Harry Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 WitamZapodję tutaj w głównym bo na jutro chciałbym już wiedzieć a tutaj temacik jest lepiej widoczny :) Jechałem sobie w trasce i zatrzymałem się na skrzyżowaniu trzymając moto na sprzęgle na 1 biegu i mz zgasła. Gdy ją odpaliłem to stało się coś ze sprzęgłem, tak jakby w ogóle go nie było bo po naduszeniu sprzegła i próbie wbicia biegu słyszalny był chrzęst kół zębatych, jakbym próbował wbic bez naduszania sprzęgła. Zgasiłem go, po chwili odpaliłem ponownie i juz było troszeczkę lepiej, udało się wbic 1, potem reszte biegów i jakoś dojechałem do domu. Gdy podciągnęłem linkę było przez chwile dobrze. Dzisiaj naciągnęłem sprzęgło zgrubną regulacją i tak jak poprzednio dobrze było tylko przez jakiś czas, potem znowu jakbym poluznił linkę. Co to może być? Spadło sprzęgło ze stożka czy raczej jest coś nie tak ze zgrubną regulacją?Za wszelką pomoc z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 jak by spadlo ze stozka to by sie slizgalo ,szukaj pod pokrywa moze to ten wysprzeglik na koszu zdechl, albo w pokrywie wyrobila sie blaszka blokujaca Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Właśnie wróciłem z jazdy. Dziś od rana bawiłem się z moto, złożyłem wszystko do kupy i było ładnie ale tylko przez jakiś czas. Jak teraz jeździłem to znowu się coś skopało bo klamka ciężko chodzi i biegi wskakują tak jakby linka się poluźniła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 prawdopodonie kosz się odkręcił Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 prawdopodonie kosz się odkręcił kosz sie napewno nie odkręcił jak juz mógł zjechać ze stozka ale tak jak Nitomen napisał sprzęgło by sie ślizgało wiec raczej tą opcje mozna pominąc mozliwe ze jest cos nie tak z płytkami stalowymi (grubosc 1,5mm ) co do tych płytek to w rowku wewnętrznego zabieraka nie moze byc sladów odcisków owych płytek o głębokosci wiekszej niz 0,1 mm ! przy okazji mozna spr. stan płytek ciernych - 3,4 mm a co do samej regulacji to moze spr. ten pręcik który znajduje sie w miejscu gdzie wchodzi linka do dekla koncówka pręcika jest nakręcana (jest tam gwint) i kto wie moze tam cos jest nie tak tzn moze sie jakos poluzniło, wykręciło powodzenia :) pozdro. Baham Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Witam, kupiłem dzisiaj nową, krótszą linkę sprzęgła i blaszkę do zgrubnej regulacji, zmontowałem to wszystko książkowo i klamka sprzęgła chodzi lekko jak hamulec w rowerze :D Niestety zapewne przez to, że wbijałem biegi prawie bez sprzęgła, wyskakuje mi 3 bieg :D Ale to juz na następny sezon sie uszykuje, nie chcę już wyjmować i rozpoławiać silnikaPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 witam,co do wyskakującego biegu to proponuje żebys Harry zajrzał pod koło zamachowe,tak pod kołem jest taka śrubka i podkładka,mozliwe że to ona jest przyczyna wyskakującej 3,jesli jest luzna to musisz ja przykręci i powinno byc dobrze,jesli sie dobrze trzyma to problem może leżec w skrzyni,ale najpierw zrób tak jak napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 (edytowane) e wyskakuajce biegi w MZ to standart mi sie najpierw posypala 3 potem 1 i na koniec czyba 2 ,mysle ze wbijanie bez sprzegla nie szkodzi poprostu w MZ to normalne ze padaja biegi. Zrob to teraz bo potem psuje radosc z jazdy, koszt nie wielki ok 60 zl a roboty na 1 dzien nie czaje tego co pisze Buła jak srubka ?? przeciez tam nic nie ma ,jakie kolo zamachowe ?? w 251 jest tylko alternator podobny do samochowego i nie ma tam magneta (kola zamachowego) Edytowane 12 Kwietnia 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 oj obawiam się że to jednak droższa impreza, jeden wodzik kosztuje u mnie 40zł a wymienić trzeba trzy (chyba) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 no ale poco wymienic 3 wodziki wymieniasz 2 tryby 3 biegu i ewentualnie wodzik jesli widac ze jest zjechany , czyli cena jesli sam zrobisz to do 60 - 100 zl na gotowo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Nitomen, myślisz, że wystarczy wymienić dwa tryby i ewentualnie wodzik? Tylko teraz doszedł mi taki problem, że biegi w dół ciężko wbić, muszę kilka razy nadusić dzwignię aby wskoczyły niższe biegi :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 nie czaje tego co pisze Buła jak srubka ?? przeciez tam nic nie ma ,jakie kolo zamachowe ?? w 251 jest tylko alternator podobny do samochowego i nie ma tam magneta (kola zamachowego) juz tłumacze,od strony sprzęgła pod tym duzym kołem z ząbkami :crossy: ,jest taka podkładka która przykręca sie śrubką do choinki,częsc tej choinki wystaje z karterów,miedzy ta choinką i podkładką jest taka grubsza blaszka z wycieciami na poszczególny bieg,nie kojarze jak to sie nazywa,jeśli ta podkłądka sie odkręciła to byc może to jest przyczyna problemów z biegami,przynajmniej w mojej MZ tak było,zrobiłem skrzynie bo także wyskakiwała trójka,zrobiłem koło 280 km i znowu zaczeła wyskaiwa 3 :buttrock: ,nie chciałem rozbiera silnika więc zdjałem sprzegło i koło,co się okazało podkałdka była odkręcona,przykreciłem ja i poskładałem no i 3 nie wykakuje.chyba dobrze wytłumaczyłem,jesli nie to spróbuje inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 ok juz rozumiem ale nie pod kolem zamachowym, a pod koszem sprzeglowym i zebatka przekazujaca naped z kosza na walki w skrzyni mozna sprobowac... moze to tez byc powod ze biegi ciezko chodza Haryy lepiej zrobic to teraz i wymienic 2 - 3 elementy niz potem pluc se w brode ze cala szkrzynia poszla ........dopiero wtedy zaczna sie koszta a widze ze cos zaczyna sie sypac..... p.s mialem etke w ktorej co 3 miesiace rozbieralem silnik (pechowa jakas) zawsze sypalo sie cos innego ...wiec mniej wiecej wiem jakie byly objawy i co sie robilo aby znowu dzialala Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 z miłą chęcią się za to zabiorę tylko najgorszce jest to że rozłożę skrzynię i nie bede w stanie określić co jest przyczyną usterki, na oko chyba nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Harry, mialem kiedys taki problem. Eluminiowy docisk sprzegla pekl na obwodzie. Zamiast twardo reagowac na ruch kalmka lekko odchylal tarcze i biegi ciezko wchodzily. Jak bedziesz rozbieral sprzeglo upewnij sie ze zeby od wszystkich plytek masz proste, zdarzylo mi sie wygiac zab wtrakcie jazdy, w ow czas tez biebi ciezej wchodzily. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.