Skocz do zawartości

CBR 600 F3 na gume


kacper_84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie metoda, którą opisuje ABG jest bardzo skuteczna w przypadku F3 i przy okazji w miarę bezpieczna.

 

P.S Weź sobie do serca radę o szczególnej uwadze przy opadaniu przodu, bo znajomy na F3 w taki właśnie sposób mmiał pierwszego dzwona. (Najprawdopodobniej miał lekko skręconą kierownicę jak przód spadał na ziemię i wylądował.....)

 

Poza tym będzie Ci się na poczatku wydawało, że koło masz bardzo wysoko, a w rzeczywistości będzie to jakieś 20 cm nad ziemią więc dobrze jak by ktoś z boku zrobił Ci filmik aparatem czy kamerką, to łatwiej będzie Ci strach przełamać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem przez przypadek swoją odpowiedź 2 razy. Nie wiedziałem jak to cofnąć więc edytowałem i usunąłem wczesniejszy tekst a w to miejsce te wyjaśnienia :icon_biggrin: sorry za spam :icon_mrgreen:

Edytowane przez szyman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sluchaj ludzi co mowia moj kumpel robi tak.....

jak sami nie robia to po co pouczaja

zacznij z gazu jak nie idzie zrob cos zeby przod odciazyc, usiadz dalej z tylu odchyl sie itd. i prubój jak nie idzie to po woli sprubój strzelic ze sprzegla i tak krok po kroku po woli sie nauczysz a jak na 1 biegu poczujesz sie pewnie to dopiero 2 bo to juz sa inne speedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F3 idzie z gazu aż miło :flesje:

 

Masz 1 bieg, przyśpieszasz powoli do około 5-6 tyś. obrotów no i robisz pompkę.

Tzn. Zakręcasz manetkę gazu na jakieś 2-3 sek aż motocykl zacznie nurkować. No i teraz gwałtownie dajesz ognia (odkręcasz na maxa) i CBR się zaczyna podnosić ;)

Jest taki punkt, że najpierw koło zacznie się powoli podnosić ale tak od około 20 cm nad ziemią ruszy gwałtowniej w górę. I tutaj będziesz musiał przełamać strach.

Nom, to chyba na tyle, tylko nie odkręć za daleko bo będzie kolejna gleba na forum.

Poczytaj sobie też porady na stronie BadBoyz o tym jak się asekurować tylnym hamulcem.

 

Powodzenia

 

Aha, przypomniało mi się. Nie staje przy 7 tys. bo może to być za dużo, chociaż jak sie wprawisz to będzie stawać i przy tych obrotach. Przy 7 tys. stawia się F2.

Zazwyczaj jak nie chce się unieść to znaczy, że albo za krótkie nurkowanie zrobiłeś, albo za wysokie obroty.

 

TYM SPOSOBEM TO NAWET ETKA 251 IDZIE Z GAZU NA GUME AZ MILO !!!

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udalo sie juz sie podnosi. Teraz tylko cwiczyc cwiczyc i cwiczyc. Czy zawsze w dwie osoby latwiej podniesc moto?? Bo dzisiaj z kumplem jechalem i nie robilem nic szczegolnego procz manetki do oporu i sie sama uniosla bez pompek itp. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...