Skocz do zawartości

Do włascicieli NTV


Rekomendowane odpowiedzi

no zobaczymy jak sie bedzie wszystko sprawowało jak przyjdą temperatury +/- 20 C , bo w sumie to jakby nie patrzeć jest po prostu ZIMNO.

Z drugiej strony na wskaźniku odczutujemy temp cieczy chłodzącej, a nie samego silnika, który moze mieć odpowiednią temepraturę... (dobrze myslę? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Też mam NTV-ke. Wskaźnik temperatury u mnie dokładnie zachowauje się tak samo jak u Ciebie. Jest takie wrażenie jakby był walniety termostat. Ale tak nie jest. Rozmawiałem z różnymi ludźmi i w serwisie Hondy w Szczecinie i ten typ tak ma. Poprostu to jest cud żeby to moto zagrzać nawet latem. Ja ostatnio zrobiłem 200 km po trasie, w temp. ok 10 st C i wskazówka stała jak przyklejona do poczatku skali. Moim zdaniem sprawdź i uzupełnij stan płynu i w drogę.

Pozdrawiam i gratuluję wyboru. Fajne moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ntv plynu dolewa sie przez zbiornik wyrownawczy, poziom oleju mierzy sie na wykrconym bagnecie a temperatura prawidlowej pracy znajduje sie wlasnie na poczatku skali (zaraz za minimalna) znaczy sie u mnie tak bylo.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem dlaczego niktorzy pisza ze "zachowuje sie to tak jakby byl walniety termostat". dlaczego tak sadzicie? dziala w porzadku, temp jest OK - na skali wskazowka dochodzi do 1/4 moze czasem do 1/3 i wiecej sie nie podnosi - wiec o to chyba chodzi.

 

jak macie ustawiona twardosc tylnego zawieszenia w NTVce? i czy przy jezdzie z pasazerem zmieniacie cos w tym ustawieniu? dopompujecie opony?

ja jezde z cisnieniem ok. 2.25 jak pisze w serwisowce, a zwieszenie mam na jedna kreske blizej hard patrzac od srodka skali. z pasazerem nie zmieniam nic, nie dopomowuje tez kol do 2.85 jak pisze - i jest OK, motocykl zachowuje sie pewnie w kazdej sytuacji. jak to u Was wyglada?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie:

 

przy ilu obrotach zmieniacie biegi, i jakie spalanie wam wychodzi?

mi przy srednio spokojnej jeździe palił 6, ale teraz sprawdzam ile weźmie jak będe zmieniał przy ok 4000 - 4500 tys

No i jeszcze mam zasyfiony filtr powietrza, ale w przyszłym tygodniu mają mi przysłac :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zostałam właśnie szczęsliwą posiadaczką NTV-ki,

 

Jest dla mnie dość ciężki, ale jak na takie moto to i tak mogę sobie poradzić i co najważniejsze mogę spokojnie sięgnąć nogami do podłoża!

Mam tylko jeden problem - ciężko wchodzi bieg jałowy, nie mogę go znaleźć. Czy to już tak jest, czy trzeba oddać do regulacji? Chciałam też kupić owiewkę (szybkę), ale cena jest jakaś pokręcona 375 zł!

Macie jakieś namiary na producentów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to gratulacje :)

polecam te małe z katalogu louisa, przynajmniej odchylą struge powietrza nad głowe i kosztują niewiele ok 100zl

Tez sie nad nią zastanawiałem, ale jednak pozostawie tak jak jest, do 140 spokojnie mozna jechać.

 

u mnie bieg jałowy cięzko wchodzi podczas postoju (róznie z tym bywa) ale podczas dojeżdżania do skrzyżowania trzeba lekko nacisnąć na dzwignie i nie ma najmniejszego problemu

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...