Przemoo Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 (edytowane) Mierzawa2 dobrzew mówisz też niechce wiedzieć i le pali bo moge zawału dostać!! :clap:a przy energicznej jeździe jakoś mi tak portwel do ziemi ciągnie i zarazem jakby lżejszy sie robił!! Edytowane 2 Maja 2006 przez Przemoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciora Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Ja sprawdzam tak:jadę... jak włącza mi się rezerwa, to zeruję licznik kilometrów dziennych. Tankuję na stacji powiedzmy 10l i jeżdżę do uzyskania wtórnej rezerwy. Mnożę 100 x ilość zatankowanego paliwa i to dzielę przez liczbę przejechanych kilometrów. Pomiar jest bardzo dokładny i nie trzeba lać do pełna :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 heh ale kombinujecie :icon_mrgreen:, nie latwiej zerowac licznik przy tankowaniu (do pelna) i przy nastepnym tankowaniu (do pelna) podzielic litry / km? U mnie dziala :bigrazz: i po prostu na biezaco tankujac co jakis czas wiem ile pali, bez jakichs specjalnych akcji zeby to sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 No i to jest najlepsza metoda i jeszcze jak ładnie napisane :icon_mrgreen: ja aż boję sie sprawdzić ile wyjdzie heheNie boj sie tylko sprawdz.Bedziesz wiedzial ile ci pali i bedziesz mogl planowac wyjazdy. A tak bedziesz jezdzil w ciemno, tankowal na przypadkowych stacjach co prowadzi nieuchronniedo zanieczyszczenia zbiornika i calego ukladu paliwowego. Ja zawsze tankuje do pelna na swojej stacji i nigdy nie mialem problemow z brudnum zbiornikiem czy gaznikiem. A nowoczesne motocykle z wtryskiem sa jeszcze bardziej podatne na zaklocenia w pracy silnika spowodowane brudem w paliwie. Ja sprawdzam tak:jadę... jak włącza mi się rezerwa, to zeruję licznik kilometrów dziennych. Tankuję na stacji powiedzmy 10l i jeżdżę do uzyskania wtórnej rezerwy. Mnożę 100 x ilość zatankowanego paliwa i to dzielę przez liczbę przejechanych kilometrów. Pomiar jest bardzo dokładny i nie trzeba lać do pełna :bigrazz:ze wzgledu na krotki odcinek pomiarowy duzy blad wzgledny pomiaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 sprawdziełem w swoim GPZ-ecie i wyszło 9,15 :icon_twisted: ale wiem że tyle nie spala tylko mam zasadę dobrze rozgrzać moto przed jazdą i dlatego pewnie tak wyszło. A codziennie śmigam do pracy więc myślę że jakieś 25-30 % z wyniku to właśnie rozgrzewanie moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 (edytowane) 5/ w domu od licznika(4) odejmjemy licznik(2). ilosc zatankowanego paliwa (4) dzielimy prez wynik odekmowania i mnozymy przez 100.6/ wynik ostatniego dzialania jest zuzyciem aliwa na 100 km.Zamiast kombinowac lepiej np dolewajac do pelna 15litrow i zrobiwszy na nich 272km, 15 podzielic przez 2,72. Wynik jest iloscia litrow na 100km w tym przykladzie akurat 5,51l Na jedno wychodzi ale prosciej :icon_twisted: Edytowane 5 Maja 2006 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.