Vatzeque Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 (edytowane) Ano spodziewam się Gski lada dzień. Facio sprowadził z nimiec i nic przy niej nie robił.Jest to rocznik '94 oczywiście na chodzie itd. Jednak przydałoby się dokonać wymian. No jako, że motocykl to mój pierwszy, a mechanikiem nie jestem to sugerujcie i dopisujcie do listy: 1. Olej silnikowy2. Filtr oleju3. Filtr powietrza4. Chyba żarówka na obrotomierzu spalona (jak się dostać do niej).5. Świece (to na 100%, bo syf i lekkie nierówności w pracy silnika na jałowym, chyba, że to może być co innego?). Oponki trochę pomęczę jeszcze, bo kaśki narazie nie ma (koszty rejestracji, kasku robią swoje). Edytowane 19 Kwietnia 2006 przez Vatzeque Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin17Tbg Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Możesz jeszcze popatrze ć w chamulce, napęd i zrobić regulacje (zaworów, gaźników, ciśnienia w oponach :icon_mrgreen:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Zrób mu czyszczenie i regulację gaźników, koniecznie wyreguluj zawory, sprawdź stan napędu, wymień olej w lagach i simmeringi jeśli ciekną, sprawdź stan łożyska główki ramy, klocków, opon, ciśnienia w nich, itd. Świece (to na 100%, bo syf i lekkie nierówności w pracy silnika na jałowym, chyba, że to może być co innego?). To powinno świadczyć o zasyfionych gaźnikach i braku odpowiedniej ich synchronizacji. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 (edytowane) Cholerka sporo tego.Dzięx za wszelkie info.JAki jest koszt czyszczena i synchronizacji gaźników oraz zaworów? Da się to zrobić w przydomowym garażu, bo znajomy siedzi od lat w tym i chcę mu powierzyć przynajmniej te podstawowe czynności. Edytowane 19 Kwietnia 2006 przez Vatzeque Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Ja bym jeszcze dorzucił weryfikację stanu łańcucha rozrządu tak dla świętego spokoju.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Cholerka sporo tego.Dzięx za wszelkie info.JAki jest koszt czyszczena i synchronizacji gaźników oraz zaworów? Da się to zrobić w przydomowym garażu, bo znajomy siedzi od lat w tym i chcę mu powierzyć przynajmniej te podstawowe czynności. Jeśli jest wiedza i narzędzia (choćby wakuometry, płytki zaworowe itd) to wszystko się da. U nas pełen serwis gaźników (czyszczenie dokumentne plus końcowa synchronizacja), to w przypadku GSa 100 zł.Z kolei regulacja zaworowych kosztuje u nas 130 zł. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Nas, czyli hen daleko w Poznaniu? :wink:Ale dzięki za info lepiej dać raz a porządnie kasę zamiast puakać potem.Mam nadzieję, ze nie zepsuję go na 1szym lepszym zakręcie :cool: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymonKa Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 4. Chyba żarówka na obrotomierzu spalona (jak się dostać do niej). Oponki trochę pomęczę jeszcze, bo kaśki narazie nie ma (koszty rejestracji, kasku robią swoje). Mam ten sam problem. Czy ktos wie moze jak dostac sie do tej zarowki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Mam ten sam problem. Czy ktos wie moze jak dostac sie do tej zarowki?Trzeba zdjąć obudowę zegarów, a potem wyciągnąć spaloną żarówkę (wyciągnąć podobnie jak to się robi przy spalonych żarókach w kontrolkach luzu, neutrala,...). pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 astarte ty sprzedawauaś GS 500E, widziałem ogłoszenie :wink: Ale pytanie z innej beczki:Mam numery ramy motocykla, mam umowę kupna sprzedaży, mam przegląd od Dekry, i tu pytanie:1. numer ramy jest coś w stylu GM 66 B 129677, numer silnika jest M501 - 129671, czy to tak ma być? Oczywiście numery ramy i te we wszystkich papierach się zgadzają. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 astarte ty sprzedawauaś GS 500E, widziałem ogłoszenie :clap:Sprzedawałam, sprzedawałam i sprzedałam :cool: W Gs-ie wiedziałam jak się podstawowe rzeczy robi, a w CBR-ce nie wiem jak wymienić żarówkę :wink: (ale spoko, jak przyjdzie potrzeba to się człowiek nauczy :crossy: ). pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xx CiNeK xx Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Ja też ostanio kupiłem Gsa i mam problem taki:Cieknie mi z niego olej. Tak na samym spodzie motocykl jest cały w oleju. Nigdy sie nie bawiłem w naprawy i nie znam się na tym kompletnie... Ktoś wie może co może być tego przyczyną i jaki byłby ewentualnie koszt usunięcia usterki? A tak w ogóle to wyczytałem że z Gsów ciągle coś cieknie i rama max rdzewieje... Mojej suzi też to zresztą dolega. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 A tak w ogóle to wyczytałem że z Gsów ciągle coś cieknie i rama max rdzewieje... Mojej suzi też to zresztą dolega. PozdroW moim Gs-ie nic nie ciekło :cool: za to apetyt na olej miał nieziemski :crossy: (przy dobrym kręceniu)I rama nie rdzewiała :wink: pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 numer ramy jest coś w stylu GM 66 B 129677, numer silnika jest M501 - 129671, czy to tak ma być? Oczywiście numery ramy i te we wszystkich papierach się zgadzają. Tak ma być. numery ramy to np GM51A-111111 albo GM51B-111111 a silnika np. M502-111111 i wszystko z nimi jest OK. a też ostanio kupiłem Gsa i mam problem taki:Cieknie mi z niego olej. Tak na samym spodzie motocykl jest cały w oleju. Nigdy sie nie bawiłem w naprawy i nie znam się na tym kompletnie... Ktoś wie może co może być tego przyczyną i jaki byłby ewentualnie koszt usunięcia usterki? A tak w ogóle to wyczytałem że z Gsów ciągle coś cieknie i rama max rdzewieje... Mojej suzi też to zresztą dolega. Pozdro To wytrzyj dokładnie spód motocykla rozgrzej go trochę i zobacz w którym miejscu cieknie ten olej. GS tak sam z siebie też nie rdzewieje. Jak ktoś jeździł po soli, nie dbał o motocykl to wtedy może rdzewieć (za wyjątkiem róry wydechowej - która zawsze rdzewieje i skrzynki akumulatorowej w której też może pojawiać się rdza). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Gsów ciągle coś cieknie i rama max rdzewiejeZadbany nie rdzewieje! A ciec może z napinacza, z innych miejsc nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.