magneto Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 witam. dzis zlozylem silnik, ale z racji tego, iz bedzie to zlozenie tymczasowe, tzn za kilka dni zrobie to ponownie, al edam juz nowe czesci, powkladalem stare uszczelki. ta pod glowice(miedzy blokiem silnika a cylindrem) jest nowa, docieta pod wymiar w serwisi emotocyklowym. ta druga, miedzy cylinder a glowice jest niestety stara. zazwyczaj smaruje sie olejem dla polepszenia itd. ja posmarowalem smarem do lozysk łt4. nie oszczedzalem go, ale warstwa nie byla tez za gruba, powiedzmy rzedu MAX 0,5 mm. teraz; odpalam moto, pracuje idealnie.od pierwszego kopa wszedl na rowniutkie obroty i az sam bylem w szoku ze ona tak w ogole potrafi...;)niestety kiedy silnik popracowal, przejechalem jakies 20 km zaczely si eklopoty. wtedy odpalal na 3 zabki, teraz ledwo na popych. wyczyscilem(i odpowietrzylem) tak dla profilaktyki gaznik, ale nic to nie dalo :icon_eek: moto ciagle trzeba gazowac zeby noi ezgaslo, o ile w ogole odpali. kiedy jest zimny jets duzo lepiej. wyglada na to, ze smar sie rozpuscil i teraz przepuszcza powietrze dzieki czemu trace kompresje?????co zrobic? mysle ze jutro od ranca pojde i rozbiore poczym posmaruje sylikonem...co zrobilibysci ena moim miejscu? sylikon czy inne rozwiazania? a moze ktos inny m apomysl czemu moto tak pracuje? dzieki i pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Jak nie masz nowej orgilanlej uszczelki to tylko na silikon najlepiej czarny nie bedzie tak widac .ja tam zrobiłem w suzuki i tylko ze miałem nowa uszczelke tylko przy zakładanu pekła i dałem cała na silikonie i do dzisiaj jest ok .pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 nowa mam, ale jeszcze jej nie zakladam:P:P:P dopiero jak dostane nowyt tlok:D kolor jak dla mnie jest bez znaczenia, byleby dobrze trzymalo. mam sylikon juz, ale do 200*C. myslicie ze wytrzyma taki sylikon jakies 200-300 km czy szukac tego do 360*C? pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Mysle ze taki do 200*C starczy i to nie tylko na 200-300km.dla pewnosci mozesz kupic taki do 360*C.pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 sylikon na 360*C latwiej kupic niz na 200*Clecz do 200*C powinno wytrzymac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Przecież cylinder nie ma 200* stopni !!!!!!!! bedzie trzymac jak dokladnie odtluscisz po tym smarze ! Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Wiesz, jak zakladasz nowa uszczelke, to obowiazkowo musisz wyczyscic powiechnie karteru i powiechrznie cylindra, te ktore razem sie stykaja. Musisz wziac cos ostrego, i musisz skrobac te stara uszczelke, dokladnie zeby bylo wszystko na cacy, a na koniec wez szmatke i zamocz w benzynie i doklanie to wyczysc, a pozniej sucha szmatka. Nie wiem, moze to jest dla wszystkich oczywiste, no ale tak na wszelki wypadek warto napisac;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 rzemyk to to akurat wiem, bo robie to niepierwszy raz...;) najgorzej tylko bedzie ten smar ze starej uszczelki zdrapac:/ dzieki za odp. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 jak chcesz juz odtluszczac benzyną to najlepiej ekstrakcyjną lub rozpuszczalnikiem .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Macie chłopaki fantazje ;) Że też wam tych biednych pierdziątek nie szkoda :icon_eek: Najlepszym rozwiązeniem twojego problemu Magneto będzie poczekanie na nowy tłok i złożenie moto jak należy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Ni h*j nie zakladam do cieczaka starych usczelek albo robionych z Kringielitu ;) moim zdaniem chodz iwem ze to trudniejsze niz mial bys ten silnik rozbierac 3 razy na dzien powstrzymaj sie z jazdą az przyjdzie tlok :icon_eek: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 szkoda mi, oj szkoda. ale niestety pokusa jest wielka:D dzis zlozylem na uszczelce z sylikonem- smiga calkiem ladnie. czekalem chyba z poltorej godziny zeby lepiej przyschlo... byle starczylo na pare km, wiecej nie potrzeba. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.