tombrider Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam, Oddławiłem GS500 i zdławił się na niskich obrotach: objawy takie: (dysze 120, wkręty regulacji wykręcone na 2,25 obrotu, wyjęte ograniczniki, dodatkowo lekko stoczone podstawki prowadnic, pływaki na dobrym poziomie, wszystko wizualnie złożone poprawnie, chyba...) 1 igilca na trzeci rowek (była na 4) - motor dławi się po jakimkolwiek odkręceniu manetki w przedziale 0 - ok 4500rpm, nie zrobi zrywy na trawie !!!! powyżej jest już przyspieszenie - droga pozwoliła na 175km/h 2 iglica z powrotem na czwarty rowek - motor mniej się dławi, przynajmniej nie zwalnia, lepiej rusza, testowany był do 50km/h bo jeździłem bez baku (za bak robiła buteleczka po spirytusie salicylowym) odkręcając manetkę na luzie na maxa z ok. 1500rpm zdławi się na chwilę - powoli wejdzie na ok 3,5 a potem już mocno... 3 iglica dalej na czwartym rowku a wlot filtru powietrza przytkany jedną warstwą szmaty - jest w porządku nie ma dławienia - tyle że za chwile wciągnął szmate bardziej i się chyba zalał bo bo przestał gadać na 2 godziny. Filtr dziurawy nie jest, ale go nie wyjmowałem. Przed odblokowaniem (dysze 135 rowek 4) nie było żadnych problemów. Teraz jak widać jest straszne zubożenie, od tych ok 5-6 tyś zaczyna rwać takjakby włączało sie turbo. Co ciekawe 4 rowek jest wyraźnie wytarty a trzeci tak jak inne nic a nic - może motor był całe życie zdławiony??? Dymić nie dymi, spaliny bezbarwne i suche. z iglicą na czwartym rowku od zdławionego rózni się tylko mniejszą dyszą i brakiem zderzaka, Macie jakieś pomysły, bo mi na dzień dzisiejszy się skończyły, pozdrawiam Edytowane 8 Kwietnia 2006 przez tombrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Podaj rocznik Gs-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombrider Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 (edytowane) Podaj rocznik Gs-a. '93 iglice 5Dh9, gaźniki mikuni, na przepustnicach jest symbol dyszy 120, pozdro Edytowane 9 Kwietnia 2006 przez tombrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Wszystko miałeś dobrze ustawione dla tego rocznika. Może łapie gdzieś lewe powietrze albo coś się przyttkało w gaźnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombrider Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 (edytowane) taa, chyba sie jednak zalewał bo bez filtru - na szmacie jest dobrze i na 3 i na 4 rowku. Trzeba filtr kupić. Ciekawe dlaczego wczoraj po przytkaniu było lepiej - nie zalewał się? To jest tak jak się sprawdza na krótkim odcinku 20m bez baku. pozdro Edytowane 9 Kwietnia 2006 przez tombrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 taa, chyba sie jednak zalewał bo bez filtru - na szmacie jest dobrze i na 3 i na 4 rowku. Trzeba filtr kupić. Ciekawe dlaczego wczoraj po przytkaniu było lepiej - nie zalewał się? To jest tak jak się sprawdza na krótkim odcinku 20m bez baku. pozdro jak nie ma filtra to praktycznie nie ma oporów ssania , pojemnośc układu dolotowego zwiekszona do dużych rozmiarów robi zaje...dziurę w obrotach która ledwo pozwoli Ci ruszać z miejsca... w wyższych obrotach to już ma mniejsze znaczenie. Zapodaj filtr powietrza pozamykaj airboxa i poustawiaj wszystko zgodnie z serwisówką i powinno byc giocior :buttrock: gaźniki są sterowane podciśnieniowo i ilość podawaego paliwa zalezy nie tylko od glicy ale również od podciśnienia jakie jest w gaźniku . radze ze szmatą nie experymentować :buttrock: i jazdy bez baku też :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombrider Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 (edytowane) taa, na bank mam zubożenie, chyba będzie trzeba wyjmować gaźniki :icon_biggrin: Na ile to jest możliwe że przyczyną jest niezsynchronizowanie, - zaznaczam że przytkanie filtra pomaga. Różne zapinanie iglicy oraz regulacja wkrętami... nie skutkuje. A załóżmy że jakiś kanał się przypchał, to raczej w jednym gaźniku a nie w 2, - są na tyle połączone że dziura powstaje?? pozdro Edytowane 12 Kwietnia 2006 przez tombrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Tak jak juz Pawel pisal oddlawienie nie polega tylko na wyjeciu dlawikow ale rowniez na wymianie dysz w gazniku na takie jakie ma wersja niezdlawiona - w tej chwili sa za male na ilosc powietrza jaka moto dostaje. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombrider Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 (edytowane) Tak jak juz Pawel pisal oddlawienie nie polega tylko na wyjeciu dlawikow ale rowniez na wymianie dysz w gazniku na takie jakie ma wersja niezdlawiona - w tej chwili sa za male na ilosc powietrza jaka moto dostaje. Adam M. mam dysze 120, pisałem na początku tematu, ograniczniki też wyjęte, apropo dysz to rzeczywiście teraz są mniejsze, nawet iglice mają być niżej w oddławionym - ale tak w gs500 podają ...a to ciekawe bo przecież dysze i iglica trochę wpływają na niższe obroty czyli po oddławieniu zubaża się... pozdro Edytowane 13 Kwietnia 2006 przez tombrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 (edytowane) Czolem! Ja mialem GSa "na pol" oddlawionego - byly zfrezowane ograniczniki w pokrywkac gaznikow, opuszczone iglice tez, ale dysze zostaly 135.W rezultacie moto przy 130-140km/h sie zalewalo i nie chcialo jechac szybciej. Spalanie tez bylo wyzsze.Po zalozeniu dysz 120 - moto odzyskalo wigor. 170km.h bez klopotow osiagalo. Pozdro Edytowane 12 Kwietnia 2006 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombrider Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 (edytowane) Im więcej myślę tym mniej prawdopodobne wydaje mi się przypchanie gaźnika, dwa jednocześnie chyba się nie przypchały chyba - a po dodaniu gazu zdychają oba garnki - to nie to że szarpią - wyjście z niskich jest za ubogie, jeszcze utrzymac na tych niskich można - np. jechać ptrzy 3tyś rpm, ale dodawanie gazu spowoduje na początku zwolnienie a po chwili powolne nabieranie obrotów (ale już przy na maksa odkręconej manetce), no nie wiem jeżeli to kwestia regulacji, to czym regulować jak śruby i iglice nie skutkują, dysze 135 z powrotem dać? :buttrock: wszystkie pozostałe dysze chyba są niedemontowalne... mało prawdopodobne żeby któś je zmieniał... pozdro Edytowane 13 Kwietnia 2006 przez tombrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 mam dysze 120, pisałem na początku tematu, ograniczniki też wyjęte, apropo dysz to rzeczywiście teraz są mniejsze, nawet iglice mają być niżej w oddławionym - ale tak w gs500 podają ...a to ciekawe bo przecież dysze i iglica trochę wpływają na niższe obroty czyli po oddławieniu zubaża się... pozdro W kwestii formalnej. Jak iglica niżej jak ma być wyżej niz w wersji zdławionej. Zabezpieczenie ma być w 4 rowku licząc od góry iglicy.No i mam nadzieje że te twoje testy przeprowadzane sa na rozgrzanym silniku bo jeżeli nie to GS ma prawo nie reagowac od razu na otwarcie przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tombrider Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 (edytowane) W kwestii formalnej. Jak iglica niżej jak ma być wyżej niz w wersji zdławionej. Zabezpieczenie ma być w 4 rowku licząc od góry iglicy.No i mam nadzieje że te twoje testy przeprowadzane sa na rozgrzanym silniku bo jeżeli nie to GS ma prawo nie reagowac od razu na otwarcie przepustnicy. W wersji zdławionej 4 rowek, w wersji oddławionej 3 rowek - zdławiony ma iglice niżej, no testy na ciepłym, ciepłym pozdro Edytowane 13 Kwietnia 2006 przez tombrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Racja racja już się sam zakręciłem i musiałem sprawdzić na swojej stronce :buttrock:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiu8 Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2006 Tez Kiedys rozdłaiwłem GS i podobne objawy,przyczyna ----> DYSZE :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.