Delma Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Wiem ze to głupie :) ale mam taką prace domową i nie wiem jak odrobic. Czym sie rózni dwusuw od czterosuwa? Prosze o bardziej tresciwą odpowiedz :crossy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 dwusuw ma lepszą przyśpieche ale za to wiecej pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Poonani chyba nie o to chodzilo pytajacemu :)Glowna roznica polega na tym, ze w silniku dwusuwowym caly cykl pracy przypada na kazdy obrot walu, a w silniku czterosuwowym na co drugi. Wiaze sie to z zupelnie inna budowa silnika. Jesli chcesz sie bardziej zaglebic w temat to polecam google.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Wiem ze to głupie :) ale mam taką prace domową i nie wiem jak odrobic. Czym sie rózni dwusuw od czterosuwa? Prosze o bardziej tresciwą odpowiedz :crossy:Ale chodzi o różnice eksploatacyjne czy w budowie i pracy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 (edytowane) poonami ale dales tresciwa wypowiedz . Imho żadne z tego co napisales nie jest jakas prawdą. Delma na kiedy tego potrzebujesz ? moge ci poskanowac co nieco z ksiazek, ale to raczej jutro wieczorem. poszukaj na necie, najogólniej to tym że w 2 suwie na jeden suw roboczy przypada jeden obrót wału, a w 4 suwie 2 obroty ( mam nadzieje ze nic sie nie pomyliło mi . W 2 suwie w sprężaniu bierze udział komora korbowa ( stąd olej w benzynie, żeby smarować łożyska wału korbowego) , jak również ważny jest dobrze dobrany wydech ( bierze udział bodajże w sprężaniu spalin, które zamykają droge mieszance). 4 suw ma zawory któe regulują dopływ mieszanki i odpływ spalin. można by duuużo na ten temat pisać. 2 suwy są z reguły tańsze w produkcji i prostsze, 4 suwy wymagają zaworów, są droższe w produkcji. Uznaje się żę 4 suwy są mniej zawodne, pewnie dlatego że 2 suwy to w większości demoludy , które jednak wymagały wielu czynności naprawczych i serwisowych :) Napisał że chodzi o zadanie demowe, więc raczej strona teoretyczna, praktyka może być jako dodatek. Edytowane 15 Kwietnia 2006 przez Anarch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 poonami ale dales tresciwa wypowiedz heheh napisałem to co dla mnie najwazniejsze w odróżnianiu, ogólnie z teorii słaby jestem :) dobrze że ty machnąłeś niezłą wypowiedź, przyda mi sie na przyszłość :crossy:Pozdro600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemeks_xl Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 http://prace.sciaga.pl/27621.htmlhttp://prace.sciaga.pl/23110.html Nie ma to jak poszukac sobie samemu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 W dwusuwach niekoniecznie komora korbowa bierze udział w sprężaniu , są też z wtryskiem .A dla zmylenia przeciwnika :) możesz dopisać że są jednosuwy. Oczywiście nie seryjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 4-suw http://tinyurl.com/o3fuk2-suw http://tinyurl.com/s2pt8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi