szyman Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Ogólnie metoda, którą opisuje ABG jest bardzo skuteczna w przypadku F3 i przy okazji w miarę bezpieczna. P.S Weź sobie do serca radę o szczególnej uwadze przy opadaniu przodu, bo znajomy na F3 w taki właśnie sposób mmiał pierwszego dzwona. (Najprawdopodobniej miał lekko skręconą kierownicę jak przód spadał na ziemię i wylądował.....) Poza tym będzie Ci się na poczatku wydawało, że koło masz bardzo wysoko, a w rzeczywistości będzie to jakieś 20 cm nad ziemią więc dobrze jak by ktoś z boku zrobił Ci filmik aparatem czy kamerką, to łatwiej będzie Ci strach przełamać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyman Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 (edytowane) Wysłałem przez przypadek swoją odpowiedź 2 razy. Nie wiedziałem jak to cofnąć więc edytowałem i usunąłem wczesniejszy tekst a w to miejsce te wyjaśnienia :icon_biggrin: sorry za spam :icon_mrgreen: Edytowane 24 Kwietnia 2006 przez szyman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Z gazu spokojnie, a ze sprzęgła też luz.Latam z kumplami co mają F3 i F2 i zero problemu.No ale niestety juz kazdy "załatwił" maszyne w swojej karierze. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper_84 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 No wlasnie te gleby. Moze zainwestowac w crashpady?? Bo mnie szkoda bedzie moto jak sie polamia plastiki :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Crashpad fajna sprawa ,ale przy niewielkim ślizgu,nie ma co liczyć ze załaożysz crashpad'a i zaden dzwon nie strszny. PS Crspad na pewno nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weasel Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 No to fakt supermoto najlepsze :icon_razz:Najlepsze do czego? :icon_razz: Do ślizgania d**pą po asfalcie chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Louis3 Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Najlepsze do czego? :icon_razz: Do ślizgania d**pą po asfalcie chyba. do objezdzania na winklach takich cwaniaczkow jak ty :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weasel Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 (edytowane) LOL :icon_razz: Edytowane 1 Maja 2006 przez weasel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek320 Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 nie sluchaj ludzi co mowia moj kumpel robi tak.....jak sami nie robia to po co pouczajazacznij z gazu jak nie idzie zrob cos zeby przod odciazyc, usiadz dalej z tylu odchyl sie itd. i prubój jak nie idzie to po woli sprubój strzelic ze sprzegla i tak krok po kroku po woli sie nauczysz a jak na 1 biegu poczujesz sie pewnie to dopiero 2 bo to juz sa inne speedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 F3 idzie z gazu aż miło :flesje: Masz 1 bieg, przyśpieszasz powoli do około 5-6 tyś. obrotów no i robisz pompkę.Tzn. Zakręcasz manetkę gazu na jakieś 2-3 sek aż motocykl zacznie nurkować. No i teraz gwałtownie dajesz ognia (odkręcasz na maxa) i CBR się zaczyna podnosić ;)Jest taki punkt, że najpierw koło zacznie się powoli podnosić ale tak od około 20 cm nad ziemią ruszy gwałtowniej w górę. I tutaj będziesz musiał przełamać strach.Nom, to chyba na tyle, tylko nie odkręć za daleko bo będzie kolejna gleba na forum.Poczytaj sobie też porady na stronie BadBoyz o tym jak się asekurować tylnym hamulcem. Powodzenia Aha, przypomniało mi się. Nie staje przy 7 tys. bo może to być za dużo, chociaż jak sie wprawisz to będzie stawać i przy tych obrotach. Przy 7 tys. stawia się F2. Zazwyczaj jak nie chce się unieść to znaczy, że albo za krótkie nurkowanie zrobiłeś, albo za wysokie obroty. TYM SPOSOBEM TO NAWET ETKA 251 IDZIE Z GAZU NA GUME AZ MILO !!! Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper_84 Opublikowano 6 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Udalo sie juz sie podnosi. Teraz tylko cwiczyc cwiczyc i cwiczyc. Czy zawsze w dwie osoby latwiej podniesc moto?? Bo dzisiaj z kumplem jechalem i nie robilem nic szczegolnego procz manetki do oporu i sie sama uniosla bez pompek itp. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Z pasażerem z tyłu to przy dobrych wiatrach i mój simson idzie na gume jak poparzony zając :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Z pasazerem jawą latalem na gumie.... niechcacy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 To może ściągnij plastiki jak bedziesz trenować jak co to się nie połamią:icon_twisted: Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.