kruszon Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 A wiec sprawa wygląda tak… Mam Hondę MT8 rocznik bodajże ’88 / ’89 (nie mogę odczytać). Zawsze przed jazdą rozgrzewam silnik ok. 5 min. No i gdy zaczynam jechać, po około 500 metrach moto mi gaśnie... Próbuje go odpalić i nic. Dopiero po 10 min gdy silnik trochę się ochłodzi, zapala. Jadę dalej i znowu to samo!!! Moto gaśnie i kolejne 10 min z głowy. I tak w kółko... :icon_rolleyes: Nie mam zielonego pojęcia co się dzieje. Tydzień temu zostały wymienione wszystkie oleje. Nie znam się za bardzo na mechanice motocyklowej, więc proszę nie mieć do mnie pretensji, że nie wiem o co chodzi. :crossy: PS. Tylko nie mówcie, że tak się dzieje, bo moto jest już za stare. :bigrazz: Niech jeszcze wytrzyma ten sezon, bo mam zamiar kupić na koniec tego roku nowe moto... :icon_rolleyes: :banghead: Z góry wielkie dzięki za pomoc!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Gdy zgaśnie to ma iskrę ? Jeśli tak to spróbuj odkręcić korek od baku, aby sprawdzić czy odpowietrzenie jest sprawne. Jeśli nie zmień świece na inną. Sprawdź i daj znać. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Te stare moto gdy dobrze chodzi łoi wiekszosc nowych sprzetow :icon_rolleyes: A ze tak ci sie dzieje;]hmm Mozliwe ze masz za maly poziom paliwa:Pnazbiera sie w gazniku i jedzie:Pzabrakmnie to staje.poczekasz znow sie nazbiera w komorze i jedzie:Palbo zapchany zaworek iglicowy w gazniku:)pytanie czy jak otpali to jest mocna?? albo tak jak mowi kolega podcisnienie w baku sie robi:)albo padnieta cewka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...