DomAir Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Kupiłem buzer XP1 Polisporta. Nie bardzo wiem jak powinien być wyregulowany, żeby dobrze chronił. Można zmieniać długość pasków łączących naramienniki z osłoną klatki, co powoduje obniżenie i poszerzenie całości.Jak powinny być ustawione naramienniki względem barków i dokąd powinna nam sięgać dolna krawędź buzera. Zgóry dziękuję za pomoc. DomAir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogas72 Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2006 Trochę dziwne pytanie:-)))) Buzer, przynajmniej u mnie jak go regulowałem, dopasowałem tak żeby w miare ściśle przylegał do bebza i pleków. Tzn. przy skłonie i wyginaniu nie podciągał się nie kontrolowanie, żeby nie podnosiły sie naramienniki itd. Musisz jakby tak regulolwać żeby czuć go jak najbardziej naturalnie na sobie, żeby poruszał się z całym ciałem jak druga skóra. Hehe niby proste ale szczerze powiem że mam problem jak to opisać. Napewno co do przodu chodzi o to żeby szczęka kasku przy pochylenie głowy w dół opierała się o przód buzera , blokowała głowę żeby karku nie złamać. Tfu tfu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 jeszcze jedno, zbroja współczesnego rycerza musi być tak dopasowana do wzrostu aby przy podkurczaniu nóg w grdyke się nie zaj...walnąć Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomAir Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Wewnątrz buzera znalazłem napis który w wolnym tłumaczeniu brzmi: buzer jest zaprojektowany do ochrony tułowia przed kamieniami i innymi obiektami wyrzucanymi spod kół innych motocyklistów. Nie zapewnia ochrony przed urazami i śmiercią na skutek upadków lub kolizji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 zapomniano dodać że chroni w pewnym stopniu przed połamaniem żeber Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidik Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Wewnątrz buzera znalazłem napis który w wolnym tłumaczeniu brzmi: buzer jest zaprojektowany do ochrony tułowia przed kamieniami i innymi obiektami wyrzucanymi spod kół innych motocyklistów. Nie zapewnia ochrony przed urazami i śmiercią na skutek upadków lub kolizji.spoko tak wszedzie pisza :)na kasku hokejowym mam napisane tylko ze "nie chroni przed urazami glowy, zlamaniem karku i smiercia" (a kask ma licencje NHL) ale przeciez po to wlasnie jest zeby chronic :banghead:producent pisze to zeby nie miec spraw w sadzie.... ale podczas upadku buzerek nieraz pozwoli Ci szubko sie pozbierac :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.