Skocz do zawartości

uszczelka glowicy...


magneto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

 

dzis zlozylem silnik, ale z racji tego, iz bedzie to zlozenie tymczasowe, tzn za kilka dni zrobie to ponownie, al edam juz nowe czesci, powkladalem stare uszczelki. ta pod glowice(miedzy blokiem silnika a cylindrem) jest nowa, docieta pod wymiar w serwisi emotocyklowym. ta druga, miedzy cylinder a glowice jest niestety stara. zazwyczaj smaruje sie olejem dla polepszenia itd. ja posmarowalem smarem do lozysk łt4. nie oszczedzalem go, ale warstwa nie byla tez za gruba, powiedzmy rzedu MAX 0,5 mm.

 

teraz; odpalam moto, pracuje idealnie.

od pierwszego kopa wszedl na rowniutkie obroty i az sam bylem w szoku ze ona tak w ogole potrafi...;)

niestety kiedy silnik popracowal, przejechalem jakies 20 km zaczely si eklopoty. wtedy odpalal na 3 zabki, teraz ledwo na popych. wyczyscilem(i odpowietrzylem) tak dla profilaktyki gaznik, ale nic to nie dalo :icon_eek:

 

moto ciagle trzeba gazowac zeby noi ezgaslo, o ile w ogole odpali. kiedy jest zimny jets duzo lepiej.

 

wyglada na to, ze smar sie rozpuscil i teraz przepuszcza powietrze dzieki czemu trace kompresje?????

co zrobic? mysle ze jutro od ranca pojde i rozbiore poczym posmaruje sylikonem...

co zrobilibysci ena moim miejscu? sylikon czy inne rozwiazania? a moze ktos inny m apomysl czemu moto tak pracuje?

 

dzieki i pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz nowej orgilanlej uszczelki to tylko na silikon najlepiej czarny nie bedzie tak widac .ja tam zrobiłem w suzuki i tylko ze miałem nowa uszczelke tylko przy zakładanu pekła i dałem cała na silikonie i do dzisiaj jest ok .pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowa mam, ale jeszcze jej nie zakladam:P:P:P dopiero jak dostane nowyt tlok:D

 

kolor jak dla mnie jest bez znaczenia, byleby dobrze trzymalo. mam sylikon juz, ale do 200*C.

myslicie ze wytrzyma taki sylikon jakies 200-300 km czy szukac tego do 360*C?

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, jak zakladasz nowa uszczelke, to obowiazkowo musisz wyczyscic powiechnie karteru i powiechrznie cylindra, te ktore razem sie stykaja. Musisz wziac cos ostrego, i musisz skrobac te stara uszczelke, dokladnie zeby bylo wszystko na cacy, a na koniec wez szmatke i zamocz w benzynie i doklanie to wyczysc, a pozniej sucha szmatka. Nie wiem, moze to jest dla wszystkich oczywiste, no ale tak na wszelki wypadek warto napisac;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda mi, oj szkoda. ale niestety pokusa jest wielka:D

 

dzis zlozylem na uszczelce z sylikonem- smiga calkiem ladnie. czekalem chyba z poltorej godziny zeby lepiej przyschlo... byle starczylo na pare km, wiecej nie potrzeba.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...