu). Jest chyba dobrze ( Roger nie bujało mnie w zakrętach? ;) ). Na zakrętach absolutnie nie. Tylko przy jeździe na wprost troszeczkę... ale to chyba dlatego że się cały czas rozglądałęś czy Ci się coś nie odkręca... :icon_mrgreen: Ale nie dziwię się, też bym pewnie tak robił jakbym jeżdził stołem wibracyjnym :bigrazz: :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
&REW Opublikowano 4 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Chyba się pośpieszyłem z oceną, że jest dobrze. Jest lepiej bez wątpienia, ale do warunków takich jak odbierałem Suzi z salonu jeszcze trochę brakuje. Nadal odnoszę wrażenie w trakcie jazdy, jakby mi moto pływało. Brejdak powiedział, że jak jeździłem chwilę z nieśladowym tylnym kołem, to guma zeszła nierówno i to może być jeszcze przyczyną. Ale raz, że jeździłem tak tylko dwa dni (jakieś 100km), a dwa, że w długi łykend machnąłem jakieś 500 km i już teraz powinno być chyba dobrze. A nie jest. Ech, ckni mi się za tym ustawieniem przed serwisem. Suzi jechała jak po sznureczku, dokładnie tam gdzie chciałem, a teraz pływa i mam wrażenie, że się wali w zakręt (może wali to za mocne słowo, ale składa się tak, że muszę w zakręcie mocniej się napracować nad kontrolą trakcji). Podjadę do Pawła (jak mnie przyjmie ofczywiście :icon_mrgreen:) i zapytam eksperta, bo ja jestem taki lajkonik, braki w wykręconych kilometrach wychodzą :buttrock: Pozdrowienia, &REW. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 ja takze ostatecznie ustalilem czemu moto plywa... okazuje sie ze lozyska glowki ramy sa do wymiany :/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
&REW Opublikowano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 (edytowane) Byłem u Pawła (sęks Pawle za przyjęcie :D). Odpytał, obejrzał, posprawdzał, przejechał, podregulował. I wlał mniód w serce me. Jest OK :D. A poza tym atmosfera u Pawła jest bardzo sympatyczna. Przy takim podejściu to nawet człowiek żałuje, że ma moto na gwarancji i musi biegać do ASO :D :D. Pozdrawiam serdecznie, &REW. PS. Jeszcze raz Pawle dzięki :D Edytowane 6 Maja 2006 przez &REW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boober Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 &REW albo Pawel: i co to w koncu bylo? Zle ustawiony tyl? Glowka? Wszystkiego po trochu? Dajcie znac to sie przyda dla potomnych! :D Sam bym sie ostro wkurzal gdyby SVka przestala sie mnie sluchac wiec tak na wszelki wypadek dobrze wiedziec gdzie szukac przyczyny! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
&REW Opublikowano 7 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 &REW albo Pawel: i co to w koncu bylo? Zle ustawiony tyl? Glowka? Wszystkiego po trochu? Dajcie znac to sie przyda dla potomnych! :D Sam bym sie ostro wkurzal gdyby SVka przestala sie mnie sluchac wiec tak na wszelki wypadek dobrze wiedziec gdzie szukac przyczyny! Pozdrawiam! Przyczyna to nieustawienie koła tylnego w śladzie. Po ustawieniu było dużo lepiej. Późniejsze moje odczucia to myślę raz przewrażliwienie, a dwa, jak mój Brejdak rzekł, pewnie nierówne starcie oponki. Ale już jest OK. Oponka siem dotarła już równo. A Paweł zdalnie postawił bardzo dobrą diagnozę. Ale i tak chciałem podjechać do niego, żeby rzucił okiem na wsiakij pażarnyj. Strzyżonego pan Bóg strzyże :D, a ja się nie znam, więc co ekspert to ekspert :D. Pozdrowienia, &REW. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.