GaCek Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Wiec tak.Dzisiaj jeździłem na zlot Junakiem, 160km bez awari. Na tą okazje założyłem swój stary akumulator, który z tego co przekonałem się to już nic nie trzyma prądu, oczwiście podładowałem go przed wyjazdem. Na światłach nie jechałem bo szkada mi było żarówek (w tym senie żeby ich przedwcześnie nie przepalić). Myśle nad kupnem nowego aqu tylko że tym razem bedzie to aqu żelowy nie kwasowy. Jakoś żelówka bardziem domnie przemawia. Z kawasowym miałem ciągłe problemy w drugim Junaku a na żelowym jest ok.W sprawie akumulatora wiem co mam zrobić, poprostu kupić nowy. Co do regulatora to mam elektroniczny, ten co jest w sprzedaży na allegro dość często, no nie wiem czy to jego wina?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Wiec tak.Dzisiaj jeździłem na zlot Junakiem, 160km bez awari. Na tą okazje założyłem swój stary akumulator, który z tego co przekonałem się to już nic nie trzyma prądu, oczwiście podładowałem go przed wyjazdem. Na światłach nie jechałem bo szkada mi było żarówek (w tym senie żeby ich przedwcześnie nie przepalić). Myśle nad kupnem nowego aqu tylko że tym razem bedzie to aqu żelowy nie kwasowy. Jakoś żelówka bardziem domnie przemawia. Z kawasowym miałem ciągłe problemy w drugim Junaku a na żelowym jest ok.W sprawie akumulatora wiem co mam zrobić, poprostu kupić nowy. Co do regulatora to mam elektroniczny, ten co jest w sprzedaży na allegro dość często, no nie wiem czy to jego wina?? Na moje oko to wina regulatora, nie odcina ladowania po przekroczeniu napiecia ladowania i stad twoje problemy.... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Ale np. jak dodawałem gazu to lampka od ładowania gasła.Jaki regulator propujecie wstawić aby to ładnie wszystko chodziło?? Taki żeby zmieścił się w oryginalną puszke od mechanicznego regulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 ja mam oryginalny i sobie chwale.... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepik Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Moja rada jest taka: kup nowy aku i pojeździj na światłach. Jeśli dalej bedą sie palić żarówki to wtedy pomyśl o regulatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 1 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 I trzeba bedzie tak zrobić jak mówisz. Kupić aqu i wtedy patrzeć ewentualnie co jest nie tak.A co do mechanicznego regulatora to ja miałem problem z tym żeby prawidłowo działał. Sprawdzałem kilka regulatorów i niestety na żadnym lampka nie gasła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepik Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Bo dobrze wyregulawać mechaniczny regulator to nie jest takie halo. No i przede wszystkim musi być w 100% sprawny zeby była mowa o jakiejkolwiek regulacji . Najlepiej jakbyś poczytał pierwszą część opracowania p. Sałka zserii " Naprawiamy i usprawniamy klasyczne motocykle". Tam właśnie budowa, regulacja i naprawa mech. reglerów jest opisana b. dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 1 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Z tego co pamiętam to mam ten poradnik. Kwestje regulatora napiecia przerabiałem wielokrotnie jeszcze wtedy jak jeździłem stara Jawą 175 z 1959 roku. Również miałem niemończące sie problemy z jego prawidłowym ustwieniem (raz było ładowanie a na drugi dzień brak), mimo że wielokrotnie zapoznawałem się z opisem i regulacją tego typu reg. opisanego również w tym poradniku. I jakoś od tamptej pory nie jestem przekonany do mechanicznych regulatorów. Tak samo miałem z reg. od Junaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.