Skocz do zawartości

Junak dymi


Brudny Harry
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam takie pytanie bo dzis odpalam janka a on zaczyna dymić błekitnym dymem i to ostro!!. dym wydobywał sie zrówno z rury jak i z połączenia kolanko-głowica (koło nakrętki ) chociaż nakrętke miałem dokręconą. no i mam pytanie czy przyczyną takiego dymienia mogą byc tylko zużyte pierścienie czy jeszcze cos wchodzi w grę????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to pierścienie, lub wypalanie brudów z układu wydechowego, jeśli ten zakładany był nowy i ma prawo mieć w sobie jakieś brudy, tłuste mazie konserwujące... No ale to takie naciągane. Obawiam się że to pierścionki :-/

Edytowane przez wieczny student
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnośnie pierścieni.. to gdzie mógłbym dostac poznańskie pierścienie "DERDA" . Czy prowadzą sprzedzaż wysyłkowa????... bo ja jestem z południa polski (okolice Bielska-Białej) to do poznania sie nie bede jechał....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile pamietam to rowniez moze byc to taka cecha pompy olejowej, ze olej cofa sie do komory korbowej przez kola pompy ze zbiornika.

W tym celu Jacot opracowal patent z rurka odpowiedniej dlugosci wstawiona w zbiornik oleju i zabezpieczajaca przed przeciekaniem oleju

( Mysle ze czytales strone Jacota o Junaku ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaleć na stronę Jacta, podstrona adresy, firmy..., i tam znajdziesz namiary na poznańskie pierścienie:

http://junak.riders.pl/tn.htm

Wysyłaja pocztą,. Ja śmigam na poznańskich i sobie chwalę. Ostatni kumpel dorabiał tez do M-ki.

Edytowane przez m67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zzera olej.

 

ten sam problem mialam z chlopakiem. (mam jeszcze film z pierwszych odpalen jak lecial blekitny dymek...)

 

zmienilismy pierscienie, plus regulacja zaworow i chodzil.

 

Goska

Edytowane przez wild

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten sam problem mialam z chlopakiem

 

Hmmm, ciekawe :icon_razz:

 

Ja zrobiłem w Junaku szlif cylindra, nowy tłok i pierścienie, przejechałem ok 2000 km i dalej kopci przy odpalaniu, ale szczerze mówiąc mi to nie przeszkadza :icon_razz:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeee

 

To ze kopci przy odpalaniu to normalka przy orginalnych pierscieniach (zasluga braku zaworka zwrotnego w sekcji ssacej ). Nie kopcą (z racji lepszych pierscieni) GPX'y i silniki z tlokiem FSO ( to drugie sprawdzone na wlasnej skorze).

 

O co chodzi z tą wrazliwoscia na stan prowadnic ? Ze niby bedzie olej tamtędy palił czy co ?

 

pozdrawiam herflik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za informacje. sorry ze tak długo sie nie odzywałem ale te ku........y z tp cos spier............ i nie miałem telefonu ani interentu przez 5 dni:)

 

 

a tak jeszcze w roli wyjaśnienia to mój janek nigdy nie kopcił przy odpalaniu ( tzn. malutki błękitny dymek ale to tylko przez dosłownie 2s). no a teraz jak go odpale to i po minucie jest siwy dym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...