Sikor_ Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 jak mozna zmienic kat glowki ramy aby kolo bylo "wypuszczone" do przodu ... jakies dobre pomysly ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebeq Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 hmmmm a możesz napisac po co w ogóle chcesz tak robić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Bierzesz kątówkę, odcinasz główkę od ramy, a potem spawasz w odpowiednim położeniu, w zakładzie spawającym alu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 A co to za moto w ogóle. Czyzby ta twoja NSR co masz w profil.Co chcesz z nij zrobić?? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Wg mnie to jeśli nie chcesz tego rzeźnico zrobićt o ja bym wymienił lagi na dłuższe, zmieni ci się charakterystyka. Ale jeśli już zmieniać kąt główki ramy to nie obciąć i przyspawać - ot tak, tylko na jakimś stelaż, bo innaeczj moto będzie 2 ślad robić, o wytrzymałości nie wspominam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor_ Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 kolega chce junaka przerobic na choppera :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 kolega chce junaka przerobic na choppera :) Coś czujeze zaraz się burza rozpęta. Poiem tak: Niech tego nie robi i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor_ Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 hehe dlatego nie chcialem pisac z czego :| to powiecie jak mozna zrobic. obciac i od nowa przyspawac czy moze jakos inaczej ja bym widzial tak obciac na dole rame ta co idzie od glowki ramy do mocowan wachacza i "popchnac" ja do przodu i braki wspawac ? :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 No i miales racje.Jak kolega chce choppera to niech zrobi rame pod silnik Junaka, a nie tnie oryginalnej. Jak by jej nie pocial to z oryginalnej ramy wyjdzie mu taki chopper jak z koziej dupy traba. A jak ma tak jak ty 16 lat to wkrotce okaze sie ogloszenie o sprzedazy choppera "do lekkiego dokonczenia".Jeszcze jednym rozwiazaniem jest sprzedaz tego co ma ( a ceny oryginalnych Junakow caly czas ida w gore, czego twoj kolega jakos nie zauwazyl ) i kupienie jakiegos "choppera do lekkiego dokonczenia" ktorych pelno w ogloszeniach. Poza tym nie slyszalem jeszcze o 16 latku ktory byl w stanie odbudowac silnik Junaka do takiego stanu, zeby naprawde ten motocykl jezdzil - to jest sprawa skomplikowana technicznie i wymagajaca nie malych pieniedzy.Tak jak to widze to kolega popsuje rame, ktora w stanie oryginalnym jest warta konkretne pieniadze i po kilku miesiacach walki sprzeda calosc jako zlom za grosze bo mu sie koncepcja zmieni, albo zapal skonczy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.