Brudny Harry Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 mam takie pytanie bo dzis odpalam janka a on zaczyna dymić błekitnym dymem i to ostro!!. dym wydobywał sie zrówno z rury jak i z połączenia kolanko-głowica (koło nakrętki ) chociaż nakrętke miałem dokręconą. no i mam pytanie czy przyczyną takiego dymienia mogą byc tylko zużyte pierścienie czy jeszcze cos wchodzi w grę???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 (edytowane) Jak dla mnie to pierścienie, lub wypalanie brudów z układu wydechowego, jeśli ten zakładany był nowy i ma prawo mieć w sobie jakieś brudy, tłuste mazie konserwujące... No ale to takie naciągane. Obawiam się że to pierścionki :-/ Edytowane 27 Kwietnia 2006 przez wieczny student Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Poza pierscionkami sprawdzilbym stan prowadnic zaworowych - junaki sa bardzo wrazliwe na ich stan.... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brudny Harry Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 odnośnie pierścieni.. to gdzie mógłbym dostac poznańskie pierścienie "DERDA" . Czy prowadzą sprzedzaż wysyłkowa????... bo ja jestem z południa polski (okolice Bielska-Białej) to do poznania sie nie bede jechał.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2006 O ile pamietam to rowniez moze byc to taka cecha pompy olejowej, ze olej cofa sie do komory korbowej przez kola pompy ze zbiornika.W tym celu Jacot opracowal patent z rurka odpowiedniej dlugosci wstawiona w zbiornik oleju i zabezpieczajaca przed przeciekaniem oleju( Mysle ze czytales strone Jacota o Junaku ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 28 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2006 (edytowane) Zaleć na stronę Jacta, podstrona adresy, firmy..., i tam znajdziesz namiary na poznańskie pierścienie:http://junak.riders.pl/tn.htmWysyłaja pocztą,. Ja śmigam na poznańskich i sobie chwalę. Ostatni kumpel dorabiał tez do M-ki. Edytowane 28 Kwietnia 2006 przez m67 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 (edytowane) zzera olej. ten sam problem mialam z chlopakiem. (mam jeszcze film z pierwszych odpalen jak lecial blekitny dymek...) zmienilismy pierscienie, plus regulacja zaworow i chodzil. Goska Edytowane 30 Kwietnia 2006 przez wild Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabster Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 ten sam problem mialam z chlopakiem Hmmm, ciekawe :icon_razz: Ja zrobiłem w Junaku szlif cylindra, nowy tłok i pierścienie, przejechałem ok 2000 km i dalej kopci przy odpalaniu, ale szczerze mówiąc mi to nie przeszkadza :icon_razz: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 czeee To ze kopci przy odpalaniu to normalka przy orginalnych pierscieniach (zasluga braku zaworka zwrotnego w sekcji ssacej ). Nie kopcą (z racji lepszych pierscieni) GPX'y i silniki z tlokiem FSO ( to drugie sprawdzone na wlasnej skorze). O co chodzi z tą wrazliwoscia na stan prowadnic ? Ze niby bedzie olej tamtędy palił czy co ? pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 :icon_razz: Zgadza sie przez nadmierne szczeliny pomiedzy prowadnica a trzonkiem zaworu bedzie przedostawal sie do komory spalania olej ktory nastepnie jak juz sie domyslasz ulegnie spaleniu i stad mamy niebieski dymek za nami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabster Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Faktycznie, na tłoku z FSO praie nie kopcił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 a tak.. grabster to ty chciales ten gaznik? powiem ci ze z niego juz nic nie bedzie... :icon_mrgreen: Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabster Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Witam! Nie ma sprawy, dzięki za pamięć, rozejrze się na allegro albo na jakimś bajzlu, teraz bede sie przymierzał do japońskiego mechanicznego. Ciekawe co z tego wyniknie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 sprawdz www.agmot.strefa.pl tutaj duzo rzeczy dostaniesz do janka gazniki maja po 85zl Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brudny Harry Opublikowano 2 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 ok dzieki za informacje. sorry ze tak długo sie nie odzywałem ale te ku........y z tp cos spier............ i nie miałem telefonu ani interentu przez 5 dni:) a tak jeszcze w roli wyjaśnienia to mój janek nigdy nie kopcił przy odpalaniu ( tzn. malutki błękitny dymek ale to tylko przez dosłownie 2s). no a teraz jak go odpale to i po minucie jest siwy dym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.