yarunek Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Witam!Mam taką prośbę,może dla nie których wydawać sie głupia :)Zamierzam rozpołowić silnik w mz 150 ponieważ wał jest do regeneracji:(Robie to pierwszy raz dlatego prosiłbym o jakieś cenne wskazówiki jak sie do tego zabrać i co odrazu wymieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 napewno odrazu bedziesz musial wymien lozyska oraz simeringi (najlepiej wszytkie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) Jak się do tego zabrać?Po pierwsze stalowy młotek to komuś oddaj żeby cie nie korciło. Łożyska wynieniaj wszystkie, na wał muszą być dobre np. skf lub koyo z luzem c3. W skrzyni możesz dać zwykłe polskie. Wymiane łożysk warto zrobić na gorąco żeby później nie wklejac nowych do spieprzonych gniazd.Jak będziesz zdejmował kosz sprzęgłowy to pamiętaj że nakrętka w etz 150 ma tzw „lewy gwint”. Nowy wał kosztuje w granicach 190zl a regeneracja przeważnie ponad 100 wiec moim zdaniem lepiej kupić nowy wał. Na pewno dłużej pojeździsz. Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez mzpower Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 witam,na poczatku sprawdz czy masz odpowiednie narzedzia,młotek i przecinak to wywal na złom,a jak juz bedziesz składał to wymień łozyska na wale i w skrzyni,a co do wału to jeśli bedzie dobrze zrobiona regenaracja to bedzie tak wytrzymały jak te nowe,bo w sumie niektóre cześci nowe do sie nadaja ale na złom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Nowy wał kosztuje w granicach 190zl a regeneracja przeważnie ponad 100 wiec moim zdaniem lepiej kupić nowy wał. Na pewno dłużej pojeździsz. :wink: Jak sie pytałem u siebie o wał to gość powiedziła 350zł w innnym sklepie ok.300,dziwne te ceny :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Nowy wał kosztuje w granicach 190zl a regeneracja przeważnie ponad 100 wiec moim zdaniem lepiej kupić nowy wał. Na pewno dłużej pojeździsz. :wink: Jak sie pytałem u siebie o wał to gość powiedziła 350zł w innnym sklepie ok.300,dziwne te ceny :cool: http://www.agmot.strefa.pl/sklep.php?cz=18&k=11 Wał kosztuje teraz 210zl. Dziwne bo jeszcze w zime kosztował 190zl. Jest tajwański albo turecki dokładnie nie wiem. Jak macie pewność że dobrze wam zrobią regeneracje to regenerujcie, ale warto wymienić korbowód na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 ja myślę że orginalny niemiecki dobrze zregenerowany wał będzie lepszy niż jakiś tajwański nowy...ale to moje zdanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.