Soku11 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) WITAM!!Tak jak w temacie chcialbym wyregulowac sobie gaznik bo gdy jest nie na biegu chodzi chwilke na wolnych a po chwili zamula go i gasnie (jak sie doda gazu to zamula sie delikatnie ale powoli sie wkreca, by pozniej zaczac noramlnie chodzic). Mam e-booka ksiazke serwisowa do motocykla DT 125 R ale z rocznika '88 a tam gaznik jest niestety inny. Chcialbym sie dowiedziec jak sa te sruby umieszczone (od paliwa i od powietrza; bo otwory od nich sa tak jakby po przeciwnych stronach gaznika) bo wydaje mi sie ze nie mam sruby od powietrza :-| (chociaz czy wtedy by moto wogole zapalil??) Pisze tu bo temat o DT zostal zamkniety :-( Najlepiej jakby ktos podeslal jakies zdjecia tutaj albo na [email protected] POZDRO i z gory dziekuje za odpowiedzi :-D Dodam jeszcze ze moto po zimie baaaaaaardzo slabo zapala jak jest zimny :-( Trzeba kopac z 20 razy i wtedy jakos juz pojedzie.... Nie wiem czy to tez nie wina zle wyregulowanego gaznika czy tez braku jakiejs sruby w nim. Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Moja rada jest taka wywal filterek w gaźniku(jest w gnieździe wlotu paliwa do gaźnika am gdzie weżyk ) i przeczyść go , a najleprza opcja to wogule sobie cały gaźnik rozbierz wykąp w benzynie i przedmuchaj kompresorem. http://www.bikepics.com/pictures/284748/ <moj gaźnik od dt widać tu elegancko śróbke od obrotów i od powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) Przeczytaj temat "regulacja gaznika" w mechanice 2T.Zrob zdjecie swojego gaznika cyfrowka i wstaw gdzies, zeby mozna bylo go obejrzec. Adam M. Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 (edytowane) ENDURAS wez zaznacz te srubki jak bys mogle bo ja jakos ich nie widze lub nie rozpoznaje :crossy: Bo gaznik jest na 99% ten sam.ADAM M. jak bede mial jakis dobry aparat ot pstryke zdjecia i zamieszcze je. A moglibyscie jeszcze odpowiedziec co do tego czy brak srubki spowoduje ze motocykl nie zapali lub zapali ale po dlugim kopaniu?? http://www.bikepics.com/pictures/284759/ <== posluze sie zdjeciami ENDURASA :-) to jest wlasnie taki gaznik; wyglada identycznie jak moj :-D zdjecia z drugiej stronie nie moglem znalezc a tam jest ten otwor i nie ma tak jakby sruby (czyzby otwor do sterowania powietrzem??!!) Edytowane 17 Kwietnia 2006 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Czemu nikt mi nie odpisuje?? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Bo musisz zamiescic najpierw zdjecie drugiej strony, kolego.Jak nic nie widac to nie ma ci jak odpisac. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 OK! Jutro zrobie jak mi sie uda bo trudno to uchwycic :-D POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 3 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Troche mi to zajelo bo nie mialem ostatnio czasu ale w koncu mam te zdjecia. Oto te linki:http://img49.imageshack.us/img49/3824/gaznik18dq.jpgi widok z drugiej strony:http://img238.imageshack.us/img238/2947/gaznik28ao.jpg Nie wiem od czego w tym drugim widoku jest ten otwor i czy powinien on byc zatkany... :-( Probowalem ustawic gaznik (wyregulowac) ale niestety chyba mojego sie nie da. Ustawilem srube od obrotow na duzo wyzsze i moto przez jakis czas pochodzi na takich obrotach a pozniej obroty same spadaja i gasnie gdy sie nie doda gazu.... Ma ktos jakis pomysl od czego to?? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Czemu nikt nie odpisuje?? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Czemu nikt nie odpisuje?? Czemu nikt nie odpisuje ?? :-( Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_PL Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 sruby od regulacji masz po lewej stronie jak siadasz na moto od obrotow to taka duza srubka z wejsciem na srubokret krzyzakowy a od obrotow masz zaraz jak wchodzi filtr taka mosiezna srubke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 No niby tak bo przekrecalem ta srube od obrotow a tutaj nadal nic :-/ Obroty niby sa wyzsze a pozniej same spadaja i moto gasnie :-( Jak sie powinno regulowac ten gaznik?? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Wywal gaźnik przedmuchaj kompresorem,wyczysc ten mały filterek co ci pisałem wcześniej, zmień swiece,wywal filtr powietrzw wyczysc go nasacz olejem poskładaj, napisz jaki efekt.I coś mi sie wydaje że mogła ci walnać uszczelka pod głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Jedź do jakiegoś serwisu tam ci, go ustawia prawidłowo. Przynajmniej powini. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrkiel Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 z tego co pamietam z fiata 126, to uklad dysz i kanałow dla wolnych obrotów jest rozdzielony od ukladu otwierania przepustnicy. Wkrecenie albo wykrecenie srubki obrotów uchyla po prostu bardziej szczeline miedzy płytką przepustnicy w gardzieli gaznika a gardzielą. Dlatego np nie mozna przy wlaczonym ssaniu dodawac mocno gazu bo silnik sie zdławi i jeszcze zaleją swiece. Ukłąd dysz biegu jałowego był w maluchu bardzo prosty- wystarczyło sprawdzić i ew. wyczyscic dysze biegu jałowego (fabrycznie plombowaną, co nie przeszkadzało w dokonywaniu "modyifkacji" :buttrock:) delikatnie zapałką.Podstaawa: gaznik czysty, wyregulowane zawory i kąt wyprzedzenia zapłonu, odpowiednia przerwa na przerywaczu, sprawne swiece. Moze jakąś srubkę zgubiłeś .. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.