Skocz do zawartości

Suzuki TS vs Suzuki TS :]


Rekomendowane odpowiedzi

Chce sie upewnic czy dobrze zrobiłem :] ..... miałem do wyboru 2 motorki :

1. Suzuki ts 50

chłodzony cieczą

1984 rok

stan bardzo dobry.

Cena: 2100zł

niezarejestrowany w kraju

 

2. Suzuki ts 50

chłodzony powietrzem

1996 rok

stan : z brakami ale jeżdzi :] (silnik bdb)

cena: 1500zł

zarejestrowany

 

kupiłem ten za 1500 zł, dobrze zrobiłem?? co prawda troche juz w niego wpakowałem ale tobyły na ogu błache sprawy:] teraz planuje zmiane cylindra na tuningowy :]

 

dobrze zrobiłem??

Edytowane przez Bubaziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cylinder to 1 a modul zaplonowy to 2 :icon_biggrin: pewnie i dysze sa inne a do tego dyfuzor odpowiednio wypruty, 50 ccm po odblokowaniu powinna miec 5 - 6 koni

 

 

p.s znajomu ma TS 50 z 91 (pelen orginal , orginalne malowanie i naklejki) w idealnym stanie na sprzedaz rok w kraju prawie nie jezdzony ( gosc kupil aby na wiosce do sklepu podjechac i dla corki na nauke) ,moto mialo rok temu jakis przeglad i wymiane tloka z pierscieniami w serwisie suzuki , zablokowany do 3.5 konia na motorower - jak cos to na PW

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja miałem TSke Cieczake z tuningiem na 70ccm Airsal. Byłem bardzo zadowolony. Ogólnie to silniki chłodzone cieczą mniej się grzeją, są trwalsze i osiągają większą moc. A co do TSki chłodzonej powietrzem to plusem jest to iż tuning na 70ccm kosztuje sporo mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 - 6 kunia mial by chlodzony powietrzem

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem powietrzem i odradzam kazdemu nawet pomyslec o tym gownie. Bardzo zle wspominam te moto i stwierdzilem, ze juz nigdy nie zakupie TS-ki bo stracilem wiare w ten model.

Ale teraz kupilem i odzyskalem ;)

pzdr ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale chciałem kupić wmiare dobry rocznik żeby potem nie mieć problemów ze sprzedażą, wiem ze straciłem na tym jakieś 20-30% mocy i ok 20km/h na prędkości, ale mam nadzieje ze po zmianie cylindra i gaźnika nadrobie te braki. i przy okazji takie pytanko: Czy w wresji chłodzonej powietszem i cieczą były takie same wały?? bo jeżeli tak to myśle ze niebędze jakiegos wiekszego przeciążenie po tuningu.

Edytowane przez Bubaziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestesty suzuki ts50 wersja niemiecka(powietrzak)to najslabsze enduro w klasie 50:PNiestesty smiech na sali,Dobrze zrobiony simson daje rade.Jednak Ciecz to calkiem inna sprawa.Kit tuningowy POliniRace70cmm,plus gaznik robią żeżnika z tsa cieczaka:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...