Skocz do zawartości

Cagiva W8


rafal.grom
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Poszukuje każdych informacji na temat motocykla Cagiva W8. Nie moge nigdzie znaleźć serwisówki. :buttrock: Będe wdzieczny za informacje na temat sklepów gdzie moge dostać części do tego enduro np. zębatki albo uszelniacze do zawieszenia. Za jakiekolwiek informacje będe bardzo wdzięczny. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze, zębatki, łańcuch, tłok itp znajdziesz w ofertach sklepów motocyklowych na allegro. Części nietypowe u polskiego dystrybutora Cagivy http://www.husqvarna-motocykle.pl/cagiva.html. Maja tam też instrukcję serwisową ale kosztuje 60zł (nie kupiłem bo szkoda mi było kasy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli udało ci się wymienić ten olej, to podziel się proszę informacjami. Mnie też to czeka.

 

pzdr

 

DomAir

 

ps. Właśnie odebrałem motor od mechanika który dodał mu trochę mocy. Nie jest to proste i nie tanie, ale czego się nie robi dla hobby. Wymiana gaźnika, planowanie głowicy (większe sprężanie), powiększenie kanałów w cylindrze, powiększenie średnicy kolektora wydechowe, powiększenie średnicy początku wydechu. Teraz to całkiem inne moto. Kręci się aż miło. Jutro więcej pojeżdżę to dam znać jak się sprawuje.

 

 

czesc, jesli chodzi o sklep to www.motoroma.prv.pl ,

moj kolega ma taki motocykl, zadaj konkretne pytanie a postaram się pomóc, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety ciągle poszukuje informacji na temat ilości oleju w lagach. narazie moge powiedziec ze proces reanimacji starych - oryginalnych uszczelniaczy chyba się powiódł bo nie zaobserwowałem jeszcze wycieków.

Przy okazji - ciekawe modyfikacje silnika. Mocy nigdy za wiele. miejmy nadzieje ze zywotnosc drastycznie sie nie skroci bo to dosyc rzadki model na naszym rynku.

 

ja szybciej zmienie moto na inne niz zabiore sie za silnik a to juz chyba w przyszlym sezonie.

 

a moze znajdzie sie pare osob ktoe chcialyby zakupic serwisowke i podzielic koszty.

 

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodzę w to

 

a moze znajdzie sie pare osob ktoe chcialyby zakupic serwisowke i podzielic koszty.

 

pozdro.

 

 

Jak wyglądała ta reanimacja?

 

niestety ciągle poszukuje informacji na temat ilości oleju w lagach. narazie moge powiedziec ze proces reanimacji starych - oryginalnych uszczelniaczy chyba się powiódł bo nie zaobserwowałem jeszcze wycieków.

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec jest nas juz 2 do serwisowki.

 

reanimacja polegala na tym ze chlopaki w znajomym serwisie poprostu rozebrali mi lagi i zacisneli bardziej spreżynki uszczelniaczy (to jedyne pole manewru). oczywiscie nic nie stoi na przeszkodzie zrobic to samemu. ;) wszystko zalezy od stnu uszczelniaczy - jezeli sa rowne i tylko sie poluzowaly to powinno sie udac. odrazu mowie ze jak masz dostep do nowych uszczelniaczy to nie kombinuj ze starymi. ja sie na to zdecydowalem bo musialem sie wyrobic przed zawodami, w ktorch i tak nie udalo sie wystartowac. :)

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...